- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Donki Hóte #101321 üzenetére
Sajnos így van.
Amint már írtam, volt szerencsém részt venni pár komolyabb céges akvizícióban. Senkinek ne legyenek illúziói: minden fillérre ki van számolva. A fogyasztókkal való kicseszés, a megjelenő újságcikkek de még a hozzánk hasonló fórumozás következményei is. Az adott piac sajátosságairól nem is beszélve, vö. birka magyar fogyasztók.
Amikor én játszottam ebben, akkor még az volt a nagy dolog, hogy komoly számítástechnikai kapacitás segítette a döntéshozatalt -- ma már gépi tanulásos modellek elképesztő pontossággal jósolnak.
Tévedni persze lehet, de nem egy olyan esettel futottam össze, amikor a külső szemlélő azt látta, hogy egy-egy cég mennyit bukott egy ügylettel, valójában pedig baromi jól jártak azzal a bukással.
A Vodafone pontosan tudja, hogy milyen szolgáltatásokat fog nyújtani, hogy mit nyújtanak a többiek, milyen területeken milyen ügyfélmagatartásra kell számítania, egységnyi forint megtakarítás mennyi ügyfélveszteséget jelent, stb. Mindez ráadásul évekre előre.
Az elégedettségünk nem létező fogalom, csak a pénzünk számít.
Sajnos sok történetet ismerek (többet testközelből), amikor a valódi ügyfélbarátságot elsöpörte a profitkényszer. Régen ismertem cégeket, ahol a vezetőségnek valódi elhivatott célja volt az, hogy szolgálják az ügyfeleiket -- és több ilyen cég bekebelezését figyeltem végig. Több belső anyagot olvastam arról, hogy a jófejségre irányuló szolgáltatásokat azonnal el kell törölni.
Nos, a UPC / Liberty nem éppen jófej, de a a saját területén van egy imidzse, ami remekül profitál neki. Érdekes módon igaz viszont, hogy a Vodafone számára ez éppen nem rentábilis. Ennyi.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Projektor topic
- Mobil flották
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Max
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs