- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- uleFone Power
- Meater 2 Plus - medium rare
- iPhone topik
Hirdetés
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#19482368
törölt tag
válasz Steven #87381 üzenetére
Nem tudom neked milyen kütyü parádé van be telepítve. De normál esetben mennie kell anélkül hogy újra indítanád a kihelyezett modemet. Én a helyedben kérném mint a digitális elosztó, mint a setup-box cseréjét. Esetleg előtte ellenőrizd, minden be van dugva rendesen, nincs véletlen kábel lazulás valahol. Ha akkor se oldódik meg, kérd a cserét. Wifit ha van rajta kapcsold ki. Amennyiben benne van az internethez szükséges felhasználónév/jelszó páros, vedd ki. Lehet valami hülye gyerek szórakozik veletek, mivel a setup-boxot össze lehet kapcsolni telefonos applikációval. De ha nincs wifi, és az internet elérést is ki vetted, és ennek ellenére probléma lép fel, akkor ügyfélszolgálat.
-
#19482368
törölt tag
válasz Steven #87388 üzenetére
Ezek a szolgáltatások külön vannak bontva. Tehát semmi köze nincs a TV-nek, az internethez. Kivétel, ha valami fax, nem szórakozik veletek. A külön választást a kihelyezett eszköz végzi. Tehát attól hogy ki van véve az internet elérés a kihelyezett eszközből, attól még megy az IP-tv. Ilyen formában semmi közük nincs egymáshoz. Akkor van, ha a számítógépeden meg akarod osztani képeket, videót a TV-vel. Mivel alapértelmezetten a 192.168.1.X címeket kapja mint a setup-box, mint a tv. De ha kiveszed, és külön be raksz egy eszközt, ami létre hozza a kapcsolatot, akkor ennek a plusz szolgáltatásnak vége.
Ja most látom, neked ilyen kábel huncutság van, ott valóban nincs PPOE kapcsolat. Ha nem megy, akkor kérvényezd a cserét. AZ nem normális, hogy fizetsz valamiért, amit nem tudsz használni.
[ Szerkesztve ]
-
#19482368
törölt tag
válasz TaylorPro #87466 üzenetére
Szerintem arra gondolnak, hogy a kihelyezett eszközön, 4 Lan port van, abból 1 a setup-box, ha abból kettő van a lakásban, akkor csak 2db szabad Lan port van. Így csak arra a 2 helyre tudsz eszközt csatlakoztatni. Nem hinném hogy szabályozni akarja a szolgáltató max csatlakozott eszközök számát.
-
#19482368
törölt tag
válasz FIREBLADE78 #87510 üzenetére
Dehogynem, reseteli az, csak be van mérgezve a géped. Próbáld meg usb Linux valamivel indítani a számítógépedet. Akkor menni fog. Vagy egyszerűen ki húzod az internet kábelt a szolgáltatói modemet. Egyből be fog engedni, meglátod.
[ Szerkesztve ]
-
#19482368
törölt tag
válasz FIREBLADE78 #87510 üzenetére
Ezzel én is így jártam egy párszor. Még a végén ki húztam az internet kábelt a modemből. És tádááá egyből be engedett. Vírus keresővel hiába keresed, nem fog találni semmit. Nagy valószínűséggel, be hamisították a gépedet, a saját hálózatodon. ( Lopják az internet előfizetésed ) Azaz hiába nézed meg a szolgáltatói modemben, nem lesz benne ismeretlen eszköz. Sajna a megoldást nem tudom, hogy lehet ezt meg akadályozni, ma pl nálam egy Debian operációs rendszer, volt a hálózatomon. Az én gépem nevével, és MAC address címével. Ez van.
