Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brutforsz

    aktív tag

    válasz Brutforsz #54584 üzenetére

    Miután a telefonos ügyfélszolgálat önkiszolgáló automatája által megadott 48 órás határidő lejárt, és semmilyen változás nem történt - sem a modemben, sem a MyUPC profilban nem kapcsolódott ki a Wi-Free -, utóbbi helyen kikapcsoltam, megvártam míg 1,5 óra múlva megérkezett róla az értesítés, és visszatettem a modemet az alapértelmezett gyári beállításokra. Nem segített.

    Megpróbáltam úgy is, hogy factory reset -> Wi-Free bekapcsolás -> Wi-Free kikapcsolás -> factory reset (többször), de hatástalan volt.

    Ekkor felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol a Wi-Free-vel kapcsolatos ügyintézésnél ezúttal kezelő jelentkezését kértem. A kikapcsolásra vonatkozó kérésemre azt a választ kaptam, hogy ők nem tudják megtenni, kizárólag én a MyUPC profilban. Miután ismertettem az előzményeket, egy hibaelhárító technikushoz kapcsoltak.

    Röviden megbeszéltük a kialakult szituációt, majd - azt a tájékozatást követően, miszerint ha ők távolról lelövik a Wi-Free-t, akkor majd esetlegesen visszakapcsolni is csak ők tudják - elköszöntünk egymástól.

    A modem gyakorlatilag azonnal újraindult, elvariált magában kb. 10 percig, s mikor végre felállt, azt a Wi-Free elindítása nélkül tette.

    Köszönöm mindenki segítségét.

    Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.

Új hozzászólás Aktív témák