- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
Hirdetés
-
700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
ma Újabb képeken a Samsung Ultra órája, a pletykák már az árát is tudni vélik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
A kábelszolgáltatást a hűségnyilatkozat lejárta előtt hány nappal kell lemondani, ha nem akarja az ügyfél meghosszabbítani? Be kell mennie egy T-Pontba? Feltételezem, hogy alá kell írnia valamilyen papiruszt. -
félisten
válasz *Ropi* #14883 üzenetére
Nem egy napra vonatkoztatva, hanem voltak/vannak olyan időszakok, amikor valamiért belassul, legrosszabb esetben a kapcsolat is minduntalan megszakadt, ez szerintem az adott földrajzi területen történt hálózatkiépítés függvénye is. A téli hónapokban voltak gondok, több hibabejelentést is kellett tennem az állandóan megszűnő Internetszolgáltatás miatt.
-
félisten
válasz Dhampir #14856 üzenetére
A megszüntetéssel kapcsolatban a 1412-re betelefonáltam, és mindenre rá akartak beszélni.
Nehezíti a helyzetet a két dátum különbözősége, mert a Családi csomagos TV már üzemelt, amikor az Internet még nem, azt több, mint egy hónappal később sikerült csak bekötniük.Azt mondták, hogy kell egy lemondó nyilatkozatot írni, amin az MT ügyfél-azonosítónak is szerepelni kell, és azzal bemenni a T-Pontba. Ezek szerint két nyilatkozat kell a később bekötött Internet miatt?
Az erőszakos ügyfélszolgálatos szerint hamarabb nem lehet lemondani, mert akkor az szerződésbontásnak minősül.
-
félisten
Sziasztok!
Július 5-én a hűségidő lejártával lemondtuk a kábel Tv-szolgáltatást egy T-Pontban, és megkaptuk a "szolgáltatás leszerelés megrendelőlap, lemondó nyilatkozatot".
A helyzet az, hogy azóta még mindig nem kötötték ki, ilyenkor mit kell tenni?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
hackeeeee és havri1 köszönöm a válaszokat, kicsit megnyugtattatok.
Lesz még egy kör a kábelmodemes Internettel is, mert annak ellenére, hogy a tévével egyszerre rendeltük meg a szolgáltatást, bravúrosan mégis csak 1 hónappal utána kötötték be.
-
félisten
Sziasztok!
Nemsokára lejár a kábelnet hűségideje, amit egyéb okokból kifolyóan nem akarok meghosszabbítani. A minap bementem a felmondási idő végett az egyik T-Pontba, de ott közölték velem, hogy csak a hűségidő lejártakor mondhatom fel, és akkor vigyem vissza a modemet is, mert ha most bontanám fel, akkor az szerződésszegésnek számítana.
Eddig azt gondoltam, hogy a 8 napos felmondási idő a hűségidő lejárta előtt kezd el ketyegni, de ezek szerint utána? Hogy is van ez pontosan?
-
félisten
Üdv mindenkinek!
Lassan lejár a 2 év határozott tartamú "egységes egyedi előfizetői szerződés", amely kábeltelefon + Internet szolgáltatást tartalmaz.
Ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy ilyenkor mire lehet számítani?
Például automatikusan meghosszabbodik a szerződés, vagy újat kell kötni és még a régi szerződés lejárta előtt intézkedés szükséges?
Várható a korábbi díjcsomag áremelkedése is?
-
félisten
Teko001 és Roli27
Köszönöm!
-
félisten
Sziasztok!
"Kérdészáport" írnék.
November végén lejár a 2 év kábelnetes hűségidő. Mikor érdemes meghosszabbítani?
Ezt az előfizetést könnyen át lehet íratni más névre is, vagy ez nagyon bonyolult?
Valamint arra tudnátok tippet adni, hogy a telefon (nem használt) + Internet csomag helyett, lehetne elfogadható áron TV + Internet kombinációra is váltani?
Jövőre várható, hogy még olcsóbb lesz az Internet?
-
félisten
válasz Dhampir #74520 üzenetére
Egy másik kérdésemet is sikeresen megválaszolom:
Tájékoztatjuk, hogy a Kormány által indított Digitális Jólét Program keretén belül megvalósított ÁFA-törvény (2007. évi CXXVII. törvény) módosítás következtében 2017. január 1. napjától az internet-hozzáférési szolgáltatás esetében az áfa mértéke az adó alapjának 27%-áról 18%-ára csökken.
