- Telekom mobilszolgáltatások
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Fotók, videók mobillal
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
Nos. Hétközben jó volt, egészen a mai napig amikor is újra szelessé vált az idő, megint összesz@rta magát az egész szolgáltatás itt, mint múlt hét végén. TV ugyanúgy akadozik, pattog a hang, a net meg újfent ilyen (harmadszorra volt hajlandó a netem végre feltölteni ezt a képet is most):
1000/40-es net...
Felhívtam most este a 1270-et, kb. 40 percnyi várakozás után kapcsoltak valakit. Megint egy kedves hangú csajszi vette fel, elmondtam neki hogy mi a probléma, meg hogy már múlt héten is ugyanez volt a gond és kiküldtek valakit aki elméletileg "megcsinálta", vagyis kicserélte a sérült kábel részt. Nos, ennyire jól sikerült, mint a fenti képen is látszik. Az ügyfélszolgálatos csaj várakoztat, mert épp méregetett valamit onnan. Mondja közben hogy látja hogy lassan töltenek be a modem dolgai. Eltelik pár perc, majd megszólal, hogy úgy látja kezd helyreállni a dolog, újra kéne indítani a modemet. Megtettem, bootol a modem, rámérek egy speedtestet, valahogy épp tényleg jót mért abban a pillanatban. Így a csajszi közli is velem hogy ő ennyit tudott tenni (hogy pontosan mit tett azt sajna nem tudom megmondani ) , hogy ha továbbra is problémát észlelek akkor telefonáljak újra és akkor továbbítják az illetékeseknek a dolgot. Mondtam neki, ha így lesz akkor csak holnap fogok már telefonálni. Nem fogok szombat 21:00 után még egy órát ülni a telefonnal a kezemben mire felveszik (persze ezt nem mondtam ki hangosan, csak az előző mondatot). Megköszönte a türelmem majd elbúcsúzott. Rá nem egész egy óra hosszára megint ugyanúgy rossz a szolgáltatás. Szóval futottam úgymond egy felesleges kört, és akkor holnap megint hívhatom őket -.- Nem is értem miért nem lehetett egyből továbbadni, ha még mindig szakadás van valahol, az nyilvánvalóan nem fog magától megjavulni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI kábel TV
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gurulunk, WAZE?!
- Elden Ring
- Trollok komolyan
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs