Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zez-zez

    tag

    válasz ronin s8 #41678 üzenetére

    Köszi a választ, igen hozzád (is) szóltam. Nem vagyok gázos, csak elegem van a partszélről ocsmánykodókból.
    És most engedd meg, hogy bemutassam a tipikus vásárlók néhány fő típusát:

    1. „a tökéletes vásárló”: kedves X úr, ez kellene, ennyi pénz van rá, mit tudnánk kihozni? Meghallgatja amit a hozzáértő mond, aztán rábízza. A végén számlát kér és pontosan fizet. Az ilyenért a munkavégzők legtöbbje kiteszi a lelkét is, és évek után is ingyen segít-javít. Egy a baj, ezek kihaltak még a ’90-es években.

    2. „a takarékos”: pontosan tudja mit akar, tudatosan megy bele a műszaki paraméterek némi rontásába, számlát nem kér, nettó összeget szeret fizetni. Ezekkel is baj van, fogynak.

    3. „a feledékeny”: kér ajánlatot egy legjobbra, egy közepesre, egy gyengére meg egy kínaira. Kiválasztja a kínait, majd később követeli a legjobb paramétereit. Hosszú huzavona, későn fizet, az ember akkor a legboldogabb, ha legalább már nem veszteséges. Igyekszem ezeket felismerni, nem akarok ilyeneknek ajánlatot adni. Kérdés, amikor már a rezsit sem tudom majd fizetni, tehetem-e még

    4. „a genyó”: mindent elfogad, hű-hó, aztán útközben elkezd akadályozni, elkezd alkudozni, az élettől is elveszi a kedvedet. Fizetni persze nem fizet. Keveset csak azt is nagyon megkésve. Na ezek szaporodnak, ezekről készítek listát.

    A fentiek persze nem karórákra és nem órásmesterekre vonatkoznak. De meg kell értenetek, hogy ha nincs igény és fizetőképes kereslet jó mesteremberekre, akkor azok nem is lesznek. Én eddig mind karórába, mint gépkocsiban elégedett vagyok mestereimmel. Igaz, nem olcsók. Vagy lehet hogy azok?

    azt még hozzátenném, hogy mint az órás- mint az autómesterek vidékiek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák