Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #59814 üzenetére

    Nem volt még időm leírni, de időközben júliusban bementem személyesen egy közeli plázában található ügyfélszolgálatra, ahol egy végtelenül szimpatikus ügyintézőtől az alábbi árakat kaptam, újabb két éves hűséget vállalva:

    Amint látható, olyan tétel is van, ami drágább lett, viszont ami olcsóbb lett, az annyival olcsóbb lett, hogy összességében csaknem 4400 Ft-tal fizetek most kevesebbet, mint eddig - pont ugyanazokért a szolgáltatásokért ill. eszközökért, mint eddig. Lehet, hogy lehetett volna még ezen is tovább alkudni, de én már így is sokkal jobban érzem magam.
    Mindenesetre ez is jól mutatja, hogy szinte tetszőleges árakat adhatnak meg az egyes szolgáltatásokra, ami nekem még mindig nagyon furcsa. Kiváncsi lennék, mi a belső policy náluk az árképzésre vonatkozóan...

    ( +1 apróság: Azzal, hogy mostantól nem 0 Ft-os tételként szerepel a számlámon a MyPrime, legalább nem lehet majd hárítani a reklamációmat azzal, hogy ez egy ingyenes szolgáltatás, így nem garantálják a tökéletes működést. ;) )

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák