- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
Bár van egy Nagy T-Mobile topik, azonban úgy tapasztalom, hogy ott leginkább az általános ügyintézéssel kapcsolatos kérdések vannak túlsúlyban és a számlázás külön állatfaj, meglehetősen nyers dolog, száraz, nehéz... Felesleges lenne ott adott esetben és ügyben 20 hozzászóláson keresztül szétszedni a topicot, mert sokakat nem érdekel.
Ide írhat akinek gondja van a T-Mobile számlával, segítek neki abban, hogy
- miért annyi
- miért van az rajta
- jó-e a számla
- nem érti a számla végét
- technikailag hogy épül fel, hogy számlázunk akkor ha csomagot vált különböző típusú csomagok esetében mert hogy az sem mindegy, nagyon nem).
- hogy érvényesülnek a kedvezmények, és mikor, ha váltás történt
- milyen típusú a csomag, részarányos, féltörthavi, teljes havi
- flottás csomagok, telemátrix, ühsz, kvk szolgáltatások (ezt csak úgyis az érti akinek ez van)
- segítek, hogy érdemes-e reklamálni egyáltalán, ha leírod milyen gondod van, mert többek között én bírálom el ezeket. Ilyen esetben nem feltétlen csak számlázási gondok jöhetnek.Lehet lakossági-, flottás-, mobilinternet, bármi. Számlázással kapcsolatban nemigen van olyan kérdés, amire ne tudnék válaszolni, lehet próbálkozni. Talán ezzel is kevesebb hívás fut be a 1430 számlázási osztályára.
Viszont hogy minél hatékonyabb legyen a dolog, és pontosan szeretné valaki tudni hogy néz ki a számla, jó lenne ide bescannelni (nyilván az előfizetői adatok és magánjellegű dolgokat eltakarva), mert abból tanulhat mindenki. Ez távszámlánál egyszerűbb, csak egy print screen és lehet feltölteni képként, aztán bemásolni.
Akinek meg nincs scannere, simán le kell fotózni akár telefonnal is a számlát, felrakni gépre, a magánjellegű adatokat, számokat lehúzni, és lehet képként ide bemásolni.Szóval... tudom hogy rohadt sokan nem értik a számlájukat, tapasztalom nap, mint nap. Most szólok előre, hogy olyan kérések ne legyenek, hogy ha már T-nél dolgozom segítsek olcsóbbá tenni a csomagot, mert senki kedvéért nem fogok csalni. Privátban maximum abban keressetek meg, hogy írtatok a topicba és válasz kellene. Tényleg ide írjatok, mert ez alapján más is láthatja, mi a helyzet a számlázás területén.
A végére az amire gondoltam, és ha eddig elolvastad, érdemes volt
Pl MédiaMánia csomagoknál a benne foglalt internet úgy számlázódik, hogy ha váltasz hó közben XS-ről S-re, akkor az adott hónapban a teljes S utáni forgalom jóváírásra kerül, de fordítva, ha S-ről váltasz XS-re, akkor csak a 150MB lesz jóváírva a számlában, mert számlazáráskor ez a csomag volt aktív. Sarkítva: S-ről váltasz XS-re a hónap utolsó napján és le interneteztél erek 500MB-t (ami az S-ben van), akkor csak 150MB lesz jóváírva. Ez így van kitalálva, nem számlázási hiba, de lehet panasszal élni.[ Szerkesztve ]
-
xnace
őstag
válasz ForRedGlory #1 üzenetére
Itt olyan is lesz aki esetleg a T-nél dolgozik, és nem csak okosnak hiszi magát?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S3 Marble White
-
nggabi
nagyúr
-
Attila_26
aktív tag
T-mobilos vagyok nem tudom tudsz e abban segíteni hogy telenorra átszeretnék váltani de a számomat megtartanám. Úgy hallottam lehet ilyet.
-
club1
veterán
Úgy egy évtizede lehet ilyet. Itt tök off. Számhordozásnak hívják:
http://www.telenor.hu/ugyintezes/tudnivalok/szamhordozas/
U.i.: Te is jókor mész a Telenorhoz. Én megvárnám előbb, míg használható lesz a hálózatuk (befejezi a ZTE az ámokfutást). -
Attila_26
aktív tag
válasz ForRedGlory #7 üzenetére
vörösglóriáért
-
Bea80
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni,hol tudok a feltöltéssel kapcsolatban reklamálni?
Vasárnap töltöttem fel a tel.kártyámat,10000 ft-al,szóval nem kaptam meg a plussz pénzemet,pedig direkt azért raktam rá ennyit,mert így ad 1500 ft-ot.A lényeg:nem is találok olyan t-mobilos oldalt,ahol esetleg erre tudnának válaszolni.
Előre is köszi annak,aki esetleg tud okos tanácsot adni. -
club1
veterán
-
P_Balazs
csendes tag
Ennek tényleg így kell lennie?
Légyszíves, miután válaszoltál valamelyik hirdetésemre, privit is írj róla. Köszönöm!
-
gboszi
senior tag
Sziasztok, a következő a problémám, találkozott-e már valaki hasonlóval.
Decemberi számlámban az elküldött sms-eket kicsit soknak tartom. konkrétan 89 db. Ebből 802 T felé ment. Na most eddigi termésem max 20 sms volt, ezért is figyeltem fel. Visszakeresgéltem az adott hónap sms-eit, s ha minden sms-t duplán számolok akkor is max 30. Tipp?"If you're good at something, never do it for free!"
-
ForRedGlory
félisten
Szia!
Valószínűleg az történt, hogy hosszabb volt a karakterszám annál, mint ami 1db SMS-be belefér, és ilyenkor bár 1 SMS-t érzékelsz (mert nem vetted észre, hogy a telefon kiírta, hogy az bizony már 2-3-4 SMS), de ténylegesen több SMS-t, úgynevezett összefűzött SMS-t küldtél. Ilyenkor híváslistán az SMS-ek küldési időpontja között 1-2 másodperc van csak, ez jelenti ezt. Ha felhívod a 1430-at, megmondják neked
4-es majd utána ismét 4-es vagy 5-ös menüpont a menürendszerben a számlainfó/számlareklamáció.
Üdv,
[ Szerkesztve ]
-
gboszi
senior tag
válasz ForRedGlory #15 üzenetére
Ezt értem, meg tudtam is. Csak az a furcsa, hogy kb minden sms 3xos? Illetve ilyen az elmult 1 évben amióta ez a csomag van, nem volt 20 smsnél több. Tehát ez ilyen nagyon kiugro...
"If you're good at something, never do it for free!"
-
ForRedGlory
félisten
Akkor hívd fel a T-t és kérdezd meg, vagy kérj egy híváslistát, csak az a gond hogy az 1000 Ft... Viszont T-Pontban díjmentesen megnézheted (ha nem akarod elvinni, mert különben ott is fizetni kellene). Aztán ha nem fogadod el, még mindig kérheted a kivizsgálást, az megmondja neked 100%-os pontossággal, hogy mi a dörgés.
[ Szerkesztve ]
-
gboszi
senior tag
válasz ForRedGlory #17 üzenetére
Az lesz köszi. Bár erről az ingyenesen megnézhetemről még nem hallottam...
"If you're good at something, never do it for free!"
-
tomy86
addikt
Az nem lehet, hogy eddig be volt állítva a telefonon, hogy alakítsa át a magyar karaktereket nemzetközivé és valamiért most ez nem működik. Mert ha egy smsbe egy darab hosszú ő, ű stb. kerül, akkor már csak 70 karakter egy sms. Bocs, ha ezt tudtad, de épp nemrég volt egy ismerősömnek hasonló gondja.
-
gboszi
senior tag
Köszi, tudtam. De azért tényleg köszi. Azért is írtam, hogy ha minden smst duplán, de még akár triplán is számolok sincs meg az elküldött mennyiség. Ezért is tünt fel. Nem nagyon változott az sms irási szokásom egy hónapra. És ez most fordult elő elösször
"If you're good at something, never do it for free!"
-
Nordik
őstag
Volt egy lejárt számla amit befizettünk ma. A következőnek pedig 20.-án járt le a befizetési határideje. A T-be azt mondták hiába fizettük be a régebbi számlát így is ki fogják kapcsolni.
Ez hogy lehet? Így eddig csak 4 nappal vagyunk elcsúszva. Hol van akkor a 60 napos türelmi időszak?
-
1430
senior tag
Behajtási folyamatba kerültél, és a behajtási folyamat csak akkor zárul le, ha minden lejárt számlatartozásod befizeted. Ma nem fizetted be minden lejárt számlatartozásod, így tovább ketyeg a behajtási folyamat.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Nordik
őstag
válasz ForRedGlory #26 üzenetére
A regi rendezve lett, az uj pedig csak 4 napja jart le. Megis egybe vettek.
-
gboszi
senior tag
Na fejlemény. Végre fogtam magam s bementem a Tpontba. Nekem flottás előfizum van, s flottán belül az sms-ek ingyenesek. Na most ez szépen ki lett számlázva netto 30 Ft-os áron. Ha galambot küldök is olcsobb...
Na ott tart a dolog, hogy ilyenkor nekik van 30 napjuk hogy kitalálják mi lehetett a gond, lehet hogy egy kis "technikai probléma".
Max 30 nap mulva ujra jelentkezek"If you're good at something, never do it for free!"
-
gboszi
senior tag
válasz ForRedGlory #30 üzenetére
Engem ebben csak az zavar, hogy gondolom, hogy a panaszok többsége alaptalan, mint ahogy ti is mondtátok és gondoltátok (bevallom én is dolgoztam telefonos boltban,s ott is mindenkinek magától tört el a telója) helyt adok, de ha nem szólok akkor ez sajna így marad, hogy az Ő technikai problémájuk, nekem 4000 Ft... Persze csak ha beigazolódik
"If you're good at something, never do it for free!"
-
akaszaz.5
csendes tag
Sziasztok! A férjem egy nagy kereskedelmi cégnél dolgozik mint tgk sofőr,és még 30-40 ember. céges telefonnal rendelkeznek, melyben ingyen hívásokat kezdeményezhetnek egymás között, és az egész cégen belül. Minden hónapban kiírják egy táblára a kinek mennyi a tl számlája. Semmilyen formában nem láttunk még hivatalos papirt az összegről,bár már kértünk néhány alkalommal,de nem foglalkoznak vele. Részletes számlát is kértünk már,mire a válaszuk annyi volt ,az pénzbe kerül, aztán siri csönd...(több hónapja) Alig használjuk a céges telefont,mégis minden alkalommal 10 ezer körüli az összeg. Véleményem szerint a teljes összeget kifizetik a dolgozókkal a havidíjjal együtt, és a kedvezményeket a cégnek adjuk. Szóval becsapnak! Nem tudom hogyan lehetne megtudni a valós telefonszámla összegét??!!!! Mert mint használó,és fizető információt nem kapok. köszönöm a segitséget,és a választ.MÁRHA VAN!
-
ForRedGlory
félisten
válasz akaszaz.5 #33 üzenetére
Szia!
Ez így elég érdekes... A cég az előfizető, és a párod csak a számlafizető? Azért kérdezem, mert ha tud ügyfél jelszót, akkor megmondják akár telefonon is a fizetendő összeget. Viszont ha nem tud jelszót, akkor személyesen is csak abban az esetben segítenek, ha Ő az előfizető... Ha a cég az előfizető, akkor neccesebb, mert vinni kell aláírási címpéldányt, cégbírósági bejegyzést, hogy tudjanak segíteni.
Másik lehetőség, küldjétek be a T-Mobile-hoz írásban, hogy ellenőrizzék a számlát, miután sokalljátok... azonban egy hívásrészletező nem ártana, mert abból kiderülnek a dolgok... 1000 Ft nem a világ, 10000 Ft-os számla mellett, és nem kellene minden hónapban kérni.
-
akaszaz.5
csendes tag
válasz ForRedGlory #34 üzenetére
Köszönöm a gyors válaszod!! Természetesen letudom kérni a számla összegét, úgy az e havit, úgy az előzőt. De a 9400 ft-ből fizetek 8600 ft-ot. ez csak egy példa. különben kértem részletes számlát már hónapokkal ezelőtt, ha ki is fizettem ennek az összegét, én nem kaptam. Maximum azt teszem,hogy nem használom a telefont, és akkor tekintem meg a kiírt összeget. köszönöm mégegyszer
-
addikt
Kellemes Délutánt!
Nem gondoltam volna, hogy itt, mint "panaszos" fogok megjelenni, de sikerült...
Tehát a probléma:
Egyik havidíjas előfizetésem esetében folyó év február hó 3. napján váltottam díjcsomagot, MédiaMánia S-ről, Mozaik XS-re.
A mai napon kézhez vett számlám tartalmaz egy olyan sort, mely szerint "Mobil TV Alap 2025,- Ft.".
A kérdésem pedig az lenne, hogy ez hogyan, illetve miért került kiszámlázásra?
Ez egyébként azért is aggaszt, mert egy másikon is végrehajtottam egy ilyet e hó elején....Jó szerencsét!
-
1430
senior tag
Háát... Azért mert a Mobil TV szolgáltatást nem mondtad le a díjcsomagváltás előtt.
Ha szerencséd van, a másik számodon nem volt már aktív március elején a Mobil TV (ha nem használtad 30 napon belül, kikapcsolta a rendszer).Ha a My T-Mobile-on váltottad át a díjcsomagot, akkor a Fontos tudnivalók között (amin át kell görgetni, hogy elérd a díjcsomagváltás gombot) volt egy olyan mondat, miszerint:
"Fontos! Amennyiben díjcsomagját más, nem MédiaMánia díjcsomagra kívánja váltani, a MédiaMánia díjcsomagban külön havidíj nélkül igénybe vehető MobilTV szolgáltatást, a díjcsomag-váltást követően, a mindenkor hatályos Díjszabás által meghatározott havidíjért veheti igénybe. Amennyiben új díjcsomagja mellett a Mobil TV szolgáltatást nem kívánja igénybe venni, kérjük, a díjcsomag módosítása előtt mondja le a szolgáltatást!"Az "előtt" szó azért is fontos, mert ha a váltás után kapcsolod ki, akkor már ki fog számlázódni a hónap végéig a szolgáltatás (ez az úgynevezett féltörthavi számlázás).
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
addikt
-
tomy86
addikt
Nemrég váltottam csekkes fizetésről csoportos beszedési megbízásra. Ezzel kapcsolatos a kérdésem is. A megbízást a banknak 04.11.-én adtam meg. Felhívtam azután a T ügyfélszolgálatot, hogy a közben megérkezett csekket (04.20. a befizetési határidő) még befizessem-e. Ekkor ért a meglepetés. Közölték, hogy nem csak ezt (erre számítottam is), hanem lehet, hogy még a következő havit is csekken kell fizetni, mert 1-2 hónap az átfutási idő. Létezik, hogy ez ennyi ideig tart a T-nek 2012-ben? Csak azért érdekel, mert nem szeretnék úgy járni, hogy befizetem a csekket és közben a számlámról is levonják a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
-
tomy86
addikt
válasz ForRedGlory #43 üzenetére
Köszönöm. Ezek szerint ha jön csekk, akkor az azt jelenti, hogy adott hónapban sem fogják még a számlámról leemelni a pénzt. Egyébként a banknál azt mondták, hogy részükről pár nap-1 hét az átfutási idő. Ezért lepett meg a T számlázásán említett 1-2 hónap. Még egyszer köszi a választ.
-
tomy86
addikt
válasz ForRedGlory #45 üzenetére
Akkor a számlareklamáció menüpont alatt nem tudom, hogy milyen ügyintézőt kapcsolnak. Nekem is furcsa volt és gondoltam, hogy felhívom őket még egyszer és beszélek egy másik ügyintézővel (máskor már bevált), de azután eszembe jutott ez a topik.
-
tomy86
addikt
válasz ForRedGlory #47 üzenetére
-
1430
senior tag
válasz ForRedGlory #45 üzenetére
"...biztos vagyok benne, hogy nem a számlázással beszéltél, mert ott nem dolgozik olyan, aki ekkora baromságot tudna mondani."
Vagy inkább a kolléga követte azt a pár napja küldött központi tájékoztatást, miszerint - vélhetőleg a csekkes fizetési díj miatt - annyian indítottak csoportos beszedési megbízást, hogy az illetékes csoport nem győzi rögzíteni az igényeket, ezért most a szokásosnál is több lehet az átfutási ideje a módosításnak...
De ha ma feladom az igényt és 05.02-án rögzítik (az mondhatni 2 hét), akkor is júniusban jön az első csoportos beszedéses számlám (pl. 06.10-én). Ez majdnem 2 hónap, és az ügyfelek leginkább ezt érzékelik (leadták áprilisban, érvényesült júniusban), nem azt, hogy 2 héten belül beállították...
Mellesleg nekem a csúcs 1 nap volt! Vagyis leadtam az igényt a bankomnál, és másnap már be is állították a csoportos beszedést (T-Mobile folyón), bár ez szerintem több csillag szerencsés együttálásának következménye lehetett.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
-FreaK-
veterán
Üdv!
Szeretnék vásárolni a közeljövőben egy HTC One X-et, részletfizetéssel, két éves hűségnyilatkozattal, kérdésem az lenne, hogy megoldható-e a kezdőrészlet megnövelése és ezáltal a havi részlet csökkentése? Ha igen akkor fix értékkel, vagy rugalmasan is meg tudják esetleg oldani a dolgot?(Nem tudom számít-e, de korábban már volt két év hűségem, tavaly novemberben járt le.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen