Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #123213 üzenetére

    A helyzet azóta is változatlan. Egy szeptember 30-i rendszerhiba miatt automatikusan keletkezett, rám nézve hátrányos szerződésmódosításokat, amelyeket már másnap, okt. 1-jén megreklamáltam, és amit jegyzőkönyvben el is ismertek, azóta sem képesek kijavítani. A My Vodafone fiókomban továbbra is a téves, kedvezmény nélküli összegek jelennek meg a tv- és internet-előfizetésem árainál. Holnapután számlazárás, így jó eséllyel ezek a valótlan, a kialkudott árhoz képest kb. kétszeres összegek fognak a következő számlámon megjelenni nekem, hogy rohadjanak meg ezek a szerencsétlen, tehetetlen, hozzánemértő balf.ok.
    Tegnap reggel telefonon próbáltam újra reklamálni, de persze csak annyit tudott mondani az ügyintéző, hogy 30 napjuk van az ügyintézésre, és még csak 10 nap telt el a reklamációm óta, „segíthet-e még valami másban?”. Anyádban segíthetsz, abban.
    Ma este fél 8-kor értem a Westendben levő üzletbe (gondoltam, újra megpróbálom személyesen, elvileg 8-ig vannak nyitva), de már nem voltak hajlandók sorszámot adni, mivel állításuk szerint zárásig nem kerülnék sorra. Azt mondta a csaj, jöjjek vissza reggel, mire megkérdeztem tőle, hogy szerinte miért jöttem most, ha tudnék jönni reggel is… Még egyszer: rohadjanak meg.
    És ez az egész úgy kezdődött, hogy én hülye, a saját akaratomból új, egy éves hűségszerződést kötöttem velük…

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák