Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman87

    csendes tag

    válasz 04ahgy #5052 üzenetére

    Sajnos nálad is az 1. pont lép érvénybe. :W
    Ha szerinted az normális, hogy minden értesítés nélkül küldenek egy olcsóbb, szarabb kártyát, mint amit visszaküldtünk garanciában, akkor kívánom neked, hogy minden garanciális ügyintézésed eme eszme szerint bonyolódjon!

    A magánvéleményedhez pedig csak annyit, hogy nem akarok azzal vitába szállni, hogy általánosságban melyik gyártó készít jobb kártyákat, de ha megnézted hogy mi helyett mit kaptam, és az alapján nem érted, hogy mért "sírok", akkor sajnos nagy baj van!

    Ha gondolod, várlak szeretettel, nagyon szívesen megmutatom Neked, hogy mi is a két kártya közt a különbség. (Már írtam ugyan, de csak Neked! : az asus 100% hűtés mellett is csendesnek mondható, míg a kapott msi 45% tól már egy porszívó hangerejével hűtötte a kártyát.)

    Többet ésszel, mint ész nélkül!

  • Shad0w

    senior tag

    válasz 04ahgy #5052 üzenetére

    Csak azért válasz, hogy követhető legyen...

    Ebben az egészben nekem az a furcsa, hogy wolfman87 végeredményben az iPon által kiállított garanciális ügyintézésről szóló elismervényt (vagy akármi is az) kapott és nem a viszonteladó neve van rajta. Szerintem ettől a ponttól joggal* veri az iPon-nál az asztalt és nem a viszonteladónál.

    Szóval amikor én viszem az iPon-hoz vissza a cuccomat akkor az iPon nem a nagyker nevével intézi a garanciát. Akkor az iPon viszonteladója miért nem a saját neve alatt intézi a garanciát?

    *Hát, hogy most a törvénykönyvekben mi van azt nem tudom. Talán majd most valaki okos mond rá valami okosat. :)

Új hozzászólás Aktív témák