- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #5823 üzenetére
Ez majdnem egy éve történt, nem várjuk el, hogy pontosan emlékezz, de pontosítanék:
Nem ellenkeztünk a szerződéstől való elállástól, mivel a termékkel valóban sokszor volt hiba - nem értem miért kell ezt úgy előadnod, mintha itt valami nagy vita lett volna akár a pénzvisszafizetéssel kapcsolatban, vagy valami nagy csatát kellett volna vívnod.Te erőltetted, hogy személyesen be akarod mutatni a hibát, nekünk erre nem volt szükségünk az ügyintézéshez, ezen valóban ment némi huzavona. Erre valóban nincs szabad kapacitásunk még most sem, illetve a szerviz nem fodrászat, hogy időre bejelentkezz: vagy ráérünk amikor jössz, vagy kivárod az ügyfeleket, lényegében ezt próbáltuk veled közölni. Mégegyszer mondom, nem mi erőltettük a személyes bemutatást. Végül egy viszonylag nyugalmas időszakban egyeztünk meg, amikor általában kevesen jönnek.
Erről korábban beszéltünk, olvass vissza, ha esetleg nem emlékszel:
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4373-4373.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4407-4407.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4426-4426.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4433-4433.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4436-4436.htmlHa nem hiszed hogy áramszünet volt - ami egyébként sem aznap volt, és mi sem ezt mondtuk, olvasd el újra az emaileket és akkor azt is láthatod miért hivatkoztunk erre - nyugodtan érdeklődj az áramszolgáltatónál.
Arról, hogy egy hardver hibás vagy nem - már írtam erről példát: #5780 - abban az esetben hogy döntöd el helyben? De meg is fordíthatnám: ha nem jött volna elő a hiba akkor ott helyben, a te VGA-don akkor az azt jelentette volna, hogy hibátlan?
Mindezt csak az emlékek felfrissítése miatt írtam, nem kekeckedésnek szántam.
Szép napot!
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen