- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m.zs
csendes tag
szerintem nem jó!
ha valami technikai probléma adódik, akkor esélyed sem lesz megoldatni velük.
nálunk a tv-én mindenféle betűk jelentek meg, de semmiféle módon nem tudták megjavítani a problémát, és nem azért, mert nem tudták volna, hanem mert olyan szar cég.....
nincs kapcsolat az ügyfélszolgálatuk, a műszaki terület és a számlázási részlegük között, nem kommunikálnak egymással, mindig más foglalkozik a problémáddal, de a végére egyik sem jár.
tehát ha nem fordul elő problémád, akkor jó, ha igen, akkor megszívtad (mi már az ügyvédükkel levelezgetünk, aki 3 hónappal van lemaradva a történésekben)
nemcsoda, hogy az upcre mindenki azt mondja, hogy a legszarabb multi cég az országban