Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz beef #59490 üzenetére

    Oké srácok, értem.
    Nem is igazán gondoltam eddig sem, hogy mérőműszer pontossággal dolgozik a fedélzeti cucc, de magához képest eddig következetes volt.
    Magyarul, ha óvatoskodtam a városban (vagy éppen olyanok voltak a forgalmi körülmények) akkor simán lement 5 körüli fogyira, ha dinamikusan nyomtam neki akkor 5.5 - 5,6 körül. (szerintem tudnék 6,5-öt is városban de nem vagyok hülye) Ha legközelebb váltottam, akkor megint nagyjából ezeket az adatokat kaptam.
    Pályán szintén, a forgalmi és időjárási viszonyok, plusz az, hogy mennyire nyomtam neki, az tökéletesen nyomon követhető volt a rendszer adataiban.
    Azt még a suzuki fedélzeti rendszerétől ís extrémnek tartanám, ha hasonló körülmények között, egyszer mondjuk felfelé csalna 5%-ot, utána meg ugyanannyit lefelé.
    De mondom, eddig magához mérten következetes volt az eltelt 8 hónap alatt. Ez a tegnapi pályázás az első jelentős kitérés a "normál" tartományból.

    [ Szerkesztve ]

    Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

Új hozzászólás Aktív témák