- Yettel topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gabor9991
őstag
válasz gabor9991 #49673 üzenetére
Újra 55xg8596-tal kapcsolatban kérdeznék, létezhet olyan beállítás amivel a saját youtube alkalmazással lejátszott fhd és 4K videók nem szaggatnak be gyors mozgásoknál?
Az összes beállítás összes kombinációja megvolt már de gyors mozgásoknál a kép szaggat.
Van erre valami megoldás vagy ezek ennyiért még ezt tudják? -
tio33
újonc
válasz gabor9991 #49942 üzenetére
A kép beállításoknál a mozgásnál a felső Motion Flow meg a legalsó beállítás kikapcsolásával én tapasztaltam változást. De ez saját letöltött YouTube videó tesztelése közben történt... de láttam különbséget. Ezek a beállítások annyit csinálnak hogy bevágnak egy feketét 2 kepkocka közé?
-
merqree
őstag
válasz gabor9991 #50740 üzenetére
Nem tudtam a TVn az általat linkelt videot megnyitni (még nekem új ez az egész), így a TVn elindítottam a Youtube alkalmazást, és rákerestem a "4k HDR air" kifejezésre, és ezt a videót LANon keresztül (sz)akadás mentesen néztem végig.
Azt ne figyeltem meg, hogy milyen felbontásban játszotta le, ha megmondjátok, hogy azt hol lehet megnézni, akkor arról is referálok. -
válasz gabor9991 #52019 üzenetére
Annyit kért a szerviz amikor elismerték, hogy hibás a készülék, hogy ne a 85-ös szériából válasszak lehetőség szerint új tévét mert az összes ezzel a hibával van forgalomban
Na akkor ezt is messzire kerülni fogom. A legutolsó kínai dzsunka is kb ez a szint. Akkor minek fizessek felárat?Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Celtis
veterán
válasz gabor9991 #52038 üzenetére
Még soha nem néztem kockáról kockára, hogy milyen az interpoláció (nálam eleve ki van kapcsolva) De ez ugye alapvetően egy egyszerű elven működik. Ehhez képest az első XG8096-os videók elég rosszul néztek ki, de az XF9005 meg túl jól. Majd ha egyszer sok időm és kedvem lesz, megnézem a saját TV-men.
-
Celtis
veterán
válasz gabor9991 #52043 üzenetére
A YT xf9005-ön is akadt, mit akadt diavetítés volt a YT 4k 60Hz HDR https://www.youtube.com/watch?v=shyf2IuFypI
Aztán elég jól megjavították. -
nordlead3
kezdő
válasz gabor9991 #52032 üzenetére
XG85: X1 képfeldolgozó
XF90: X1 Extreme képfeldolgozóUtóbbi az "erősebb", jobb képességű, emiatt vélhetően az interpolációs beállítások sem egyenértékűek vizuális élmény szempontjából a két típus között. Mivel a képfeldolgozó felel az interpolációért (is), ez számomra magyarázza, hogy miért lehetsz elégedettebb az XF90 képességeivel ilyen téren. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy megjelenéskor az XF90 a LED LCD sorozat teteje volt (Master series ZF9-et nem "számolva"), míg az XG85 "fölött" ott volt az XG90 és az XG95 is, mindkettő X1 Ultimate képfeldolgozóval (ami az X1-nél és az X1 Extreme-nél is "erősebb").
Persze szomorú - de egyben érthető is valamennyire - hogy a kínálat nem "tetején" lévő modellek képességeit e téren is korlátozzák az XG sorozatban (és vélhetően majd az XH-ban is), és persze lehet az is, hogy "nem tervezett", vagy "tervezetten felüli" interpolációs hibák (bugos implementáció) tovább rontják a végeredményt.
-
headhunter
addikt
válasz gabor9991 #52292 üzenetére
--------------------------------------------------------------------------------43XG8096-os TV-ről, van valakinek tapasztalata?
1. Világosabb szobába kellene
2. 100Hz helyett 50Hz (1000XR helyett 400XR) észrevehető ha TV műsor, Netflix, Youtube és KODI lenne 90-95%-ban? -
-
salapp
addikt
válasz gabor9991 #52958 üzenetére
Általában úgy szól a kötvényben a szöveg, hogy az "észleléstől számított X - általában kettő - munkanapon belül jelezd a biztosítónak a kárt". Kötvényszámod, ami kellhet a bejelentéshez, nem tudod nekik prezentálni? Mert akkor legtöbb biztosítónál online, telefonon egyszerűen be tudod jelenteni. Kárszakértővel meg nyaralás utánra egyeztetsz időpontot.
Cathrine Tate: -Computer says: nooo!
-
Quqesz
nagyúr
válasz gabor9991 #52958 üzenetére
"Látja a hálózaton lévő routereket de a jelszó megadása után nem képes csatlakozni hozzá."
Sztem ha a wifid ment volna ki a tvben, akkor nem is látna routert, be sem kapcsolna a wifi modemed. Csinálj a routeren resetet és a tv-n is egy gyári visszaállítást mielött hívod a szervízt. De ez inkább router hibának tűnik. A fi relé nem egyenlő a túlfeszültség védelemmel, ami villámláskor segíthet.
( fi relé: Az áram-védőkapcsoló olyan elektromos kapcsolókészülék, amely lekapcsolja a mögötte lévő hálózatot, amennyiben szivárgó áramot észlel. Ilyen eset például akkor fordulhat elő, ha egy vezető vagy egy fogyasztó földzárlatos lesz, illetve ha valaki véletlenül megérinti a hálózat feszültség alatt álló részeit.)
Ajánlott venni olyan elosztót, amiben van túlfesz védelem 220v,koax,internetre is(apc).[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Quqesz
nagyúr
válasz gabor9991 #52963 üzenetére
Nem ezt írja ki, hogy : csatlakozva, nincs internet kapcsolat?
Ha igen, az router hülyülés és még ilyen esetben is más flottul mehet vele. Nálam is volt ilyen, modem újraindítás megoldotta. Van, hogy router kizár egy készüléket a hálózatról, pedig 20 másik készüléked simán fent van a neten.[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
pixelking
tag
válasz gabor9991 #52963 üzenetére
Nekem a tegnapi napon egy 55XG8096 játszotta ugyan ezt (se etherneten, sem wifin nem volt képes csatlakozni, connection status oké volt, de az alkalmazások kiírták h nincs hálózat). Előző nap telepítettem egy SW frissítést, szerintem abban nem volt rendben valami. Szerencsére nekem a gyári beállítás visszaállítása megoldotta. (Villámlás nálam tudtommal nem volt, ellenben a sikeres frissítés után áramtalanítottam a készüléket, szerk: ja és az elosztó túlfesz védős)
[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
válasz gabor9991 #52958 üzenetére
Az ilyen kárt csak a lakásbiztosításon keresztül tudod rendezni.
Az egyik kollégám házában mindhárom tévét tönkretette a villám az antennakábelen keresztül. Elmesélte, hogy viszonylag hosszadalmas "huzavona" volt, mire kijött a kárbecslő, megkapta az értékelést, majd a pozitív elbírásálást, és a kártérítést.
A három tévéből kettőt nem is lehetett gazdaságosan megjavítani, azok helyett újat kellett vennie; a legkisebbet a szervizzel viszonylag olcsón meg tudta javíttatni.
Egy másik topic-ban Csicso82 fórumtársunk hívta fel a figyelmemet erre a hasznos eszközre: Villámvédelem TV-Sat F dugasz/F aljzat Signal
Ti használtok ilyet?
Ugye ezt a tévébe kötött koax kábel csatlakozójára kell kötni, majd úgy becsatlakoztatni a tévébe?
(A termék alatti videó komplex elosztódobozokba való bekötést mutatja csak...)
"Aquila non captat muscas."
-
sancika007
csendes újonc
válasz gabor9991 #52963 üzenetére
Szia !
Tv-n fix ip cím , maszk majd átjáró beállítva , DSN 8.8.8.8 vagy 8.8.4..4
másik eszközről megpingelni ezt az ip címet .Amennyiben nincs válasz akkor próbálkozhatsz router újraindítással , az alaphelyzetbe állítását /reset/ nem javaslom mert telekomos eszköz konfigját nem biztos hogy meg tudod csinálni , amennyiben koax-os akkor nincs gond mehet . -
Quqesz
nagyúr
válasz gabor9991 #53023 üzenetére
Gmail szinkron nincsen bekapcsolva? Béha nekem is csinál ilyet, mintha elindulna vmi szinkronizálás, de még nincsen fent a hálón és ez vmiért lefagyasztja a csatlakozást. Ki/be kapcs után szintén, bár nekem a wifi kézi kapcsolódás/újra megadott jelszó segíteni szokott.
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
okoska74
senior tag
válasz gabor9991 #53027 üzenetére
Én megpróbálnám az IPV6 -ot kikapcsolni a tv beállításai között majd egy teljes újraindítást csinálni.
iMac 2013 Late ; Apple iPhone 11 ; Apple TV 4K 64Gb ; Sony KD43XF8505 ; Sony HT-XF9000 ; Sony WH-1000XM3 ; Toyota Prius III 1.8 HSD Premium;.... Ha a tények nem igazolják az elméletet, változtasd meg - a tényeket. Albert Einstein
-
-
Piftuka
veterán
válasz gabor9991 #53534 üzenetére
Sajnálattal hallom! Egyértelmű, hogy a fiatalember nem volt tisztában sem a Media Markt ÁSZF-ében leírtakkal, sem a fogyasztóvédelmi jogszabályokkal.
(Ezért volna érdemes az ottani vezetőnek elküldeni az alkalmazottakat a vonatkozó képzésekre. A "Kereskedelmi és Iparkamara" még szokott ilyeneket tartani térítésmentes formában is...)Nálunk szerencsére ezerszer jobb a helyzet az áruházban!
Ezen kívül már több (webáruházi vásárlással kapcsolatos) egyéb ügyinzétés során a központi ügyfélszolgálattal is csak csupa jó tapasztalatot szereztem.
Nem véletlen, hogy mindenkinek, aki számára fontos a jogtiszta, követhető, átlátható, leadózott beszerzés, és a korrekt ügyintézés a Media Markt-ot javaslom mindig.
FYKI: A "Vásárlók Könyvének" hiánya az egyik legsúlyosabb fogyasztóvédelmi jogsértés (a jegyzőkönyv elhagyása mellett). Azt bizony érdemes jelezni az illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnak, amikor ilyet tapasztalsz.
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen