Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #45302528

    törölt tag

    válasz #45302528 #183803 üzenetére

    Sziasztok!

    Lezárult a harcom a DAGAZ-zal, a tulaj visszatérítette a hibás lünetta árát, de azért még ő volt megsértődve....

    Röviden mások okulására: rendeltem a Sumohoz lünettát és zafírt, meg is jöttek szépen. A zafír hibátlan, a lünetta sajnos gyári hibás volt. Többször írtam neki gmail-en, jelezve a problémát. Hol válaszolt, hol nem, amikor válaszolt, akkor is azt sugallta, hogy biztos én sértettem meg a kibontáskor a terméket (ez fizikailag lehetetlen volt), illetve biztos a posta bontotta ki a csomagot (nem). Amikor ezeket tételesen, fényképekkel alátámasztva cáfoltam, nem is méltatott több válaszra. Egy hetet vártam, majd PP-n keresztül indítottam egy dispute-ot. Szinte azonnal válaszolt.....

    Visszautalta a lünetta árát, de még írt egy sértett hangú levelet, hogy merem róla feltételezni, hogy hibás terméket ad le, különben is nem zavarjam többet, stb., stb.

    Számomra ez az eset nagy tanulság volt. Persze, hagyhattam volna, 5 ezer forint miatt nem fogok tönkremenni, de nem is a pénz miatt tettem szóvá ezt az egészet.

    Soha többet nem rendelek ettől a cégtől semmit......

Új hozzászólás Aktív témák