-
#19482368
törölt tag
válasz Doky586 #87513 üzenetére
Hát te miről beszélsz? A történet nem erről szól, sokkal inkább arról hogy be hamisítják az számítógéped a saját hálózatodon. És észre se veszed, max a megemelkedett adatforgalmat. De ha torrentezel, meg éjjel, nappal megy a letöltés észre se veszed. De nem írom le 1000-re. Mert innen is ki tilt a moderátor, mint a másik topikban ahol le írtam, azt is hogyan valósítható meg. Aki meg olyan problémával találkozik, hogy nem tud belépni a routerébe, vagy nem éri el. Annak javaslom, hogy vagy USB Linuxról indítsa újra a gépét, vagy húzza ki az internet kábelt, és egyből eléri, és be tud jelentkezni.
Többit a bíróságon.
-
-
#19482368
törölt tag
válasz pinnacle #87520 üzenetére
ha van wifi otthon akkor valószínűleg VDS keresztül kapcsolódót. Ez a jobbik eset, mert wifi kikapcsolásával, meg van oldva a probléma. De sajna, amit én tapasztalok, az vezetéken keresztül történik. Vezetéken keresztül történő védekezés Proxy szerver beüzemelése, a legésszerűbb megoldás. Viszont ahhoz érteni is kellene, mélyebb szinten, és folyamatosan karbantartani. Tehát lakossági szinten nem ajánlom, mert lehet nagyobb bajt csinálsz. Az alapvető probléma a program szintű tűzfalakban van, amit sajna könnyedén be lehet csapni. Sajna ezt használják ki. A másik megoldás, OPENDNS előfizetés. Bár akkor is lehetséges a hamisítás, de dns szinten elég sok mindent le tudsz tiltani. Ennek költsége éves szinten kb 5000Ft. Cserébe jobban észre veszed ha valami probléma van. Az már más kérdés hogy ugyan észre veszed, de nem tudsz vele mit kezdeni. Illetve, jelezni kell a szolgáltató felé, ha ők nem tudnak segíteni, be kell menni a kerületi kapitányságra, és meg kell tenni a szükséges lépéseket. Ezt csak abban az esetben javaslom, ha nálad is minden jogtiszta, és nem torrentezel, stb...
-
#19482368
törölt tag
válasz Heimdallr75 #87522 üzenetére
De igaz! Félre értelmezed. Te most az operációs rendszerben adtad meg. Én meg arról beszélek, hogy nem mindegyik ruteren lehet. A lakossági routerek 90% csak a LAN részre tudod megadni. De vannak olyan eszközök, amik a WAN-ra is engedik. PL UPC-nél meg lehet tenni. De Telekom PPOE nem.
-
#19482368
törölt tag
válasz #22718208 #87655 üzenetére
Nos azért tisztázzunk pár dolgot.
1. TV/telefon szolgáltatásnak semmi köze nincs az internethez. Ha ki van véve az Internet felhasználó név/ jelszó, akkor is megy a TV/Telefon szolgáltatás.
2. Én a helyedben az általad be telepített eszközön keresném a hibát. Be kell tenni egy másik soho eszközt, hogy az is produkálja a hibát. De előtte azt is érdemes megnézni, nem e véletlen a 220v elosztóban van a hiba, azok is tudnak érdekes dolgokat produkálni, főleg ha ocsóóó. Én a helyedben első körben a 220 nézném meg, és ha ott minden rendben akkor soho eszköz csere. Azt jó lenne tudni, hogy újra indul az eszköz, vagy csak a kapcsolatot dobja el.
-
#19482368
törölt tag
Üdv Telekom előfizető pajtások.
Gondoltam megosztom veletek is, milyen érdekes élményben, meglepetésben volt ma részem.
Emlékeim szerint, ebben a hónapban nem használtam a Telekomos internet előfizetésünket. De az elmúlt jó pár napban tuti. Szóval beléptem a Telekom fiókomba, elintéztem amit kell, és valami 7 érzék miatt megnéztem mennyi a havi adatforgalom, és mit látok? A mai nap reggel 5:30-tol, kb óránként használva volt az internet. Emlékeim szerint kivettem a HG8245H modemből az internet elérést, és a saját eszközömet használom az internet kapcsolat létrehozására. Ami ott is van a HG8245H modem mellet. Azzal a különbséggel, vagyok olyan .... hogy amikor nem használjuk az internetet a wan-ból kihúzom az utp kábelt. mert hát minek legyen internet kapcsolat ha úgyse használja senki. Időközben lefutott valami frissítés a modemre, és vissza került az internet kapcsolat. Kérdés hogy generálódhatott rajta internet forgalom, úgy hogy senki nem használta. Konkrétan csak a média box, és a telefon van a HG8245H. Ja nincs rajta wifi bekapcsolva. sose volt, és nem is lesz.
A nagy kérdés, mégis ez hogy történhet meg? Ilyen esetben mit lehet tenni, azon kívül hogy szolok a szolgáltatónak. Mit lehet ilyen esetben tenni? Ti mit tennétek? Magyarországon ki az illetékes ilyen incidensek kezelésében. -
#19482368
törölt tag
válasz Livius #90846 üzenetére
Sajna igazad is van, meg nem is. Abban van igazad, hogy ha már ki helyeznek egy eszközt, az előfizetőnek, akkor az akár működhetne normálisan. Akár karban is tarthatná, és napra készen is tarthatnák a szolgáltatók. Ám a valóság más, és teljesen mindegy melyik szolgáltatónál vagy. Kapsz egy dobozt, ami mindenre jó, csak éppen mindenki, aki csak teheti szépen át rakja modem módba, vagy bridge módba, és az általa preferált eszközt köti maga utána, aminek csak az ára add korlátot az előfizetőknek. Ugyanakkor vissza kanyarodva a Wifi-hez, egyik szolgáltató se vállalja érte a felelősséget. Ezt minden esetben amolyan + szolgáltatás ami adható, használható, de nem kötelező. A UPC csoda routere pont olyan jó, mint a Telekom, vagy Digi által kihelyezett eszközök. Ezektől az eszközöktől ne várj csodát. A wifi akadozása lehet bármi, hibás driver a kliens készüléken, lehet az is hogy valami hülye a környezetedben folyamatos interferenciát generál. Sok oka lehet, ami szolgáltató független. Hidd el, nekem van mind 2, szolgáltatónál előfizetésem, és Wifi tekintetében, mind a két szolgáltató eszköze kuka. De az én lakókörnyezetemben, az összes Soho eszköz kuka, mert ilyen a lakókörnyezetben élek, ahol valami hülye folyamatosan baszogatja a Wifiket, szándékosan interferenciát generál, csak hogy a másiknak bosszúságot okozzon. Sajna ha a te lakókörnyezetedben is ilyen beteg ember lakik, akkor a megoldás az hogy
1. Kikapcsolod a wifit és nem használod
2. Rá szánod megad, és körül nézel a piacon, komolyabb AP-nak, és a hozzá szükséges eszközök beszerzésén. Majd kiépíted magadnak igényednek megfelelően. -
#19482368
törölt tag
válasz #22718208 #90848 üzenetére
Az a helyzet, hogy ugyan a Telekom webshopban veszed az adott terméket, és hozzá is csatolják a szükséges dokumentációkat a Telekom profilodba, de az ügyfél szolgálatosnak a web-shopban rendelt termékekre, nincs rá látása. Csak azt látja, hogy feltöltötték a dokumentumokat a profilodba. Ezért nem igazán tudnak segíteni, illetve nem mindegyik ügy-félszolgálatos. Az a helyzet, hogy szerencse kell hozzá, hogy egy segítőkész, ember vegye fel a telefont.
A másik probléma az, hogy nincs szinkronban az ügyfélszolgálat a webshop-al. És az ott rendelhető termékekről se tud mást mondani, csak ami ott fel van tüntetve. Ami sok esetben, elég karcsú.
Akkor vakarod majd a fejed, ha hibás, terméket kapsz. És mérgedben okkal, joggal el állsz a vásárlástól. Na az még egy nagyon gáz, ahogy azt kezelik. Hidd el, ez még semmi. Egész magas szintre tudják emelni a káoszt.
Ahhoz képest, hogy az ügyfelük vagy.Sajnálatos módon, ahhoz képest hogy telekommunikációs cég, és ezt a területét elég szépen próbálják le fedni, sajnos sok esetben a minőség, és a megbízhatóság rovására megy. Ami nem túl ügyfélbarát hozzáállás.
Na de, ez elmondható, mindegyik telekommunikációs cégre Magyarországon. Szóval nálunk alap levágni a tehenet, és nem megfejni.
-
#19482368
törölt tag
válasz viktorhu #90849 üzenetére
Bocs, a support probléma esetén kb pingvin effekt. Ha komolyabb probléma van, azt javasolják, vegyél magadnak egy normális eszközt. Ha megnézed mi áll rendelkezésre mint tűzfal beállítás, akkor gondolhatod milyen kiváló a Wifi beállítási lehetőségek. Én annó kihívtam a szupecsapatot, hogy állítsák be normálisan az eszközüket, és állítsanak be egy használható tűzfal szabályt. Az emberünk nézet rám, és közölte, ez az eszköz erre képtelen. Van benne valami tűzfalnak csúfolt valami, de az még azt se tudja normálisan amit tudnia kellene. Ez elég sok mindent elmond arról, milyen magas szinten kezelik a probléma megoldását.
De ennek ellenére, még mindig azt kell mondani hogy Magyarországi viszonylatban még mindig a Telekom a legjobb, és a UPC. A többi ettől is rosszabbak. -
#19482368
törölt tag
válasz dchard #90860 üzenetére
Nem, sajna nem értem félre.
Az a helyzet hogy elég buta eszközöket adnak a szolgáltatók. Ha meghibásodik azt ONT cserélik. Ez rendben van. Csak ennyi erővel, akár adhatnának normális, használható eszközt is.nem működik úgy a szolgáltatós wifi, mint egy 40 ezres router.
Én itt inkább AP-t írnék. A soho routerek az esetek X% csak 1% jobbak, mint amit a szolgáltatók biztosítanak.Hanem azt, hogy sok esetben könnyen tetten érhető módon egészen egyszerűen szar a készülék
Igen, elég sok kihívással küszködik.
Amikor én észrevettem hogy 3com backdor van a szolgáltató által biztosított HGW, és ezt jeleztem feléjük.
Gyakorlatilag másnap délelőtt itt volt a szerelő cserélni az eszközt. Ilyen szempontból én nem mondhatom hogy nem foglalkoznak vele. Sőt ... -
#19482368
törölt tag
válasz HTomee #90862 üzenetére
Mindenképpen célszerű egy saját routerre beruházni.
És itt a lényeg, hogy butus az eszköz, és több sebből vérzik. De változatlanul azt mondom a UPC eszközei se jobbak. Ott is elég sok sebből véreznek el.
De ennek ellenére, még mindig ez a 2 szolgáltató a legjobb.
Ami viszont számomra pozitív, hogy az esetek 90%-ban velem mindig kedvesek, és segítőkészek voltak. 1x találkoztam olyan ügyfélszolgálatos emberrel akin ép akkor aznap kockás ing volt. -
#19482368
törölt tag
válasz Livius #90865 üzenetére
Én is úgy látom azért félreérted egy kicsit. Nyugodtan adhat buta eszközt a szolgáltató, de akkor azt a buta funkcióit tudnia kéne hibamentesen, vagy ha nem, legyen készen supporttot adni ingyen, és ne vonogassa a vállát a telefonba egyből, hogy nem garantálja
Igen adhat, és ad is. De akár adhatna normális eszközöket is. Az a baj, hogy a buta eszköz, az buta is marad.
Definiáljuk a hibát a szolgáltató felől. Náluk nincs hiba, a Rendszer tökéletes, hiba a falhasználókban keresendő. És az esetek 99%-így is van. Az már más kérdés, hogyha normális eszközt adna, és azt karban is tartja, probléma esetén be avatkozik, akkor akár jelentősen lehet csökkenteni a hibákat. Visszaéléseket. De nem teszi. Miért nem teszi? Mert meg van kötve a kezük. És ezzel ki is alakult egy ördögi kör.
Tehát ad egy buta eszközt, ami után ajánlott egy saját eszközt kötni, amivel ismét becsapod magad, mert azon kívül, hogy van 5Ghz wifi, attól még a valós probléma nincs megoldva, csak szőnyeg alá söpörve, és a felelősség alól kibújás. Mondván, nem az ő eszközük. Szóval, ez nagyon érdekes, ha meg felelősöket keresünk, na az meg még érdekesebb. Hiszen profit orientált világot élünk, és csak az számít, mit mutatnak az eladási mutatók. Mindez a szolgáltatás minőségének a rovására. Bár a biztonsági szakemberek nem először hívták fel a figyelmet, milyen kiszolgáltatottak a lakossági internet előfizetők, érdemben mégse történik változás, feltehetően azért mert akkor az éves szinten előírt céltartalékot nem tudnák prezentálni, az meg vezetői fejek hullásával jár. A lényeg, adhatna akár normális eszközt is az előfizetőknek, de még se adnak. Azt amit meg minimálisan tudnia kell, azt tudja. A többi meg csak lehetőség, de nem kötelező. A UPC se különb ilyen téren. Ott is alap hogy a Wifi nem akadozik, de azért ott is javasolt a saját eszköz használata. Szóval .... -
#19482368
törölt tag
-
#19482368
törölt tag
válasz Constantin79 #91776 üzenetére
HG8245H típusút kaptad szerintem teljesen felesleges után a csatlakoztatni + tápegységgel,
Egyáltalán nem felesleges. A HG8245H egy buta eszköz, amiben meglehetősen korlátozottak a beállítási lehetőségek. Az már más kérdés, hogy Tp-Link és hozzá hasonló kategóriájú 3:1 4:1-ben eszközökkel 1%-al van beljebb, mint biztonság. Már ha fontos. -
#19482368
törölt tag
válasz Constantin79 #91807 üzenetére
Vannak erre célprogramok, amiket elindítasz, megadod az adott cím tartományt, vagy subnetett, végig pásztázzák, és gyakorlatilag minden eszköznek neki is esnek. Valamelyik kevesebb mint 5 perc és ki írja a szükséges felhasználó név, jelszó, Wifi ssid, és jelszavakat is. Illetve szerintem sok esetben már eleve tartalmazza az adatbázis a szükséges információkat. És természetesen be is lehet lépni ezekbe az eszközökbe, a többit gondolod hozzá mi történik.
-
#19482368
törölt tag
Nem ismerem a sagemcom eszközt, én úgy kezdem alapban hogy a szolgáltató által biztosított eszközt egyből átrakom bridge, modem módba. És a saját eszközömet rakom be. Sajnos mint UPC, Telekom, Digi, által biztosított eszközökkel rossz tapasztalatim vannak. Ez főként biztonsági szempontokra utal. Bár ebben a vonatkozásban a 3:1, 4:1-ben eszközökre is érvényesek. Ha valaki normális routert tesz be, és erre hajlandó áldozni is, jelentős mértékben csökkenteni lehet a kellemetlenségeket.
-
#19482368
törölt tag
Nekem is van IPTV, és attól még működik. Igaz, nekem nem sagem-et adtak.
De ha vissza tekintek, és a régi telekom eszközt veszem alapul, amiben nem volt wifi, és csak 1 port volt internet képes, amire ha rá csatlakoztattad a routerd, géped az hozta létre a kapcsolatot. Akkor is ment az IP-TV, a routing az attól még ugyan úgy működött mint most. Szerintem így van ez a sagem-ben is. -
#19482368
törölt tag
Telekom-mal viszont az első ADSL-em bekötése (kb. 2002-2003) semmilyen általános problémám nem volt.
Nézd abban a pillanatban, ahogy normális routert raktam be, ami nem Tp-Link, Asus kategória, azóta jelentősen csökkentek az internetes problémák. Ebben a megközelítésben, mondom hogy mindegy ki hol van.
Sajnos azóta nagyon sok minden megváltozott, és nem előnyére. A szolgáltatók által biztosított eszköz, valójában semmilyen hálózat védelmet nem adnak. Legyen az vezeték, vagy wifi fronton. Ezeken kellene változtatnia a szolgáltatóknak. A digi mint ügyfélszolgálat, és szolgáltatás minőség kritikán aluli, teljes fokú nem nemtörődömség. De legalább olcsó, azaz olcsó, és cserébe szar is. A UPC, Telekom mint ügyfélszolgálat, már megoszlik, de náluk is ki lehet fogni beleszarós ügyfél szolgálatost. De mint a Telekom, és UPC azért igyekszik megoldani, a problémákat és segíteni próbál az ügyfeleinek. Ami nekem a problémám, és sok más előfizetőnek sokkal inkább az elavult eszközök üzembe helyezése, ami teljes körűen korlátozva vannak. De erre is lehetne megoldást találni, csak akarni kellene. A lakossági előfizetők vannak napjainkban teljes kőrűen a leg kiszolgáltatottabb helyzetben, és ebben sajnos a szolgáltatók is hozzájárulnak. Ha ezen a fronton, változtatnának, és megoldást találnának, az mindenkinek csak jó lenne. Elégedettebb ügyfelek, és kevesebb vissza élések a virtuális téren. -
#19482368
törölt tag
válasz Explomic #92122 üzenetére
Nem, hinném hogy konkrét példára lenne szükségük, mivel tökéletesen tisztában vannak a kihelyezett eszközök korlátaival. Nem hinném hogy itt a fórumon bárki segítségére szükségük lenne. Így teljesen felesleges lenne típusokról, és annak korlátait leírni, de azért csak pár apróság csak neked.
Korlátozott tűzfalszabály létre hozása, beállítása ami napjainkban már idejét múlt. Sok esetben nem működik megfelelően, pl webfilter. Így csak dísznek van, érdembeli funkciója gyakorlatilag nincs.
Csak korlátozott (admin) belépési lehetőség. Aminek 3play a felhasználó neve (Publikus), azt megváltoztatni nem lehet. Tehát mindenhol 3Play Nincs lehetőség operator felhasználó létrehozására, aminek csak olvasás joga van. Ritkán frissített FW, és arról nincs értesítés az előfizetők felé. lásd pl KRACK Fw frissítés. Ha volt egyáltalán ilyen FW frissítés. A hardveres wifi ki, be kapcsolása, sok esetben meghülyül. Nincs benne csak 2,4Ghz wifi. Nincs értesítő funkció a felhasználó felé, semmiről. pl egy eszköz csatlakozott a wifi, Lan hálózatra. Ha benne hagyod a pppoe kapcsolatot, akkor is lehet adat forgalom az internet felé, amikor arra semmilyen eszköz nincs csatlakoztatva. Ami lehet akár valamilyen flood is. Mac address hamisítás kivitelezhető rajtuk. Hiába a filter. Legyen az wifi, vagy vezeték. stb... De ezekről ők tökéletesen tisztában vannak, akárcsak a többi szolgáltató. -
#19482368
törölt tag
válasz Explomic #92127 üzenetére
Miért kell neked csak olvasási joggal rendelkező felhasználó?
Biztonsági szempontból jobb megoldás, amikor csak valaki rá akar nézni, de modosítani nem.
Attól, mert valami ritkán frissített, az miért jelenti egyből azt, hogy tele van biztonsági résekkel?
Ezt ugye nem gondoltad komolyan.
Az 5GHz-es WiFi hiányának mi köze van a biztonsághoz?
A biztonsághoz semmi, de mint opcó hiányzik belőle. Ha az adott környezetben túl sok 2,4Ghz frekvencián futó ap van, akkor akár inteferencia keletkezhet, Így az ara alkalmas eszközök, át tudnak állni a 5Ghz frekvenciára. De ha nincs ilyen opció esélye nincs.
Milyen értesítéseket hiányolsz, pl. küldjön SMS-t? Nem sms-re gondoltam, de akár, ha ez technikailag megoldható. De én konkrétan email értesítőkre gondoltam.
Miért jelent biztonsági részt a folyamatos PPPoE kapcsolat? A PPPoE önmagában semmit, értsd úgy folyamatos internet kapcsolat. Az internet tele van különböző rossz indulatú programokkal, amik gyakorlatilag folyamatosan keresik a gyengén beállított eszközöket. A 3play felhasználó nevet mindenki ismeri, hiszen fel is van tüntetve a kihelyezett eszközön.
MAC address hamisítást fejtsd már ki légyszi, hadd próbáljam ki én is.
Konkrétan mire vagy kíváncsi? Amit én tapasztaltam, a Telekomos szervizes kollégával, aki saját eszközén wireshark-al figyelte a hálózatot. Miközben a szeme előtt jelent meg a duplicate geatway cím. Multicast cím olyan IP-ről, amin elméletileg nincs semmi, és még a set-top-box se volt bekapcsolva. Wifi hálózat nem volt rajta bekapcsolva. A tanú és erre vonatkozó információk a Telekom szervizesnél van, volt. Ezeket a fájlokat, a Telekom szervizes magával vitte. Elég ennyi konkrétum? Wifi hálózaton szintén be hamisítható a csatlakozott eszközök macaddress címe. Szintén egy wireshark-al könnyedén kinyerhető információ.[ Módosította: radi8tor ]
-
#19482368
törölt tag
válasz DJ. Ru$y #92133 üzenetére
spici DJ. Ru$y
Érdekes hozzáláss, de kb erre számítottam. Valamiért nem lep meg a reakció.
Zárjuk le ezt a témát, mert ezzel már egyszer próbáltál itt feszültséget gerjeszteni, annak sem lett se eleje se vége.
Értem, tehát aki hasonló problémával szembesül, arra nem tudunk megoldást, de kövezzük meg, és kiáltsuk ki feszültség gerjesztőnek. És egyébként is vegyen magának másik eszközt, és oldja meg magának. Na meg egyébként is kit érdekel. Bizonyára tehet róla, hogy ilyen kiszolgáltatott helyzetbe került. Ha meg megveszi, és áldozz rá, de jó szándékból leírja mint akár csökkenteni lehet vele a problémákat, akkor erre nincs pénz, és egyébként is overkill megoldás lakossági szinten. Hát srácok, fasza gyerekek vagytok. -
#19482368
törölt tag
válasz bollokcs80 #94515 üzenetére
Lehet/Kell-e rajta firmware-t frissíteni.
Akár lehetne is, de nem tudsz. Csak a Telekom.
alkalmasint leküldi rá a szolgáltató?
Ez még annyira friss, és új dolog hogy még egyenlőre a Magyar Telekom se tudja pontosan hogyan valósították meg, nem hogy új FW-adnának ki. Én nem halottam arról se hogy annak idején a Krack ellen is csináltak volna valamit. Persze, lehet én vagyok tájékozatlan, és már rég telepítették az eszközökre csak nem volt belőle média értékű hír. -
#19482368
törölt tag
válasz #LittleG #94580 üzenetére
Belépsz a hg8245H modembe a 3play felhasználóval.
A WAN menüpont ->WAN > WAN Configuration részben megkeresed a PPPoE kapcsolatot, és kitörlöd a felhasználó név jelszót, majd mented.A TP-link-routeredben létrehozod a PPPoE kapcsolatot, És máris a TP-link routered hozza létre az internet kapcsolatodat.
Az IPTV, telefon maradhat a hg8245H modembe kötve, az ettől függetlenül működni fog.
Ha kevés a TP-link portjai, akkor switch-et kell venni. Ezeknek a switcheknek az ára 5000-200.000Ft ig terjed.
A legolcsóbb switchek nem felügyelhetőek, azaz rákötöd a TP-link-routeredre és működik. Különösebb beállítást nem igényel. Ugyan ezt megteheted ha meghagyod az internet kapcsolat létrehozását a hg8245H-re.Lehet-e SAJÁT magam által vásárolt (optikai bemenetű) routert használni?
Röviden nem, csak a Telekom által biztosított eszközön keresztül oldható meg. Vagy ahogy fentebb le írtam.[ Szerkesztve ]
-
#19482368
törölt tag
válasz DJ. Ru$y #96884 üzenetére
Nincs bridge mód, PPPoE Passthrough van.
Rendben igazad van rosszul fogalmaztam.
Kinek mire van szüksége, egy átlag user-nek biztosan elég a Huawei is
Hát ... ok, de azért az is meglehetősen kihívásokkal küszködik, ezért kérdezem mennyivel jobb a Sagemcom, vagy teljesen mindegy, mert csak annyival jobb hogy van benne 5Ghz wifi?[ Szerkesztve ]
-
#19482368
törölt tag
Sagemcom f@st 5655V2
Meglepően jó eszköznek bizonyul, van jó pár dolog ami tetszik benne. Pl méri az interface-ken a forgalmat.
A tűzfal beállítás lehetőségek is elég jól sikerült.
Ha lan felől beírom a külső IP-címet, nem jelenik meg a web gui felület, ami a huawei hg8245h-ről nem mondható el.
Egyenlőre úgy tűnik a wifi külső gomb se bugos, azaz egy gombnyomással ki, be lehet kapcsolni a wifit.
Ami nem szimpi, hogy nem lehet átírni az alapértelmezett felhasználó nevet.
A jelszó csere nekem jelszógenerátor által generált jelszót nem fogadta el változtatáskor, okát ugyan nem értem.
Összehasonlítva Connect box-al, elmondható hogy kellemesen csalódtam az eszközben. Mint tudásban, mint beállítási lehetőségekben. Szóval, részemről, pozitív ez az eszköz. -
#19482368
törölt tag
válasz bkiky01 #97081 üzenetére
Jó hát minden nem lehet tökéletes, de ezt egy külső gomb megnyomásával oldották meg,
Bár valóban sokkal kellemesebb megoldás lenne egy időzítő beállítási lehetőség.
Szerintem szolgáltatói szinten, jelen pillanatban az egyik legjobb. Mondjuk a Magyar nyelv se lett volna rossz, ha bele kerül. De én ennek hiányát nem érzem. Tetszik viszont hogy Wifit is külön statisztikát csinál.
Én egyenlőre nagyon kellemeset csalódtam benne. Mondjuk kicsit ormótlan, ami a méreteit illeti. -
#19482368
törölt tag
Sziasztok,
Hátha mást is érdekel,
Sagecom eszköz, custom firewall setup, A számomra nem használt protokollok letiltva, de így nem működik a WoT Blitz, nem tudja valaki véletlen hogyan milyen portokon keresztül kommunikál a játék, és hogy egyszerűbb felvenni a custom firewall setup-ba?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Macska topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!