- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
Ebbe ne menjünk bele
Tankolom a "jó kis" Adbluet... hahha
Én nem hiszek ezekben... biztos van olyan Dízel meg benzin ami műszaki állapotba miatt szennyez mint a szar, de ez még mindig elenyésző amit az autók szennyeznek.Én hiszek a Teslaban és, hogy nem annyira környezetszennyező... de ez csak akkor állja meg a helyét ha csak Otthon töltöd napelemről.!
Amíg otthoni áramról vagy fizetős töltőoszlopról van töltve addig nem igazán beszélhetünk "zöld"-ségről. (sajnos)
Addig csak álszentség hogy mennyire zöld a Tesla.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Tudom tudom. Only teljesen normális diszkurzus
Hát mint mondtam, az IGAZI értelme akkor lenne a Tesláknak ha mindenki otthon saját napelemről töltené.
Amíg ez nem így van addig közel sem érjük el azt a Zöldséget amit amúgy kellene (és a Tesla képviselni akar)
Ettől függetlenül még biztos kevésbé káros a földnek mint a dízel/benzin csak így elenyésző a különbség, ami miatt viszont nem éri meg a plusz vételárat. :S (a töltésről és korlátozott km megtételről nem is beszélve)
(Bár azért 3-5 év múlva még a régi akkuk újrahasznosításával járó dolgokra nagyon kíváncsi leszek, van egy olyan érzésem hogy hiába tuszkolják a köztudatba hogy az Akkuk milyen jó hatásfokkal újrahasznosíthatóak, de félek attól hogy x év múlva olyan mértékben megváltozik az Akku technológia, hogy az eddig gyártott régi aksik egy az egyben mennek majd a kukába.. :/ )
De ne legyen így![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Na szép. Gratulálok!
A hatótáv storyt azt még én várom a későbbiekben is, de úgy látom ez ténylegesen többet fog elmenni mint az M3 Performance.
Mondjuk azért arra kiváncsi lennék, hogy tényleg az erő stb miatt megy el többet vagy szimplán csak a kis kerék miatt.
Ennek mennyi a gyorsulása amúgy ? Hány lóerőnek felel meg kb ?Valaki igazán vehetne már Feketét is! Mindig csak a fehér... férfiban nem volt ?
De szép amúgy fehérben is, de csak a nagy fekete tető miatt + szerezz rá performance kis szárnyat hátra rengeteget dob rajta."Összeszerelési minőségben is sokat javult, nem zörög, nem csörög semmi."
Amit mondtam, hogy lett egy ismerősöm, az övét látom már 20ezer Km körül van neki benne. Háááát azért az összeszerelés... most amit felfedeztünk újonnan, az hogy szerintem a a nagy igénybevétel miatt mivel Performance azért kapja az ívet. Szerintem csavarodott a kasztni vagy valami, de a bal hátsó ajtó nagyon amorf módon kezd elállni az autó vonalaitól.
De még annyira nem néztem neki.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Én fekete mániás vagyok. De téged is megértelek. Ez csak ízlés
mennyire jött ki cakk pakk árban ha megkérdezhetem? Az M3 Performancet ugye tudom, kíváncsi vagyok mennyivel olcsóbb egy long range.
köszike[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Akkor minden király
Mit tud ez a Standard Range? Mit takar az hogy Plus ?
Mesélj már róla pár infót. Mit tud hatótávban? Erőben ? Hátsókerék hajtás milyen ?
KösziJa most nézem, te csak válaszoltál
schawo- tól kérdezem.De te is mesélhetsz a Long Rangről
Tied AWD vagy RWD ?[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
titán
Az Ioniq (már az első generációs, 28kWh-s is) adaptív tempomatja is megáll, elindul magától, de az nem nyűgösködik sávváltásnál.
A töltőink minden autóval kompatibilisek, és erre komoly hangsúlyt fektetünk.
Az árazásban lesz egy kicsi perc alapú rész is (mostani tervek szerint a DC töltés 99 Ft/kWh + 12 Ft/perc lesz, amit egy 5-20%-os kedvezményrendszer csökkent). A perc alapú rész egyszerűen elkerülhetetlen. A nagyobb teljesítményű infrastruktúra nagyon drága. Egy 50kW-os (100-120A) és a mi 75 kW-os töltőberendezésünk (420V x 180A áramkoláttal, jövőre már 90kW-osokat telepítünk 450V x 200A limittel, egyébként) létesítési költségei között kb. 7-8m forint (nettó) a különbség (több, mint a duplája a 75-ös).
Az 50-es töltőknek 3x63A áramot szokás adni (ami csak 45kW , 100A). Azt bármelyik trafóról könnyen le lehet akasztani, még ideiglenesen is odaviszik bárhova (majdnem) ingyen. Afölött jönnek a mókák. Az áramszolgáltató a hálózati díjait áthárítja (néhány milla), az áramkifoglalás díja is többmilliós nagyságrendű, és a töltőberendezés is 2 millióval drágább. Ezen felül nálunk mindenhol lesz, kaja, pia, WC, és tető a töltő és az autó felett. Ha ezeket a költségesebb helyeket mondjuk DC 22kW-os Outlander elfoglalja, vagy ha valaki nem tudja (vagy nem érdekli), hogyan működik a töltés, és az aksi, és 100%-ig tölti az autóját gyökkettővel, az nekünk komoly veszteséget okoz. Hiszen ugyanannyi idő alatt másik autó több áramot tölthetett volna be. (nem beszélve arról, hogy mekkora szívás ez a várakozóknak) Ezt a veszteséget vagyunk kénytelenek egy kis, percalapú résszel kompenzálni. (illetve inkább akarjuk az ésszerű használat felé terelni a villanyautósokat)
Ésszerű körülmények között 50kW-os autón 80%-ig töltve, mondjuk a végén 30 kW-tal ez a rész legfeljebb 24 Ft-tal emeli a kW díjat, de pl egy Teslánál 75kW-on csak 10 Ft plusz. Ha valakinek lesz 10%-os kedvezménykártyája (új és használt autóhoz eleve sokan fognak kapni kereskedőktől), akkor az ár egy Teslánál, vagy Ioniqnál, ami ki tudja használni a teljes 75kW-ot, 100 Ft/kWh alatt kijön (97,8 Ft), míg egy régi 2011 Leaf (36kW átlagos töltés mellett) is megáll teljes díjat figyelembe véve 107 Ft-nál.
Az AC természetesen nem lesz percdíjas. Ha valakinek nem kell gyors töltés, az ne foglalja a drága 75kW-os állomáshelyet.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
Strezi
őstag
Nekem semmi gondom a régi S-sel, sőt Az élettartam ingyen töltésnek, meg korlátlan adatkapcsolatnak pedig megvan a "varázsa". Nem is akaródzik eladni.
Csak új S miatt adtam volnael, de az nem lesz jövő évig európábanHasznált LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen