Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djentleman

    kezdő

    válasz kabelmania27 #81187 üzenetére

    Sikerült megtalálni a hibát, nem a connect box okozza (ez jó hír lehet másoknak, akik az én írásaim miatt féltek tőle).

    A mai napon végre egy fiatal, agilis, őszinte technikus jött, aki végignézett mindent, kicserélt minden neki nem tetsző csatlakozót és tesztelte a jelszinteket.

    Mutatta, hogy a településen lévő főelosztó (nob?! nem teljesen értettem) okozza nálam a packet loss-t, amit ő lát valóban (ügyfélszolgálaton nem láttak hibát most sem és csak úgy küldtek technikust, hogy ki kell fizessem).

    Elmondása szerint valószínűleg mástól érkező jel rombolja a teljes településrészen (mutatott pár patkány rágta, forrasztott, stb abszurd kókány bekötést) ezért erre tett egy bejelentést a központjukba.

    Ha lesz idejük elkezdik átvizsgálni az utcai elosztókat, hogy kiszűrjék, honnan jöhet a hibás jel majd a főelosztót is ellenőrzik.

    Várni kell, de amint tudják, elhárítják a hibát.

    1 év, 6 különböző technikus és számtalan hibabejelentés után végre ki lett mondva, hogy nem én vagyok a h*lye, nem nálam van technikai hiba...

    Nagy segítség volt, hogy végigvezettél a hibalehetőségeken és ki tudtam zárni végül mindent, köszönöm szépen Neked és másoknak is a segítséget!!! :R

Új hozzászólás Aktív témák