Igaz, hogy ezt az információt véletlenül találtam meg, és az UPC honlapján, náluk csökken majd a havidíj is. Feltételezem, hogy a Telekomnál is várható ilyesmi.
-
félisten
válasz Gubek-Einste #74597 üzenetére
Köszönöm!
-
félisten
Sziasztok!
Eléggé csalódott vagyok.
Az egyik Telekom ügyfélszolgálatra bemenvén meghosszabbíttattam a 10 Megabites kábelnetet (egy nem használt telefonnal van egy csomagban, 4 évvel ezelőtt így érte meg), és megkérdeztem, hogy TV-vel együtt tudnának-e valamilyen kedvezményes csomagot ajánlani.
Erre valami dzsunka IPTV Alap-ot ajánlott az ügyintéző, ami Tripla kedvezményben 4.950 Ft lenne. Megkérdeztem, hogy a Szuper Családi HD-val mennyit kellene fizetni, és valami kilencezres összeget dobott be.
Így csak a szokásos Internet+Telefon előfizetés lett meghosszabbítva további 2 hűségévvel.
Volt egy névátírás is, lehet, hogy ez kavart be? Ám ettől a lényeg, az előfizetés nem változott meg.
Szerintetek ennél jobb ajánlatot is lehetett volna kérni?
Az ügyintézőn mennyi múlik?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
Pár nappal korábban az ügyfélszolgálaton Internet-előfizetés meghosszabbítása (melynek során egyúttal névváltás is történt) történt.
A korábbi évektől eltérően, most csak egy "Igénybejelentés előfizetői jogviszony létesítésére" című fénymásolt dokumentumot adtak. Semmilyen más, komolyabb szerződési dokumentumot nem adtak át.
A Telekomtól előbb SMS üzenetek érkeztek, majd egy "Telekom fiók regisztrációról" szóló E-mailes értesítés érkezett:
Tisztelt Ügyfelünk!
A(z) "xy@levelezes.hu" e-mail címmel kezdeményezett Telekom fiók regisztráció véglegesítése az alábbi linkre kattintva végezhető el:
"https://www.telekom.hu/...................."
Üdvözlettel:
TelekomLétrehozva egy fiókot, semmi érdemlegeset nem sikerült felfedezni, amiből kiderülhetne, hogy mi történt, hogy történt eddig, és a dokumentumok résznél semmi sem szerepelt.
Kérdésem az lenne, hogy egyáltalán van-e értelme létrehozni ezt az egyéni Telekom-fiókot?
MT ID-vel regisztráció nélkül is elintézhető bármi, nem? -
félisten
Sziasztok!
Pár hete gond van a kábeles Internettel, már harmadszorra jelentettem be, mert néha belassul a 10 Mbps kapcsolat 2 Mbps környékére is, mint régen a telefonmodemes netnél, legalább olyan nehezen vagy sehogy sem töltődtek be a weboldalak a modem újraindítása után is ma reggel.
Délután szép rendben érkeztek az SMS tájékoztatások arról, hogy elhárították a hibát a végberendezésnél. Este ismét lehuppantam a gép elé, mire megint akadozást észleltem; 4 Mbps körüli sebesség fogadott. Aztán a kábelmodem újraindítása után lassan, lépcsőzetesen ismét visszaállt a régi rend, most perpillanat már rendben van.
Egyébként a ma esti telefonos hibabejelentésnél valami faramuci ügyintézőt fogtam ki, aki tudálékosan kijelentette, hogy ennél az előfizetésnél 1 Mbps a "biztosított" vagy valami hasonló marhaságot mondott.
Hát a kőkorszakban vagy Csajágaröcsögén ez bizonnyal így működött, de eleddig évekig nem volt tapasztalható ilyen mértékű sebességcsökkenés, legfeljebb szolgáltatáskiesés fordult elő.Már arra is gondoltam, hogy a régi Thomson kábelmodem haldoklik, de ki tudja. :-(
-
félisten
válasz kabelmania27 #90882 üzenetére
Most várom a szerelőt.
Éjszaka bekapcsolva hagytam a modemet és reggelre nem is működött, csak a tápkábel kihúzása és bedugása élesztette fel.
A szerelő hívta fel rá a figyelmemet, amikor délelőtt felhívott telefonon. Még nem volt bekapcsolva a gép és addig elkerülte a figyelmemet. (Más esetben teljes áramtalanítást követően negyedóra kell, míg ismét üzemképes lesz és adja a netet, ez kicsit hosszú időnek tűnik.)Jelenleg a megszokott sebességet hozza, de az elmúlt napok tapasztalatai alapján bármi előfordulhat.
-
félisten
válasz kabelmania27 #90885 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
félisten
Sziasztok!
A társasházban már másfél napja megszünt a kábeles Internet és TV szolgáltatás. Már többen is bejelentették. Még tegnap érkezett két Telekomos SMS, azóta sem történt semmi. Pedig viharkár nem volt, ami nagy bajt okozhatott volna. Érdekes ez a "szolgáltatói" hozzáállás.
-
félisten
Nem csupán nálam, hanem az egész házat érinti. Lehet, hogy több más épület is érintett, amikre nincs rálátásom. Évek óta instabil a szolgáltatás, a hét folyamán már volt kimaradás, de nem ilyen hosszantartó. Ennyire elhúzódó szünet a kábé 3 évvel ezelőtti özönvíznél, valamint egy, a szomszédos épületben lévő "alállomással" (?) szemközti házban történt tűz miatt esett meg. Most azonban nem jutott tudomásomra természeti, vagy más káresemény a környéken.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz DJ. Ru$y #96033 üzenetére
Őszintén szólva a kötbér "nem érdekel", a kiesett, elveszett idő annál inkább, ami megfizethetetlen. Kicsit fura, hogy nagy ünnepek előtt gyakran fordul elő ilyen huzamos kiesés. Egyébként a környéken megcsappant a Telekomos szolgáltatás és UPC váltotta fel (lehet, hogy az ebből fakadó "elszigetesedés" sem motiválja a mielőbbi hibaelhárítást). Ettől függetlenül egyik szolgáltatót sem részesítem előnyben, hanem inkább a szolgáltatás minőségét preferálom, és a ház többi lakója is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Azon morfondírozom, hogy eddig a hibaelhárítás miatt nem kapcsoltuk ki a digitális elosztót, ám mivel péntek délután óta semmi sem történik szolgáltatói részről, az elosztót inkább áramtalanítanánk, mert csak feleslegesen melegszik. 🙄
Vagy inkább hagyjam még? 🤔 -
félisten
válasz Dhampir #96018 üzenetére
Direkt a régebbi bejegyzésre reagálok.
Azóta, amikor előfordult valamilyen szolgáltatást érintő esemény, már sokkal gyorsabban intézkedtek, ami mindenképpen dicséretes és köszönet érte.
Vanda nagyon ügyes, ő is dicséretet érdemel!
Kellemes Telekomos felhasználást mindenkinek!
-
félisten
Sziasztok!
Létezik olyan, hogy az előfizetőnek telefonon keresztül kedvezőbb előfizetési árat kínálnak a hivatalos weboldalon feltüntetett összegnél?
Ez érvényes akkor is, ha személyesen bemegy az előfizető valamelyik ügyfélszolgálatra? Ugyanezt a kedvezőbb árajánlatot kapja az ügyintézőtől, vagy nem?
-
félisten
Értem, köszönöm szépen.
Továbbítom majd az előfizetőnek ezt a hasznos információt.
(#132269) Beniii06
Nem tudom ennyire mélyrehatóan, mert konkrétan nem én kaptam az ajánlatot. Régebben állítólag még telefonon keresztül ki lehetett "alkudni" kedvezőbb akciót is, ám lehet, hogy ez az egyedi ügyfélkezelési eljárás manapság már nem létezik.
-
félisten
Sziasztok!
Érdemes lehet kábeles internet előfizetést valamely TV csomag előfizetésével kombinálni?
Eddig kábeles internet plusz (nem használt) telefon volt, mert annak idején így érte meg előfizetni az internetszolgáltatásra.
-
félisten
válasz molnarpeter #150048 üzenetére
Köszönöm, utánanézek!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS