- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
btotyi
tag
válasz burgatshow #59868 üzenetére
Miután kíváncsivá tettetek megnéztem én is. Vitara, összes üveg Salglass.
-
btotyi
tag
válasz btotyi #62642 üzenetére
itt a fordítás
A Suzuki várhatóan november óta mintegy 66 000 járművet hív vissza Németországban. Amint a német központ szóvivője kérésre bejelentette, a szerződéses társaságoknak ellenőrizniük kell a vákuumszivattyú visszacsapó szelepét az autók számára, és szükség esetén cserélniük kell. Pontosabban, a Baleno (EW típus), a Swift, a Swift Sport (mindkettő AZ típusú), az SX4 S-Cross, az S-Cross (mindkettő JY típusú) és a Vitara (LY típusú), a háromhengeres K10C benzinmotorral foglalkozik, valamint a két négyhengeres benzinmotor, a K14C és a K14D .
A belső minőség-ellenőrzés megállapította, hogy ezekben az egységekben a szelep megduzzadhat az üzemanyag- és motorolaj-adalékanyagok miatt - mondta a szóvivő. "Ez azt jelentheti, hogy a vákuumrendszer funkciója ideiglenesen korlátozható, ami inaktív féknövelőt eredményezhet" - magyarázta a lehetséges következményeket. -
btotyi
tag
válasz szabonagyur #63043 üzenetére
Igen, lehet, a facebook-on a suzuki fórumban a file-ok között van egy leírás, hogy kell.
-
btotyi
tag
A gumiháborún túl, a Vitara kulcsa simán kibírt egy mosás szárítás ciklust. 😀
-
btotyi
tag
válasz dethroner #65993 üzenetére
Szerintem korábban a gagyi kínai izzók miatt terjedt el ez a vélemény (más foncsor, üveg) mert nem tudtak a specifikációnak megfelelő ledes fényforrást gyártani. Egyébként volt erről egy korábbai (talán tc-s) videó, ahol műszerekkel mérték ezeket az "izzókat" siralmas eredménnyel. Nyilván az OSRAM nem ez kategória, de mégsem tudtak egységes ECE jelölést kibulizni az izzóiknak, egyenként egyezkednek az adott ország közlekedési hatóságaival. Szerintem nálunk soha nem lesz bevezetve, ennél sokkal nagyobb marhaságokat tud az NHKM, sajnos.
Bocsi, ez a 65994-re ment volna!
[ Szerkesztve ]
-
btotyi
tag
Érdekesség kedvéért. Ma, 3 éves szerviz 62e.
-
btotyi
tag
válasz dethroner #67915 üzenetére
Ne is mondjátok, két hete egy kisebb (~3000km) utat tettünk meg Olaszország és Szlovénia útjain. Sok helyen építkeznek és javítják az utakat, de ahol az autó megy tükörsima és csak suhanás van. Hazafelé Nagykanizsánál akkor kátyúk vannak az M7-en, hogy a fedélzeti kamera vészfelvételre kapcsolt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen