- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brutforsz
aktív tag
válasz Brutforsz #54584 üzenetére
Miután a telefonos ügyfélszolgálat önkiszolgáló automatája által megadott 48 órás határidő lejárt, és semmilyen változás nem történt - sem a modemben, sem a MyUPC profilban nem kapcsolódott ki a Wi-Free -, utóbbi helyen kikapcsoltam, megvártam míg 1,5 óra múlva megérkezett róla az értesítés, és visszatettem a modemet az alapértelmezett gyári beállításokra. Nem segített.
Megpróbáltam úgy is, hogy factory reset -> Wi-Free bekapcsolás -> Wi-Free kikapcsolás -> factory reset (többször), de hatástalan volt.
Ekkor felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol a Wi-Free-vel kapcsolatos ügyintézésnél ezúttal kezelő jelentkezését kértem. A kikapcsolásra vonatkozó kérésemre azt a választ kaptam, hogy ők nem tudják megtenni, kizárólag én a MyUPC profilban. Miután ismertettem az előzményeket, egy hibaelhárító technikushoz kapcsoltak.
Röviden megbeszéltük a kialakult szituációt, majd - azt a tájékozatást követően, miszerint ha ők távolról lelövik a Wi-Free-t, akkor majd esetlegesen visszakapcsolni is csak ők tudják - elköszöntünk egymástól.
A modem gyakorlatilag azonnal újraindult, elvariált magában kb. 10 percig, s mikor végre felállt, azt a Wi-Free elindítása nélkül tette.
Köszönöm mindenki segítségét.
Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Samsung LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen