- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- A Qtek két új, nagytudású okostelefont mutatott be
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz xEon1337 #38537 üzenetére
Nekem volt már 3hengeresem, szerintem szebb hangja volt, mint sok 4 hengeresnek
Ja hát egyiket sem pályára találták kiEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #39308 üzenetére
[link] Ez ennyiért nem rossz ajánlat, ha ilyesmiben gondolkozol. Oké, piros, nem egy kimondottan férfias szín, de amúgy dögös
Cserélnéd a C30-at? Sok tekintetben visszalépés lesz a Suzuki Bár elvileg ez náluk "fentre van pozícionálva" minőség tekintetében, egy próbát megér mindenképp. Pályára vidd ki és rossz útra, ha szél/futóműzajos, akkor ott biztosan kijön. -
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #39316 üzenetére
megértem, én is nagyon vágyom az automatát, új autót csak azzal vennék (viszont hosszabb távra tervezés miatt sok márka ki is esik az automatája miatt). Használtnál nyilván tudni kell kompromisszumot kötni ebben adott esetben, meg ugye ott még inkább kockázati tényező.
Viszont nagyjából ezért az összegért, mint a linkelt Swift, van már pár éves facelift Auris HSD is akár leddel is, ami azért komolyabb gépezet és azok se arról híresek, hogy folyamatosan baj lenne velük -
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #39369 üzenetére
A Vitaránál a facelift már meghozta a színes kijelzőt GL+ felszereltségtől. Meg a műszerfal teteje is kicsit jobb lett a puhítással. Kormány nem zavar, ugyanaz, mint az S-Crossban, de a Swiftben azért finomabb az a lapított tekerentyű. Amivel nem tudok megbékélni az FL Vitaránál, az a hátsó lámpa. Csíkokban világít, meg ki is áll, számomra szörnyen formaidegen egy ilyen autónál. Nem is tudom mire jó ez a kiállás. Bár benzinkutas pihenőknél jól jöhet, mikor kávézik az ember a kocsi mellett és pont le tudja rá tenni a papírpoharat. Meg még tavaly tavasszal, mikor megültem az akkori Vitarát és S-Crosst, érezhetően gyengébbnek éreztem a Vitara belterét és otthonosabb, "nagyautósabb" érzésem volt az S-Crossban. Ez úgy valahogy belém égett.
Ami még mentő ötletként felmerült, az az 1.2 CVT Swift. GLX ott is megvan, meg a kuplungot sem kell csesztetnem. Eddig kifejezetten kellemes véleményeket olvastam erről a motor + váltó párosról a Swift tesztekben a CVT ellenére. És, ha mondjuk sikerülne a gyári 16-os felnik helyett a 15-ös váltóméretű lemezfelnivel (+ TPMS-el és saját gumival) lebótoni némi kedvezményért cserébe, akkor 4,5-4.6M Huf körül meg is állhatna.
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #39453 üzenetére
Hát, én arra nem várnék. Sima Swiftet sem lehet rendelni gyakorlatilag automatával, hiába érhető el elvileg. SSS eddig meg itthon még nem is volt automatával a korábbi generációknál sem, ha jól tudom, szerintem nincs akkor kereslet rá. Meg aztán árban lenne 5,8-5,9M Huf, annyiért szvsz nem érné meg.
Már egyre több helyen hallom egyébként, hogy lassan visszajutunk a Merkúros időkbe ismét; az egy éves használt már többet fog érni, mint a szalonban rendelhető újak. (Egész pontosan egyes eladók ezt már most is így gondolják a HaHus árakból kiindulva.)
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #39544 üzenetére
Szóval akkor nagyon egy csónakban evezünk. Én S-Crossban próbáltam a kézi váltót. Pontos, mint egy új, de pl. a 10gen Civicéhez képest nem nagy eresztés szerintem.
A pályatempónál jelentkező zaj a Swiftben engem is érdekelne, ha valamit megtudsz, írd majd le a tapasztalatokat. Én kérdeztem egy-két értékesítőt, de egyik sem mondta, hogy túlzottan szörnyű lenne, szerintük pályán is teljesen kultúrált.
S-Crossban azért elviselhető a dolog, de 130 körül már van zaj. Mondjuk a gyári gumikat kb. kötelező cserélni, ami után jelentősen csendesebb lesz már 70-80 km/h-s tempónál is. Gondolom a gyári Ecoizék inkább kopásra vannak optimalizálva. Swifteken Bridgestone Ecopia gumikat láttam, gondolom az is hasonló kategória.Én mindegyik szalonnál, ahol voltam, azt az infót kaptam, hogy automatát eddig csak 1.2-vel adtak el Swiftből. Gondolom, aki már kifizetné a nagyobb motor felárát, inkább átül egy Vitarába/S-Crossba.
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #39550 üzenetére
Igen, eszerint nem túl jó. Bár az S-Cross is 70,9 dB a doksija alapján. Viszont érdekes, hogy az 1.0T Baleno csak 69,9 dB-t produkált (ha már a számokon akarok lovagolni).
Meg aztán nem mindegy, hogy miből tevődik össze a zaj (pl. gyári gumival jóval hangosabb az S-Cross, mint a Kleber négyévszakosával).
[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz xEon1337 #40263 üzenetére
Nekem azt mondták, hogy nem is fognak behozni az országba. Rendelni sem lehet.
Úgyhogy maradt az 1.2-es cvt-s swift. 1L-est nem akartam, mert videók alapján igen lassan vált, ami engem zavarna. Ráadásul le is van fogva a motor, annyi plusz pénzt nem ér, pláne hogy nem is akartam kis köbcentis turbóst venni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen