- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Mobil flották
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Új fülesek kísérik a Realme GT Neo 6-ot
ma A készülék már előjegyezhető, bár hivatalos premier még nem volt, a Buds Air 6 és Buds Air 6 Pro viszont már bemutatkozott.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sonja
veterán
Megjelenés szeptember 20-án!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Kareszovics #14 üzenetére
"Mondjuk Borderlands 2 mellett ki fogja tolni (rajtam kívül)?"
Én. Szintén Pre-order a TL2! Borderlands 2 abszolút nem érdekel. Ugyan olyan lesz, mint az első rész (unalmas). Majd olcsón, később.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
-
Sonja
veterán
-
Sonja
veterán
Ki mivel kezd? Én maradok az Engineer-nél! Utána majd jöhet a többi is. Áhh, de várom már.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Ha coopozni akartok, ne felejtsetek el regisztrálni egy Runic Accountot (itt), majd rendeljétek hozzá a Steam accot! Fontos, mert máskülönben nem lehet NET-en játszani!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
-
Sonja
veterán
Az eleve rosszul mért már tegnap is, utána javították! Nézd csak meg a Steam store-ban, kb. 9 órát ír rá, ami este 8.
Szerk.: Én is este 7 órát tudtam, de Steam-en nem annyit ír. Remélem rényleg este 7 lesz végül.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz likeaRAINBOW #86 üzenetére
Most már nekem is 8 órát ír, de 10:54 perckor még 9-et. Érdekesen "kerekít" akkor.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Eddig tetszik, de SSD-ről futtatom, és így is elég sokat tölt?! Viszont kaptam már 5 acsit!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz lostprophet #112 üzenetére
Állítólag később lesz majd a városban "köves". Meglátjuk.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz lostprophet #112 üzenetére
Nos, most már gem-es van, de csak ki tudja szedni a köveket, és ennyi. Ja, és vagy a tárgy, vagy a gem semmisül meg.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Az igen, nézzétek Metacritiket, hogy milyen értékeléseket kap a játék az oldalaktól! Pl. IGN 9.1 pont!!!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Modokat majd itt lehet keresni!
Egy hibát máris észrevettem, amit remélem, hogy moddal lehet orvosolni?! Amikor coop-ban megnyitod a chat ablakot és ékezettel írsz, akkor nem fog normálisan megjelenni az ékezetes betűk, hanem helyette más karakterek lesznek.
Ez egyébként a bétában is így volt, amit szépen jelentettem is képekkel, leírással a hivatalos beta bug topikba. Azóta se sikerült megcsinálniuk...
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Alapból, igen.
"Find the savegame folder (Documents\My Games\Runic Games\Torchlight 2\save) and edit the settings.txt. Find the line with CONSOLE :0 and change that to 1. Then when in-game, you can open the console with Insert-key and type 'resetskills' to reset your skills."
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
-
Sonja
veterán
válasz KubanitoS #256 üzenetére
Az egyik kreál egy játékot. Te belépsz a szerverek közé, és van fent egy Friends Only opció, azt pipáld be. Így csak azok a szerverek látszanak, amit az ismerősök hoztak létre. Belépsz abba a nevűbe, amit az ismerős csinált, és kész. Ennél egyszerűbb szerintem nincs, vagy legalábbis én nem találtam.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Kareszovics #267 üzenetére
Van még egy epilógus, de hogy az konkrétan micsoda?!
(#269) persil: Nylíván befejezés, de hogy konkrétan végülis egy act 4 azaz egy szép nagy terep, vagy csak egy szoba a főellenféllel?!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz KubanitoS #282 üzenetére
Az utolsó bekezdéssel teljes mértékben egyetértek! Nekem kellemes csalódás lett végül a TL2, mert rosszabbra számítottam. Igaz, a bétával játszottam és az tetszett. Szóval én bizony nagyon örülök, hogy ezt is beszereztem a D3 mellett!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
-
Sonja
veterán
Jött patch!
Patch 1.12.X.7 Notes
This patch increments the save version, and we restructured some of the boss rooms, so random levels will clear and repopulate their monsters and events.
FUNCTIONAL
*Shared stash now creates a backup of itself
*You can no longer 'steal' items from your buyback tab by closing the window with Spacebar
*Can’t drag merchant items onto the buyback tab
*Gambler does not show 'can't equip' X
*CTRL-M will instantly toggle map visibility
*Pet equipment cannot get sockets from enchantment
*Fixed rare crash related to Charming a monster
*Multiplayer logging is reduced, and can be disabled with the NEVERLOG commandline argument (may improve performance for some clients)
*Creating a player in a difficulty other than Normal, directly joining a game, and then exiting, won't revert your stored difficulty to Normal.
*Confirmation box added for quitting without saving
*Fixed a few rare hardware related crashes
*Particle update optimizations
*Various rendering optimizationsGAMEPLAY
*Fixed an issue in multiplayer where non-killing MP players did not receive appropriate XP falloff due to level delta
*Armor Degrade properties now apply properly - degrade armor values are reduced for newly generated item properties to compensate for them working correctly - but don't worry, they will be better than before!
*Zero walkspeed monsters won't attempt to jump down
*Fixed some display issues with Fame level progress
*Wandering (non-town-based) Enchanters have a slightly better range of enchantment strengths. They also now have an approximately 20% chance to get a 'powerful enchantment', which are about 50% better than normal. This is represented by a sound and text message in game.
*Swamp Flier scream debuff will show an appropriate name on debuff icon
*Creep squish blood now has a censored version
*Fixed a few areas where loot from a specific event spawned publicly
*Fixed a few spelling errors
*Act 4 banner should properly display
*Pets can be sent to town from the last 2 boss rooms
*Fixed an issue where occasionally an errant MOUSEUP event could ignore your attack in extremely fast click situations
*DOTs now correctly calculate bonuses from +DMG%
*XP and Fame %bonuses from gear are now capped at +/- 100%
*HP bonus gear will properly be reflected in final health of player to other clients post-zoning
*Game can be saved at any time from the options menu
*Onscreen notification in bottom right of screen when saving takes place
*Console-created items now have an effect that displays that they were cheat-created
*Damage reduction effects on the player are capped to 75%
*Stat expenditures when leveling up are properly synchronized in multiplayer
*When leveling up, your health is properly recalculated on other clients
*Skill cycle keys can now be bound to mouse buttons
*Transmuted items are no longer destroyed if an inventory is full with no place to accept themSKILLS
*Berserkers are still targetable while performing Savage Rush
*Bramble walls and Ice Prison will properly die offscreen, and if the originator leaves the zone
*Battle Standard's properties are properly exclusive (they don't stack)
*Fixed charged versions of Fire Bash from levels 9-15 using the incorrect effects (weaker when charged!)
*Howl duration fixed (Extended)
*Berserker Wolf Shade master healing property was reduced from 5%+5% per rank to 5% + 2% per rank - and the first rank properly provides healing
*Vortex Hex won't target smashables
*Fixed two ranks of Seismic Slam incorrectly doing electrical damage
*Glaive Throw has had a damage nerf (25% reduction in max damage and decreased growth per rank ) with less additional bounces per tier
*Elemental attunement properly benefits from owner’s level
*Elemental Boon should properly speed up cast time on last rank
*Shadowbind should properly rank up duration
*Blast Cannon’s armor reduction effect no longer stacks and works for both fire and physical damage
*Fixed sped up hitframe for male shield skill anim so that it is never skipped when a subsequent skill is queued
*Outlander Long Range Mastery should now affect wands as well
*Prismatic Bolt gains charge at half the previous rate
*Spider Mines should show debuff icons
*Spider Mine summon duration fixed
*Shadowling procs from wand chaos or weapon affixes properly last 20 seconds instead of 3
*Elemental Attunement shouldn’t attack smashables
*Tremor rank 6 should properly perform its charged effect
*Immobilization Copter damage effect shouldn’t stomp on other damage effects
*Berserker Retaliation can only trigger once per second per given target – and no longer procs/leeches
*Rapid Fire and Venomous Hail now use DPS instead of DamageSCRIPTING
*Fixed some issues with Grom's arena in multiplayer when another player speaks to the NPC while the main area is completed
*Several boss rooms have had structural changes to make it more difficult to cheese them with certain skills
*Various minor level scripting or layout repairs
*Fixed farmable Gel phasebeast room so that XP gain isn't overblown
*Fixed various other farmable phasebeast unitspawners which incorrectly granted XP
*Fixed a few areas where the player could get stuckNETWORKING
*Fixed a case where backlog of messages for resend would escalate and disconnect the client
*Friends-only games are fixed to synch correctly across lobbies
*Fixes for various serverside issues
*Erroneous ‘Connection Failed’ messages should be fixed
*Games can now be filtered near your levelGRAPHICAL
*Many wardrobe tweaks and fixesBORING
*Various alterations were made to better support translated versions of the game, and to detect and deal with other language items during tradingHa csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Our third patch is now live -
Patch notes for version 1.13.X.12
MISC
*Fixed Engineer armor set that was showing up as white geometryPERFORMANCE
*Additional UI performance improvements
*Additional rendering performance improvements
*Precacheing of skills, missiles, and particles to reduce the appearance of stutters the first time those assets are viewed on some machinesSTABILITY
*Fixed a crash that could occur with a dying pet that proc'ed on save restorationSKILLS
*Fixed some issues with Stormclaw bolt chaining
*Blazing Pillar will no longer give enemies the ability to burn you!
*Shockbolts and Shocking Orb can now build charge
*Fixed several non-working augment affixes
*On-Death Procs properly cool down if required (Fixes several issues where a proc ceases functioning after a period of time)
*Blade Pact and Stone Pact last for listed timeITEMS
*Lore item set now has a tangle ability, instead of a nonfunctional acidrain proc
*Several affixes that work based on unit proximity can work in parallel, when they could not beforeGAMEPLAY
*Fixed several issues where procs could be precluded from activation
*Set bonuses based on nearby monster count work properly
*Some more multiplayer XP distribution fixes related to player/killer delta
*Can't turn alignment on something that attaches to its master
*When a left-click skill is bound, skills won't track a second mouse click if you click and click-away again (keeps you from pointing the wrong direction sometimes)
*Player block cap set to 75 instead of 50
*Elemental armor reduction can't reduce armor below zero
*Champions all have 100% charm resistance
*Siege Turrets have 100% charm resistanceLEVEL SCRIPTING
*Can't prematurely activate Vyrax tower warp with teleportation
*Various minor level fixes
*Various visual updates to the Three Sisters' Lair
*Some snow effects were not properly tagged as 'weather' so would not disable when weather was turned off
*Tutaran trap fixes
*Alchemist can no longer be 'started' on his third stage by rerolling, going to the next level waypoint, and back up."Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony KD-55X80KAEP 55" 4K Ultra HD Smart LED TV - Bontott Csomagolás
- Thrustmaster TS-XW szett Ferrari F1 wheel
- HP Pro 400 G9 SFF Új, 2 év helyszíni garancia! 12. gen I5-12500 + Számla
- Apple IPhone 14 128GB Mobiltelefon Sárga, Bontott Csomagolás, 2 év garancia a webshopunkból
- Audio-Technica AT2020 Stúdió mikrofon
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest