- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Mobilarena
Kiadó: Valve
Fejlesztő: Valve
Megjelenés: 2007. október 10.
Motor: Source Engine
Platformok: PC, Mac OS X, Linux, Xbox 360, PlayStation 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
Már a publicon is mindneki arcon lövi a társait, egy 6v6 waron nem nehéz megoldani, innentől a spy semmit nem tud csinálni. Engineer tényleg rohadt unalmas
A pyro jó, csak a soldiert kéne nerfelni. Belső tereken 1 vagy 2 lövés magad elé, és bárki meghalt, ráadásul a levegőbe küldöd, nem tud elfutni sem. A rakétának van a leghatékonyabb critje. Rocket jumppal bárhova eljut, 200 HP. Az egyetlen hátránya, hogy lassú, de kit érdekel, ha nem tudnak megközelíteni? Jön egy pyro, kétszer olyan gyors, elélősz, elszáll, a második kivégzi. Nyílt téren a sniper utáni legjobb class. Szerintem ez nagyon nem balance, 3-4 soldier ha megindul, nem lehet velük mit kezdeni. Megoldás lehetne például, ha a rakétavető töltését nem lehetne megszakítani....a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Gyalásóval nem értem, mit bohóckodik, fun killekre jó, de a többi classhoz képest (kivéve heavy ofc), amiknek mind fontos és jól használható a melee fegyvere (legfontosabb a medicnek és demomannek), egy nulla. Néha reflexszerűen váltok rá, 90%-ban kiröhögnek, nem érem el őket, lepuffantanak.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
MODERÁTOR
Azért egy teljesen kezdőnek nem olyan rossz ez a múvi. Legalább tisztában lesz a kezdetekkel, és rögtön rájön, hogy a valóságban nem így működnek a dolgok.
Az ellenség elé célzok pl. csak akkor működik, ha nem számítanak a lövésre (mert mondjuk nem látják a soldiert), és ezért nem ugrál össze vissza az ellen.
***
-
Larry303
addikt
-
BalaNce87
addikt
Egyszerűen úgy ahogy van egy fos ez a rendszer, rühelli mindenki, szóval remélhetőleg a következő update aminek gyorsan kéne jönnie és leváltani ezt a randomra kapom meg a fegyókat ráadásul többször ugyanazt, ez még elmenne akkor ha nem kapnám meg 6X egymás után egy olyan fegyvert ami egy rohadt nagy hulladák (pyro balta). Meg így könnyen hozzájuthatsz a fegyverekhez úgy hogy gyakorlatilag semmit nem csináltál, szóval ez nem fer azzal szemben aki már régóta tolja. Fel kéne ismernie hogy akinek megvan sok, annak csak azt adja be ami már nincsen meg és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Helló!
Én úgy tudom, hogy nem fogják bevezetni. Helyette hozták ezt a craft dolgot. De szvsz. annyit kavarnak evvel, hogy nem lehet tudni. Jó lenne, ha már az Engi-hez csinálnák meg az updatet, nem új sapkákkal sz@rakodnának, mert úgy is olyan kevésszer kap az ember, nem értem minek annyi, mikor töredék részét sem gyűjti össze az ember. Nekem eddig a 4 hónap alatt mióta játszok adott egy sapkát....
-
BalaNce87
addikt
Inkább sapkára gyűjtenél, teljesen felesleges fegyvert craftolni egyszer biztos megkapod, amúgy is full láma cucc a pajzs, de inkább a karddal egyetemben.
Mondjuk már az egész játék elvan baszaríntva úgy ahogy van, sikerült elérniük hogy az újabb updatekkel egyre szarabbul fusson egy source engine-es játék...aminek ugye picsányi a gépigénye. Ezek az utóbbi updatek árulkodnak az igénytelenségről, a pyro és heavy updatek még korrektek voltak, de a medicnek az übersaw hát nem kellett volna, mert olykor egy két hülyegyerek elkezd combat medicezni és ilyet mondanak nem gyógyítalak most combat medic van....mondom akkor húzzál máshova hülyülni, én azt a fegyvert is tiltanám ha már lenne ilyen tiltólista.[ Szerkesztve ]
-
munky
őstag
Eddig a legidegesítőbb szerintem az Equalizer volt, eleve érthetetlen a fegyver logikája hiszen annak mi értelme van egy multi FPS játékban. hogy ha lesebzem az ellenfelet akkor saját magamat szopatom le. A legutóbbi update ezt valamelyest enyhítette, mert a sebzését csökkentették ugyanakkor a war update valamikor a szezon elején jött ki most pedig már az utolsó heti meccsek jönnek mindenkinek többnyire szal egy szezon lement úgy, hogy volt egy idegesítő átgondolatlan fegyver az arzenálban aminek gyakorlatilag nincs hátránya a mai napig.
Tényleg kellemes például ha lezúztok szinte mindenkit Badlands közepén, de egy ellenséges soldiernek sikerül megmenekülnie, elbújik majd pixel hp-val kivárja a megfelelő pillanatot és fényebességgel nekimegy a medicnek egy csapással megölve azt. Még annyi időd sincs, hogy elnyomd az übert az egész annyira gyorsan történik.
Tovább borzolja a kedélyeket a Direct Hit. Scout egy lövés vele, levegőben minikritel hiszen a public játékos a sima rakétával nem találna el senkit a levegőben. Kellett tehát a gyorsabb rakéta illetve a minicrit (krittel minden könnyebb). Ezt is megcsinálhatták volna úgy, hogy waron kikapcsolható legyen a minicrit illetve kevesebb sebzés kellene eleve a rakétavetőnek.
Az olyan fegyverekről nem is beszélve mint a Huntsman ha vissza keresel ebben a fórumban linkeltem videókat amin láthatod mennyire bugos az egész cucc a területre ható sebzése miatt. Igaz nagyon ritkán találkozik az ember ezzel a fegyverrel waron, ugyanakkor ismerve a hibáit nekem már az is nagy kérdés, hogy engedélyezhetnek kompetitív játékhoz egy ilyen közismerten hibás fegyvert? (Tulajdonképpen a nem akkora kérdés az előző hozzászólásomban már utaltam a Valve és az ETF2L viszonyára. hehe)
Force-A-Nature: Eleve a mikor már biztos volt, hogy a Goldrush, Pyro és Heavy update nem az utolsó kaszt frissítések voltak hanem a Valve végig megy mindegyik kaszton megígérték, hogy olyan fegyvert nem tesznek a játékba ami kiveszi a játékos kezéből az irányítást. Ehhez képest már a következő Scout update-el meghazudtolták magukat. Elég csak a Sandman-re vagy a FAN-ra gondolni. Mindkét fegyver sok változtatáson esett át megjelenése óta, de valahogy még mindig nem az igazi. A Sandman nem érdekel mert annyira nem elterjedt, de a FAN-t bizony szokták használni és az egyik legidegesítőbb fegyverek közé tartozik. Eleve a logika, hogy a játékost "kibillenti az egyensúlyából" az az tulajdonképpen teli találta esetén blokkolja rövid időre. Az egész mondjuk egy medic szemszögéből úgy néz ki, hogy jön a scout belém lő egyet full hp-ból marad 30 és vagy elnyomom az übert vagy reménykedem, hogy nem talál el és túlélem a csapattársaim jóvoltából. Nos waron a medic egy megfelelő időpontban elnyomott überrel akár az aktuális kör végkimenetelét is eldöntheti tehát nem nehéz belátni, hogy egy ilyen fegyvernek egyáltalán nem elhanyagolható a hatása.
A pályákra nem is térnék ki sokat, a Valve lassan már nem is emlékszem mikor csinált egy valamire való 5cp-s mapot a kompetitív játékosoknak. A nagy ovációval kompetitív barátnak beharangozott A/D mapot az az a gorge-ot el lehet felejteni szerintem 6v6 játékhoz túl nagy és teljesen lutri pálya nem mutatja meg a csapatok valódi erőviszonyait.
KubanitoS Nincs lehetőségem meghatározni milyen fegyverrel jöjjön az ellenfél. Viszont épp annyi jogom van ide kommentálni mint neked. És én azt mondom, hogy a régi önmagához mérten tényleg egy szánalom ami lett a TF2-ből ahhoz képest amivé válhatott volna ha nincs ez a sok szemét átgondolatlan baromság és ha a Valve nem ilyen sapkákban meg szarokban gondolkodna. Persze nekik már csak az a lényeg, hogy a lehető legtöbb pénzt kihozzák ebből a játékból, egy sapkát legyártani nekik nevetséges mennyiségű munka, de a nép megőrül érte annyira, hogy a bugokkal ordítóan kiegyensúlyozatlan fegyverekkel már nem is törődnek.
Fáj azt látni, hogy ha felnéz az ember egy TF2-el foglalkozó fórumra akkor ott nagy valószínűséggel nem arról megy a diskurzus, hogy tegnap milyen jót játszottunk haverokkal, milyen szépeket lőttünk, milyen király csapatmunka és hangulat volt hanem arról kinek milyen sapkája van meg hány Ithem lapul a táskájában. Ez a szánalom szerintem ha egy ilyen játékról van szó mint ez.
Összességében nézve a TF2 számomra még mindig waron, megfelelő emberekkel csapatmunkában játszva a legélvezetesebb. De sajnos ezekből az idegesítő dolgokból egy idő után kezd elege lenni az embernek...
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Nem nem ez tényleg vicc, max 40 órát idleztem nem mintha akkora probléma lenne, csak nemtudom mit számolt ez ennyire félre. Amúgy elég nagy f..ságnak tartom az idlet valaki ezért bérel szervert, persze legalább adott rendesen itemet, mert ugye nem volt teljesen fair hogy valakinek 500 cucca volt valakinek meg 10. Bár eleve hülyeség volt a random drop bevezetése.
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Hát a véleményem hogy megint egy f..z update, aminek semmi jelentősége sincsen, a demo/soldier update óta sikerült szétcseszni a játékot, a kaszt upadetekkel semmi bajom nem volt, csak a war huszárok hőbörögnek mindig, miközbe waron úgyis kivan szedve minden... Még tavaly májusba kezdődött ez a sapka őrület, azóta van már minden szar medál, hogy mióta játszol stb stb. Egy szóval teleszemetelik a játékot olyan dolgokkal amik egyrészt szarul is néznek ki, másrés semmi jelentőségük, csak többet eszik a játék és szarabbul fut. Igazából azt se tudják mit csinálnak, egyszer gyengítik a pyrot most meg vissza mindent alapra, de még hozzá tették azt is hogy középtávra critet ad a flare gun...
Ugye nemrég bevezették hogy 2 item egy scrap, nah de most már nem dobja olyan ütemben az itemeket, mint anno, ergo ugyanott vagyunk, mintha idle-eznél és 3 item 1 scrap. Az viszont tetszik hogy két teljesen különböző itemből lesz egy új fegyver, bár én ezt eleinte úgy képzeltem volna el hogy ami másodlagos fegyver pl jarate, flare gun, vagy buff banert összecraftolom és lesz belőle egy scrap.
Szóval szar játék lett, ez már nem arról szól hogy melyik csapat nyer hanem milyen sapkáid vannak, kivéve war de hát ugye nem mindenki warozik csak szeretne játszani egy jót. -
munky
őstag
A "vanillát játszó warozó keménymagon" nem tudom kiket értesz. Gondlom az ETF2L fegyverszabályzatával (ami egyébként viszonylag tűrhető most, de koránt sem tökéletes) nem sűrűn találkoztál.
Végül is újra (?) el kell, hogy szomorítsalak: nem, sajnos nem érted. Mivel akkor azt is "értenéd", hogy nem "sírok".
Nem igazán tudom hova tenni, hogy ha idegesítenek akkor miért olvasod a hozzászólásimat? Ha arról írnék mennyire szuper az új "sapim" (lassan már hányok ettől a szótól - hehe) akkor az rendben lenne?
Ha nem tetszik az új fegyverek jelentős része akkor ne írjam le, mert idegesítelek vele? Hogy is van ez?Ha már voltál kedves szóba hozni a hivatalos TF2 fórumot, elárulok egy titkot erről az egész dologról.
Tudod/tudjátok a fórum funkciója éppen az, hogy megoszd a gondolataidat egy adott dologgal kapcsolatban, még ha az nem is feltétlenül kompatibilis mások véleményével. Látom, hogy mennyire fojtogat benneteket "az egyetértés hiánya". Felfoghatnátok, hogy mi soha nem fogunk egyetérteni, mert nem tudunk egyet-érteni, abban amiben amúgy nem is kell.Neked/nektek ezen kellene elgondolkodni.
szerk: Darkstorn sajnos itt (is) szinte lehetetlen Highlander-hez jó "kályhacsövest" találni.
[ Szerkesztve ]
-
munky
őstag
Iróniáról gondolom nem sűrűn hallottál.
Egyébként nem értem a felháborodás okát hiszen többnyire ilyenek vagytok. Magyarul csak az új tartalom érdekli és tartja itt a többséget.
Erről pofázok folyamatosan, hogy ennyi frissítés után már szinte elvárjátok a "törődést" ezt támasztja alá a legutóbbi néhány komment is.
Nyugi, már rájöttem, hogy én vagyok a fasz hisz ugyanazt a kört futom ugyanannak a falnak és ugyanannyi borsót.
Ne próbálj meg elgondolkodni azokon az érveken amiket felhoztam, ha nem megy hát nem!
Részemről a téma lezárva. Végleg.
-
csana
senior tag
ThX !
Korábban már toltam rajtuk, aztán valahogy eltűnhettek a kedvencekből. Arra viszont nem emléxem, hogy ezeken lehet használni mindent? (Igaz nincs semmi komolyabb belőve azthiszem, csak nehogy hirtelen kickelnek, mert kardal rohangászok, vagy hasonló.) Amúgy ha korlátozva van valami (az említett vanilla szerókon akár), akkor arra valahol felhívják a figyelmet, és rossz szemmel nézik ha használom a száműzött eszközt, vagy valahogy maga a szeró megoldja, hogy hiába van a karekternél belőve a tiltott cucc, atomatikusan berak valami vállalhatót a kezébe, és miután más normális szeróra megyek, akkor nem kell visszaállítgatnom semmit? Picit furcsán fogalmaztam, de remélem nagyjából kivehető mire akarok kilyukadni .[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
"Vanilla = alap fegyverek vannak csak a szerveren, nem használhatók a megszerezhető pluszok, legalábbis amennyire én tudom."
Ezen a fórumon meg ezt írja valaki:
"-It means unpatched. On a vanilla server, everything in the game (minus the maps) will be as it was at release.
Reakció:
-No it doesn't.
A vanilla server is an unmodded server. A 'plain' server.
So no respawn time changes or class limits or things like that."Szóval csak ilyen apróbb változtatások nincsenek (respawn idő, köridő, meg gondolom hasonlók..). Akkor viszont én pont rájuk vadászom .. Persze class limit az engik miatt nem ártana. Nemrég egy olyan csapatban nyomtam ahol 7 !! engi lehetetlenítette el teljesen az ellent.. (Ott nem volt 4 medic az áttöréshez, hanem csak max 1 )
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
Nekem ezek alapján az jött le, hogy bár van értelme a dolognak, sok haszna nincs. A "betévedős" taktikánál (magamból kiindulva) ha mondjuk leszedek egy ellenséges bárkit, attól még nem zárom ki azt, hogy a közelben lehet spy is, emiatt ugyanúgy lesegetek hátra, és belecsűrök továbbra is a "gyanús" társakba egy sorozatot. Ijesztegetés meg szvsz nem spy feladat, hiszen akkor csak sima célpont lenne, ráadásul ez idő alatt sem tud észrevétlenül beszivárogni az ellenséges vonalak mögé. A kezdésnél meg amúgy sem szabad "útban" lennie, így vagy folyamatosan láthatatlan, vagy félreeső helyen várja hogy lecsaphasson.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó