Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peltár

    aktív tag

    válasz Tomiii258 #110697 üzenetére

    Ez a hiba és újraindulás attól is lehet ha a szolgáltatótól bejövő jelszintek nem jók.
    A modem (router) szoftverében van olyan rutin hogy indítsa újra a modemet ha nagyon szar a
    jelszint. Az eszközöd admin menüjében lévő jelszint értékeket, amit a képekben küldtél
    azt a Coax kábelről veszi nincs köze a wi-fi-hez. Kábelmánia27 arra gondolhatott ha wi-fin használod az eszközt és sok a szakadás a csatorna amelyiken jön a wi-fi zsúfolt vagy zajos, ezért próbáld ki a etet UTP kábelen is. Ezt is javasoltam szintén kábelen próbáld ki.
    Egy próbát megér. Szerintem

    Ha azt akarod megnézni hogy újra indul e vagy csak szakad, lagol, dobálja a csomagokat akkor keresősáv CMD itt
    beirod Tracert www.vodafone.hu kapsz 4-5 hasonló sort mint ez.
    atv-89-133-166-2.catv.broadband.hu [89.133.166.2]
    Ahol megkapod az első ip címet az leírod. Aztán pingeted a ping paranccsal a parancssorban példáúl ping 89.133.166.2 -t (a "-t" paraméter fontos) ezt hagyod folyamatosan menni akár egész nap itt látni fogod ha szakadásod van,

    Volt már másoknak is ez a hibaüzenet rengeteg helyen, ott lakásom kívül volt a hiba, szerelőt kellett hívni. Ha van elosztód, szedd le ideiglenesen, direktbe rakd a bejövő kábelt a modemre
    az osztó is beszarhatott akár.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák