- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #6752 üzenetére
Nos vannak fejlemények, nagyjából azok, amire számítottam! Ma délelőtt hívtak telefonon... Megnézték a jelszinteket, és megállapították, hogy a -8 körüli értékek is még tűréshatáron belül vannak, ezzel tehát szerintük nincs gond! Azért visszakérdeztem, hogy vajon mi lesz nyáron, amikor ugyanez majd -18 lesz? Erre nem nagyon volt válasz, csak annyi, hogy hát az már nem lesz jó! Viszont most, hogy egy ideig figyelték a jelszinteket, látták, hogy "egy másik érték, amit a modemben én nem láthatok" (így ez kizárásos alapon a USSNR), szóval az nagyon nem jó, így majd jön a technikus! Hogy ez mikor lesz, azt majd meglátjuk, minden esetre szerda délutánra van megbeszélve! Bár én erről tudtam már régen, mondtam is nekik, hogy ez sem új keletű, és már jártak is itt ebből kifolyólag, csak a dolognak mindig az a vége, hogy a szerelő megállapítja, hogy a hiba nem nálam van, és a külső hálózattal ő most nem tud mit csinálni, és távozik! Aztán utána sem csinált vele senki, soha, semmit! Tehát most nyomatékosan kértem, hogy akkor olyan valakit küldjenek, aki utána igenis felmászik az oszlopra is, és megnézi ott is, hogy mi a gond, mert tudom, hogy most sem nálam lesz a baj! Ígérték, hogy jó, akkor felírják ezt is, és műszerrel küldik őket, lehet mindjárt két szerelőt együtt! Szóval kíváncsi leszek rá, de sok reményt nem fűzök az ügyhöz, mert ez mindig véget ért eddig azzal, hogy nem nálam van a probléma, és kész! Aztán a következő hibabejelentéskor megint hozzám jönnek ki, és megint csak ugyanott elakad a történet, és ettől tovább sosem jut! Én nem tudom, hogy ezeknél nincs nyilvántartva ez, nem látják a számítógépben, hogy hol voltak már kint, és mit csináltak? Mikor fogjuk azt megélni, hogy ha telefonálok, akkor azt mondják majd, hogy igen látjuk, hogy itt volt ilyen probléma, akkor utánanézünk, hogy ki lett-e javítva, és nem mindig csak elölről indul a körforgás! Tényleg már kezd uncsi lenni, hogy mindenhol van normális jelszint, nálunk meg örökké a béka segge alatt, és szerintük ez normális!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen