Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabonagyur

    félisten

    válasz Cunaja #66851 üzenetére

    Nem, de emberek vannak ott is. Vagy most játszod a durcás ovist, hogy Te azért sem hívod fel őket vagy éppen vissza, hogy infóra vársz?

    Ha egy kicsit is leszállnál a magas lóról akkor felhívnád, megemlítenéd, hogy próbáltad chaten/email bármin keresztül elérni őket vagy elérted de nem jött hívás. És bumm talán máris máshogy állnának hozzád, Te is megtudnád, hogy igen a chat szép elvárás a gyártó részéről de a másik oldalon senki sem ül (nincs kit odarakni), vagy éppen nem is jó az email cím, stb. ami megvan adva vagy éppen a nyári szabik miatt annyira el vannak havazva, hogy nem jut idő a visszahívásra.

    Volt már negatív élményem nekem is, hogy visszahívásra várok stb. de azért nem szakad le a kezem, hogy elindítsak egy hívást és rákérdezzek, hogy mi újság.

    Amennyi időt rászánsz itt a puffogásra már régen meglenne minden infót, ajánlat az egész országból stb.

    Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

  • Qtya123

    őstag

    válasz Cunaja #66851 üzenetére

    Szvsz ez önszopatásra jó, másra nem.
    Egyrészt semmilyen indikátor nem lesz abból, ha a chat alapján visszahív az ügyfélszolgálatos. Attól, hogy ő ezt megteszi, még egyáltalán nem biztos, hogy a szerviz brigád az korrekt és lelkiismeretesen dolgozik. Attól, hogy a körítés megvan és kinyalja az ember seggét az ügyfélszolgálat, még nem biztos, hogy jó lesz.
    (Nekem a legkedvesebb, legmodernebb és legbarátságosabb fogorvosi rendelőben cseszték el úgy az egyik fogamat, hogy öröm volt nézni.)

    Másrészt, ahogy szabonagyur is írja, sok esetben kapacitás sincs ezekre. Oké, hogy kötelezően előírják a chat meglétét, de az nem jelenti azt, hogy van is rá ember. Munkaerő hiány van, amelyre rájön a nyári szabadságolás is. A telefont is sok helyen nem azért nem veszik fel, mert bunkók, hanem mert miközben csörög, 5 másik ügyfelet szolgál ki személyesen az üzletben és egyedül van, nincs másik alkalmazott, aki felvegye, amíg ő kiszolgál. Ezzel nem felmenteni akarom a szolgáltatói szektor hozzáállását, mert sokszor van alapja a kritikának, de vannak esetek, amikor felesleges szórakozni ilyennel.

    Hívd fel őket és 2 perc alatt megoldod, amit órákon-napokon át húzol. Sajnos ez van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák