- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Kolondrum #66584 üzenetére
Szia,
Szerintem vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a probléma kapcsán, legyen nyoma, elmondják majd a teendőt, mert több megoldás is lehetséges.
Másik szolgáltatónál ugyan, de én is jártam már így, vagy legalábbis hasonlóan, SMS jött a banktól is a fizetésről, valójában mégsem történt meg, mert csak zárolva lett az összeg, de technikai hiba okán a szolgáltató nem kérte be a meghatározott intervallumon belül, így végül nem lett ténylegesen befizetve a számla, hanem adott intervallum után visszakerült (addig is ott volt, csak feloldódott a zárolás) a számlámra a pénz.
Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot már adott napon, akkor még nem volt ismert a fenti hiba, illetve azt sem tudtam, hogy nem vonták és nem is fogják később levonni adott összeget, de ami a nagyobb baj, ők sem tudták, viszont rögzítették a bejelentésemet, ami arra jó volt, hogy az esetleges késedelmes befizetés miatt sem érnek szankciók (felszólító SMS, ami már fizetős, ugrik az aranykártya...stb.), amíg vizsgálják az ügyet.
Beszéltem aztán banki illetékessel is, aki mondta, hogy zárolva az összeg, de levonásra nem került a szolgáltató által, indítsanak új kérelmet, ezt mondtam a szolgáltató illetékesének, de nem tették meg, nehogy duplán kifizettessék velem a számlát, várjam meg a meghatározott intervallum leteltét, aztán ha visszakerül a pénz a számlámra, akkor fizessem be újra.
Úgy is lett végül, feloldásra került a számla összegének a zárolása, mert egy technikai hiba miatt a szolgáltató rendszere nem vonta le, aztán befizettem ismét, nem is volt belőle probléma a késés miatt sem, mivel előre jeleztem és az rögzítve volt a rendszerben.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Sweet.tv - internetes TV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- További aktív témák...
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs