- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Samsung Gear S3 - második kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android szakmai topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
gp Végre bejelentették, hogy újabb platformra is ellátogat a teljes kiadás.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Megszűnik a Tizen rendszerű Samsung órák terméktámogatása
ma Persze nem tragikus hirtelenséggel, de érdemes felkészülni a jövőre esedékes korlátozásokra.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grawens
senior tag
válasz horush #15700 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet 9.§-ának 3. bekezdését. Ez a jogszabály vonatkozik minden hírközlési szolgáltatóra hazánkban.
-
Treck
aktív tag
válasz horush #15700 üzenetére
Nalam is, anno a T-nel, es most a UPC-nel is, mindig 72oran belul elharitottak a hibat. Volt ra pelda, hogy a szombat delutan bejelentett hibat mar vasarnap delelott elharitottak (ugy h szerelonek is ki kellett jonni). Pedig azert nem voltak olyan eget rengeto hibak. Nem tudom, h a UPC-nel h van, de a T-nel tudtommal prioritast elveznek azon elofizetok, akiknek minel tobb szolgaltatasuk/elofizetesuk van.
http://google.treck.hu
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz horush #15700 üzenetére
Igen velem is ezt játszották, aztán mivel nem találtam meg sehol leírva, felhívtam őket, és megkérdeztem, hogy mennyi a garantált rendelkezésre állási idő! Erre valamit habogott a faszi a telefonba, hogy hát kilencvenvalahány százalék, de az nem teljesen úgy van, és nem veszik azt olyan szigorúan, meg nem tudom... Na itt lelőttem, mondtam, hogy csak egy számra lennék kíváncsi, és írják meg emailben! Ez meg is jött 1-2 napon belül, aztán már erre hivatkozva tudtam reklamálni!
"szeretnénk tájékoztatni, hogy az internet szolgáltatás rendelkezésre állása éves szinten 98%"
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Robotporszívók
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Politika
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Elite: Dangerous
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Gear S3 - második kör
- Horgász topik
- További aktív témák...
- AOC 24G2 24" Frameless Gaming IPS Monitor, FHD 1080P, 1ms 144Hz, Freesync, HDMI/DP/VGA
- Logitech g920 váltóval + rezgő motor
- Apple iMac 27" 5K 2015 i5"-6500 , 5120x2880, 16GB / 256GB SSD, Radeon R9 M390 garanciával ,üzletből
- Eladó! GA-Z170X-Gaming 3 (rev. 1.0) alaplap+i5 6400+2 8gb 3200mhz ddr4 (Foxpost az árban!)
- PowerColor Red Devil RX 6600 XT - garancia 2024 november - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen