Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djdaniel

    senior tag

    válasz HUN]Repa #5808 üzenetére

    nálam ott van az elküldött leveleknél képel is tudom bizonyítani, mind1 hagyjuk sz*r a upcmail ezek szerint, nem 1x fordult elő hogy írtam valakinek és nem kapta meg, ez nem a ti hibátok.
    Azért írtam Pü-t hogy hátha nem kapjátok meg a tőlem írt emailt, valóban elfelejtettem leírni az rma számot,
    Én nem mondtam hogy az általatok küldőt válaszok bunkók lennének, ha netán még is akkor elnézést kérek.

    Mai napon kaptam tőletek egy emailt hogy ;

    A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben
    átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül
    küldjük Önnek.

    Termék neve: VTX3D VX7750 1GBD5-2DH HD7750 1GB GDDR5

    Garanciális ügyintézés új helye: 1134 Budapest Dévai u. 17.

    Udvozlettel,
    iPon Computer Kft.
    rma@iPon.hu

    Ebben a pillanatban jött egy email hogy ; Tisztelt Vásárló,

    Csomagját a mai napon átadtuk a futárnak (Csomagszám: 88292050), akik hamarosan, 1-2 munkanapon belül kiszállítják Önhöz.
    A csomagszámra hivatkozva érdeklődhet a pontos szállítás idejéről a Sprinter futárszolgálat központi ügyfélszolgálatán.
    Elérhetőségük: 06-1-347-3000
    Csomagját az alábbi linken tudja követni:
    Csomag követés

    ezek szerint már nem megoldható hogy ráfizessek egy másik típusra, mivel a csomagot átadtátok a futárnak, kicsit gyorsak voltatok :((

    Köszönnöm szépen a garanciaintézést! :)

Új hozzászólás Aktív témák