- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- MG5 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Yettel topik
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
pjen
félisten
válasz Gubek-Einste #63103 üzenetére
Ha igaz Te itt laksz tőlem pár sarokra,az már küfőld?
-
Topikgazda
-
pkaresz
senior tag
Sziasztok!
A héten volt egy fél napos internet, telefon kimaradásunk.
Majd helyre jött.
De mára küldtek egy technikust, mert a központban, nem megfelelő jel értékeket láttak.
A technikusi beavatkozás utáni értékek.
Aki ért hozzá, kommentálná?
Köszönettel!Üdv: Karesz
Model: Cisco EPC3212
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 1.0
MAC Address:
Bootloader Revision: 2.3.0_R1
Current Software Revision: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc
Firmware Name: e3200-ESIP-16-v302r125562-130611c_upc.bin
Firmware Build Time: Jun 11 11:11:07 2013
Cable Modem Status: OperationalCable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: EnabledDownstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -4.8 dBmV 38.1 dB
Channel 2: -2.4 dBmV 40.4 dB
Channel 3: -2.2 dBmV 40.3 dB
Channel 4: -2.2 dBmV 40.4 dB
Channel 5: -2.0 dBmV 40.3 dB
Channel 6: -2.4 dBmV 40.6 dB
Channel 7: -2.1 dBmV 40.5 dB
Channel 8: -2.3 dBmV 40.4 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 43.0 dBmV
Channel 2: 41.4 dBmV
Channel 3: 44.2 dBmV
Channel 4: 44.7 dBmV"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
erkxt
tag
Sziasztok. Nem rég írtam, hogy elmegy a kép a horizon dekken. Ma regel bekapcsolom és 5másodpercre rá megint elszállt. Persze a dekóder mutatja a csatornát, de a tv azt mondja nincs bejövő jel a HDMIn. Kikapcs bekacs semmi. Teljes újraindítás jön a upc boot képernyő aztán megint nincs jel. Kb fél órája játszom vele, már hdmi kábelt is cseréltem meg átdugtam másikba, de nincs kép. A boot képernyő minden alkalommal megjelenik aztán semmi. Szerintem ez a fos meghalt. És a másik kettő is ezt a random kép eldob jelenseget játsza, de azoknál egy kibe kapcs megoldja. Hívom a upct hogy cserélhetik mindet.
[ Szerkesztve ]
-
norberto_th
aktív tag
Hol is lehet jelezni, hogy 1 hetes legyen az epg mediacard-on is?!
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
pjen
félisten
válasz norberto_th #63108 üzenetére
UPC?
-
norberto_th
aktív tag
...azon belül? Valaki írta itt hogy myUPC-n belül.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
elekreg
tag
Sziasztok!
Örömmel tapasztaltam úgy egy hete, hogy ez lett a korábbi 30/3-as netből:
Az okát azóta tudom, de ezt valahogy nem említette a UPC ügyfélszolgálatos hölgy, amikor nem olyan régen 500-as netre, illetve nagyobb csomagra próbált rábeszélni, persze újabb hűségért cserébe, mert az már régen lejárt, hogy a 30-as csomag megszűnik és alapban 120 lesz mindenkinek.
Amire nálunk használva van a net, arra a 30-as is elég volt, meg van mellé korlátlan mobilinternet is, ami 140-150/40-48 Mbps a lakásban, de ettől még jó, hogy az ár emelése nélkül lett sokszorosa a UPC net, ráadásul itt minden mérvadó vezetékes szolgáltató elérhető, így nagyon speciális, olcsó csomagok vannak.
Ja, a UPC-s ügyintéző hölgyike nem csak a marketinget nyomta akkor erősen, hogy optikát hoznak be a jelenlegi koax helyett, meg lesz Connect Box (kell a fenének az a problémás eszköz), hanem még rafináltan is fogalmazott, az újabb hűséget így nem említette, csak azt mantrázta, hogy 2 évig változatlan árat garantálnak, nekem kellett rákérdeznem, hogy akkor az hűséget jelent, mire érdekes igennel felelt.[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
Én eddig csak a regisztrációról kaptam e-mail-t, pedig az első hozzászólásom megvolt.
Más. Tegnap volt kint a technikus (9 óra után) egy hiba miatt, de külső hiba van, így annyit mondott, hogy majd jönnek javítani, meg majd szólnak, hogy ellenőrizzem (eddig is így volt, legtöbbször jöttek szólni, vagy láttam Őket az utcában).
Erre kaptam tegnap 17:32-kor két e-mail-t a UPC től, hogy a hiba elhárítva, idézet:1. Tájékoztatjuk, hogy az Ön szolgáltatását is érintő hiba 2017.10.27. napján 14 órakor elhárításra került.
Kérjük, ellenőrizze szolgáltatását.2. Tájékoztatjuk, hogy az Ön szolgáltatását is érintő hiba 2017.10.27. napján 15 órakor elhárításra került.
Kérjük, ellenőrizze szolgáltatását.Ezzel szemben a hiba továbbra is fennáll. Most akkor a UPC-nek, vagy a technikusnak higgyek? Nem szeretnék keresztbe tenni a technikusnak egy újabb hibajelentéssel.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
LouiS22
veterán
válasz ztsoft #63112 üzenetére
Nézd, neked mi a fontos? A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója) vagy az, hogy legyen egy normálisan működő szolgáltatásod (amiért fizetsz, és aminek a díjában benne foglaltatik a fent említett úriemberek munkadíja is)? Vö "az ügyfélnek van igaza". Ha te úgy látod, hogy továbbra sem jó a szolgáltatás, akkor nyiss egy újabb hibajegyet. Egy idő után meg fogják unni és végre megcsinálják úgy, hogy jó legyen.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Watercolour
aktív tag
válasz ztsoft #63112 üzenetére
Ismerős a helyzet, ugyan ezt játszották velem 3 hónapon keresztül. Én a helyedben felhívnám őket és még most az elején közölném, hogy a hiba továbbra is fennáll, valamint X időben jelentettem be a hibát először, attól számítva a 72 óra ekkor és ekkor telt le, tehát ettől az időponttól a hiba kijavításáig szeretnél kötbért kérni.
Az én álláspontom szerint neked, mint előfizetőnek, kizárólag azzal kell foglalkoznod, hogy a bejelentett problémád valóban elhárult-e vagy sem. A helyedben magasról tennék arra, hogy ki és mit cseszett el vagy végzett el hanyagul.
Amellett, hogy a helyzethez szerintem ez az egyetlen jogos hozzáállás (hiszen fizetsz egy szolgáltatásért, amit ők részben vagy egészben nem teljesítenek szerződésben vállalt kötelességük ellenére), nekem már a hócipőm tele van a UPC teszetoszaságával, ügyfél hülyének nézésével, hazudozásával és általános inkompetenciájával.(#63113) LouiS22
A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója)
A kijáró technikusok tudtommal az Ericcson Magyarország alkalmazottai. -
pjen
félisten
válasz norberto_th #63110 üzenetére
Van ott ,hogy segíthetünk?
-
ztsoft
őstag
válasz LouiS22 #63113 üzenetére
Most jobban belegondolva, a tegnapi kiszállásnál nem talált belső hibát (ellenőrizte a csatlakozásokat, stb.), le lett adva külső hibára (alá is írtam). Lehet a UPC ezt értelmezte sikeres javításnak.
Volt már hasonló eset, akkor a technikus kapott egy kis fejmosást (még UPC alkalmazott ként), mint később kiderült, egy kedves kollégája a központban nézte be a dolgot.A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója)
Már nem UPC alkalmazottak, mint Watercolour is írta.(#63114) Watercolour
Ismerős a helyzet, ugyan ezt játszották velem 3 hónapon keresztül.
Velem anno fél éven keresztül, meg is lett az eredménye, kötbér.Az én álláspontom szerint neked, mint előfizetőnek, kizárólag azzal kell foglalkoznod, hogy a bejelentett problémád valóban elhárult-e vagy sem. A helyedben magasról tennék arra, hogy ki és mit cseszett el vagy végzett el hanyagul.
Ez igaz, de itt nincs hanyagul végzett munka (mindent mutatott a tableten, már annyi mindent tanultam, hogy lassan én is kérhetek hozzáférést ).nekem már a hócipőm tele van a UPC teszetoszaságával, ügyfél hülyének nézésével, hazudozásával és általános inkompetenciájával.
Osztom a véleményed. De a technikusok, akiket eddig megismertem, azok nem tartoznak ide (egy kivétellel, de azt azóta nem is láttam).Köszönöm mind kettőtök véleményét, hasonló állásponton vagyok én is, de most jobban hiszek a technikusnak, mint a UPC-nek.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
LouiS22
veterán
válasz Watercolour #63114 üzenetére
Tisztában vagyok vele, ezért is írtam, hogy /alvállalkozója (egyébként maradt kb 40 UPC-alkalmazott technikus, ezt onnan tudod, hogy a héten ilyen járt nálunk a cégnél. Mesélt meredek dolgokat. A csúcs az volt, hogy valami hálózatfejlesztős Ericssonos főilletékes épp Monoron (aka 29-es körzet) lakik (muhaha).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
TeeJay
félisten
válasz elekreg #63111 üzenetére
gondolom kivezették a 30-as csomagot és aki abban volt 120-ra emelik hamarosan
így marad a 3 csomag : 120-240-500
kíváncsi leszek vajon a hálózat mit szól majd ahhoz hogy 10megabit feltöltés lesz a minimum és a torrentesek majd örülnek viszont a hálózat meg nem lett bővítve több DS és US sávraMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
kezo0
addikt
válasz blakey #63102 üzenetére
What is my IP: Magyarország, Budapest, UPC Magyarország Kft.
Viszont ahogy kiderül a fórumot bemutató szövegből, ezt a fórumot közösen indították a lengyel UPC-vel...
Amúgy magát a fórumot teljes egészében magyarul látom, kivéve az ún. profilkártyákat, mert azok bizony szintén lengyelül mutatják be a tulajdonosukat. Legalábbis a windows-os asztali gépemen, Chrome alól használva a fórumot, így van. Mobil nézetben, iPad miniről a profilkártyák is magyarok... De az értesítő email-ek lengyelül jönnek, már három ilyennel is büszkélkedhetek.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
pkaresz
senior tag
válasz Gubek-Einste #63117 üzenetére
Köszönöm!
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
M0RGI
őstag
Sziasztok!
Az új UPC Connect Box WiFi-ból hogyan tudok a TV felé adást vinni?
A lakásba egy koax jön be, az meg gondolom bele kell menjen a boxba. De onnan mi jön ki a TV-hez? -
Topikgazda
-
M0RGI
őstag
Köszönöm szépen!
-
elekreg
tag
válasz TeeJay #63120 üzenetére
Fejlesztenek azért, itt is optikáznak már, csak nem mindenkit tettek még át arra a lakásig, illetve azon belül, ha a régi előfizetés nem indokolta.
Méregettem kíváncsiságból a (hosszú) hétvégén és csúcsidőben is, mindig a max felett mérek kicsivel, szóval úgy tűnik, itt nem okoz problémát.
Ettől függetlenül lehet, hogy harapnak majd a húzós feltöltésre, mert letöltéskor régen nem foglalkoznak már a korlát átlépésével, de ahol problémás a feltöltés, ott résen vannak és lépnek, ha nagyon muszáj.
Engem ezek a dolgok nem zavarnak, nálunk egyáltalán nincs torrent, feltölteni is csak néha a felhőbe mentéskor szoktunk, általában még a 300 GB havi korlátba is beleférnénk. -
HofiZoli
senior tag
mcll.. jézusom..
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
v.attis
őstag
Sziasztok.
Hd csatornák szaggatnak, kockásodnak de mint az állat. Jel minőség és erősség majdnem maximum. Arra gyanakszom, hogy nem bírja a rendszer a sok "adatot".
Gondolom fejleszteni kellene környékünkön.
Tapasztalt más is ilyet? Megéri ezt jelezni egy kisvárosban lakótelepen? -
pjen
félisten
Nálunk 17.ker meghalt minden, azt írták 16 órára kész, de még semmi.
-
Zzr
csendes tag
Sziasztok,
Használhatom a TC7200-t modem (bridge) módban úgy, hogy a Horizon boxok UTP-jét rajta hagyom vagy azok úgy nem fognak menni?
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz Watercolour #63138 üzenetére
Köszi Watercolour, Toth_Jani! Ez nem nagyon pörög, jobb a Prohardveres. Viszont a hivatalos fórumról is tudhatja a UPC a CB problémákat. Mondjuk nem is reagálnak rá. Azt hittem itt van valami UPC-s fórumtag.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
pinnacle
nagyúr
válasz Gubek-Einste #63143 üzenetére
Köszi! Én a UPC saját fórumára gondoltam.
-
kezo0
addikt
válasz pinnacle #63144 üzenetére
Szerintem azért van rá esély, hogy a saját fórumukat valamennyire fogják nézegetni a UPC-sek. Persze, egyelőre nem pörög annyira, mivel kevesen regisztráltak még. Én is csak pár napja kaptam róla email-t, és tudtam meg, hogy egyáltalán létezik. Fontos lenne minél több itteni fórumozónak is belépni oda is, különben azt fogják hinni, hogy csak olyan felhasználóik vannak, akik azért írnak egy UPC-s fórumra, mert az új tévéjük távirányítója véletlenül a split klímát is kapcsolgatja (true story)...
Szóval elkelne oda is pár valóban hozzáértő, tapasztalt fórumozó, hogy kevesebb baromság repkedjen a hozzászólásokban. Minél hozzáértőbbek az előfizetőik, annál magasabb színvonalú szolgáltatást kénytelen nyújtani a szolgáltató, annál kevésbé tudja bullshitekkel hülyíteni a népet.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
pjen
félisten
válasz Gubek-Einste #63141 üzenetére
Nálunk volt délben egy rövid áram szünet, azóta nincs semmi. UPC szerint csak holnap javul meg..
-
ArthurShelby
addikt
Azért én az ilyen magán fórumokat fenntartásokkal kezelem.
Anno regisztráltam a pcforum.hu-ra, ahol egy Sting nevű felhasználó csinálja a honlapot. Elég sok politikai jellegű/irányú hírt is kitett, és nem egyezett az ízlésünk. Én kulturáltan vitatkoztam. Az eredmény az lett, hogy minden ok nélkül letiltott (nem tudtam hozzászólni/nem jelent meg a hozzászólásom, kimoderált). Privát üzenetben ráírtam netangel moderátorra (akivel szintén nem egyezett az ízlésünk, de ő sokkal normálisabb), és megkérdeztem miért tiltottak le, ez a szólásszabadság? (ugyanúgy politizáltam mint mindenki más előttem hozzászóló, nem fröcsögtem, csak a másik oldalon álltam). Azt mondta hogy Sting-é az oldal, bármit megtehet (de ő sem ért ezzel egyet). Kikönyörögte nekem, hogy vegyenek le a tiltólistáról (most az egyszer), de 2 hét múlva már mentem is vissza (mert egy politikai jellegű hírnél megint hozzászóltam, nem bírtam az egyoldalúságot).Ebből kiindulva attól félek, hogy (pl a CB-ről írt) negatív kommenteket ugyanúgy kimoderálják majd, hiszen övék a fórum/az oldal, megtehetik.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
kezo0
addikt
válasz ArthurShelby #63149 üzenetére
Nem hinném, hogy kimoderálják, ha valaki normális hangnemben fogalmazza meg a kritikáját. Már most is van ott pár fikázó hsz (nem fröcsögő, anyázó, de azért egyértelműen negatív), amit nem töröltek. De ha törölnék is az ilyeneket, ahhoz először el kell olvasni őket, szóval a vélemény végeredményben eljut hozzájuk.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest