Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz HUNPSP #22836 üzenetére

    Nem tudsz mit csinálni, ha az adásvételiben benne volt hogy "állapotnak megfelelően"-vagy valami ilyesmi :U , masrészt a kereskedő sem lehet atyauristen, aki mindenről tud... nem védem, de ő simán mondhatja ezt.

    Egyébként az autó füstöl? A kipufogón nincs fekete korom?, mert ilyen mértékű olajfogyás mellett már mindenre kiül a koksz. Ha nincs olajfolyás a blokkon, és ennyit bezabál belőle nem feltétlen jelent motorcserét. Szerintem gyűrűzni kell, vagy a szelepszár szimeringeket cserélni... olcsó alkatrészek, max a szerelés ami húzósabb lehet. De a 50-60k-tól jóval kevesebb...

    Egyébként mennyit eszik? Hogyan megy? Gyengusz nagyon?, a legegyszerűbb módja hogy megtudd mekkora a baj az a kompresszió mérés.. nem tudom mennyit futhatott valójában, de nem is számít, ha nem csörög mint a fene akkor a mechanika jó, max tényleg széjjel vannak kopva a gyűrűk, (de már az is lehet hogy letapadtak mint állat)

    Egyébként ha csak szökőévente cseréltek benne olajat, (mint haveromék 70.000km után :((( ) , akkor sem adja be kulcsot, ma is vígan használják, ha meg nagyjából cserélgettek benne olajat, tuti nem cserés a blokk... régi swift inkább kirohad alólad mint hogy a motor szétperegjen

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák