- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 90 - modellalkat
- Yettel topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti85
senior tag
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Szia! Ugyan ez volt (?) nálam is. Írtam is ide, illetve más is megkeresett privátban hogy hasonlót tapasztal. Nálam végül ismételten kicserélték a modemet és azóta nem tapasztalom a hibát. De tuti hogy nem az oldotta meg, mert a modem után jelentkeztek a magas válaszidők az útvonalkövetés szerint.
Amúgy valóban az volt, hogy amikor kijöttek, akkor utána jó volt kb. 1 napig. De mint kiderült azért, mert a modem újraindítás után pár órán keresztül nem jelentkezett a hiba.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Üdv!
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és hányas csillapító van bekötve kitudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
peti85
senior tag
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Szia!
Nálad hogy áll a probléma megoldása? Nálam ismét előjött a hiba: #132704Nem tudom mit csináljak. Forduljak NMHH-hoz? Már kétszer cseréltek modemet, plusz még egyszer kint voltak átnézni a házon belül a koax vezetékeket, osztókat. Mindent rendben találtak. Ezen felül két online bejelentésemre (ahova csatoltam a ping és traceroute logokat) úgy reagáltak hogy "a hiba már nem áll fenn".
Nem igazán értem mi lehet, mert másoknál is jelentkezik (volt aki privátban írt rám hogy ugyan ez van Nála is, illetve itt a fórumban is olvastam hasonlót) mégis úgy tűnik hogy nem mindenkinél.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gaming notebook topik
- Kupon kunyeráló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sorozatok
- További aktív témák...
- LG 77" C1 OLED TV (LG OLED77C1) GARANCIÁVAL!
- Intel Core i9-14900K iPon garanciás 2026-ig
- Apple watch SE 44mm cellular 100% "hibátlan 4 hónapos!!!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen