- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TimeCenter
tag
válasz evo87 #188999 üzenetére
Evo87:
A múlt hét végén szidták csúnyán az Eco-Drive és rádiójel vezérelt órákat. Az egész csak egy beállítási probléma. Ha lett volna magyar nyelvű leírása a tulajnak a probléma fel sem merül. Persze az általunk fenntartott szervizhez fordult a problémával a külföldről vásárolt kitöltetlen és érvénytelen garanciajegyével. Sőt meg merem kockáztatni, hogy az órát előtte felpróbálta valamelyik szaküzletünkben, ahol igazából próbatermet üzemeltetünk.Tehát mi történik általában:
1. Próba a szaküzletben.
2. Vásárlás szürkén de inkább feketén.
3. Magyar nyelvű leírás kérése a hivatalos forgalmazótól.
4. A forgalmazó ócsárlása mert nem engedte lemásolni az általa készített használati útmutatót.
5. A felmerült problémával a hazai hivatalos garanciális szervizt felkeresni.
6. A szerviz ócsárlása mert pénzt kért az érvénytelen, kitöltetlen garanciajeggyel rendelkező óra javításáért.
7. Egy év után a szaküzlet felkeresése a óra használatának az elmagyarázásáért.
8. A szaküzlet ócsárlása, hogy az óra beállításáért pénzt kérnek.
9. Külföldi webshopok ajánlása mert az itthoni szaküzletek, "szervizek lehúzósak".Hogy változtathatnánk ezen.
- Adjuk ingyen magyar nyelvű leírást ( amin csak költségünk van ).
- A szerviz ingyen javítsa élete végéig a kitöltetlen biankó "garjegyre" az órákat ( amin csak költségünk van ).
- A szaküzletek tartsák készleten bemutatóra nem csak az EU, hanem az ÁZSIA és USA modelleket is, hogy lehetőség legyen azokat is felpróbálni a külföldi webshopos vásárlás előtt ( próbaterem ! ). De legalább 4-5 helyen Budapesten, és lehetőleg a vidéki nagyvárosokban is.
- A szaküzletekben az alkalmazottak folyamatosan és díjmentesen állítsák be és magyarázzák el a külföldről szürkén, feketén behozott órák beállítását használatát, úgy is ráérnek, nincs értékesítés.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen