- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Benzincsöved nem ereszt?
Mert az is lehet hiba, hogy valamelyik csatlakozónál a hideg miadt a gumi összehúzódott.
Nem árt a bilincseket átnézni meg a csöveket.
Mert ha szar lenne az AC-akkor az kb 10-literes fogyasztásban is megmutatkozna.
Meg abban is hogy az olajad felhigulna.Renault power
-
rob210
nagyúr
Olaj fogyasztás az nagy valószínűséggel hengeren belül történik, ha csúnya a füstje akkor motoron belül fogy.
Ha a füstje nem csúnya akkor lehet, hogy spontán valahol elszivárog.
Ezt jó volna tudni, de jelzem mind a két esetben zsebbenyúlós a javítás rendesen.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát valahol elengedi az olajat, akkor meg szét kell szedni a motort.
Álltalában 10.000.- csak az, hogy szétszedik a motort ennyit kérnek érte.
Plusz jönnek az alkatrészek.
Ha bent eszi akkor gyűrűk plusz gépműhely.
Ha enged valahol akkor még több is lehet, mert szimeringek csapágyak, plusz gépműhely.
Illetve van egy lehetőség ami viszonylag olcsó, ez pedig az, ha a dekni tömítésed vagy a leeresztő csavarod-nál ereszt.
Akkor egy dekni tömítés vagy csavar csere alátéttel együtt.
Azok pár ezerből megvannak.
Ha akarod olajcserével, ha nem akkor rátöltéssel.
De ezekhez az olajat minden képpen le kell cserélni.
Állagától színétől függően csere.Renault power
-
rob210
nagyúr
Olajdekni tömítés csere volt olajcserénél.
Na az pont elég is hozzá, ha valamelyik csavart nem jól húztátok/húzta meg aki csinálta.Nyomatékkulcsal kell ugyebár visszahúzni a csavarokat.
Szóval én a helyedbe leparkolnék a kocsival, alátennék egy kartonlapot 1 napi után ha kiveszed és nincs alatta cseppenés, akkor az rendben van és akkor belül keresendő a gond.
Egyébként olajfolyás nincs a motor külsején?
Valahol nem köpi az olajat?
Ilyenkor érdemes mosóban lemosatni a blokkot és utánna menni vele egy kicsit.
(nagyobb fordulaton)
Aztán kiderül mi van vele.Renault power
-
rob210
nagyúr
Mert az újabb autók benzintartálya rekeszes.
Azaz vannak benne terelő lemezek, hogy ne lötyögjön benne a benzin annyira.
A favoritban nincs, ha csak nem cserélsz tartályt semmit nem tudsz vele csinálni azon kívül, hogy megszokod a jelenséget, vagy nem rallyzol a kanyarokban:-DRenault power
-
rob210
nagyúr
Hány amperes az aksi?
Az önindító nem tud megszorulni, maximum nem húz be a bendix, de annak szar hangja van.
Hánszor indítasz amire lemerül?Én egy 75A/h ás bannert tettem a golfba de ha kell azzal akár haza is önindítózok
Szerintem az akumlátor hamar elveszti a töltöttségét.
Vagy valami más dolog miatt nem indul az autó és sokat indítózol.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na akkor tisztázzunk valamit lehet, hogy az aksi jó, csak kevés.
Én spec 50 A/h alatt nem is tennék aksit a kocsiba.
Az enyém minusz 15 fokban is fog annyi feszt tartani hogy beinduljon a kocsi.
A tiéd minusz 15 fokban egyszer sem fogja megtekerni a motort.Próbáld ki hogy este beviszed az aksit a melegbe, feltöltöd.
Reggel a hideg autóba beteszed és majd figyeld meg a hatást ugy fog indulni a kocsi mint a kisangyal.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát minden vezeték megy valahova, csak úgy nem lóg egy vezeték sem.
Az a baj, hogy én a 120-asba nem vagyok túl járatos, csak egy párszor láttam szétkapva, hülyeséget nem akarok mondfani neked.
A hengereket magad is le tudod ellenőrizni, hogy mennek-e.
De én nem hiszem, hogy ott a pipákkal lenne gond.
Az nem elképzelhetőbb, hogy a gyertyákat köpdösi be, a túlzott olaj és benzin fogyasztás következtében?
Azt sokkal elképzelhetőbbenk tartom, mint hogy egyesével tönkremennek a pipák.Még valami a gyujtás rotorod és az előgyujtásod be van rendesen állítva?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Elállítódni nem tud, de elégni elpattanni, eltud.
Nekem azért ment szarul a golfom mot pár hónapja, mert hengerfej tömítés csere után elforgattak 180° al a vezérlésemet ment az autó.csak nagyon szarul.
Mint kiderült ennek következtében a rotorom is rommá olvadt.
Szétszedtük megcsináltuk haverral el ne kiabáljam azóta sincs vele semmi bajom.Akinél volt az autó az a hengerfejezést nagyon szépen megcsinálta, de a vezérlést elk.rta rendesen.
Nem baj ketten összehoztunk egy egészet.Ami neked fontos, hogy nekem is dadogott a kocsi nem húzott, olyan volt mint ha időnként hol ez hol az a henger kihagyna.
Hát nekem a rotor volt a hibás, ami az elállítás miatt ment tönkre.Renault power
-
Joci77
csendes tag
-
rob210
nagyúr
A piacon kapható legjobb legmegbízhatóbb gyertyák.
Én is ilyet tettem a golfba a bosch helyett mert az egy nagy sz.r.
Úgy veszem észre a bosch már csak név nem minőség.A gyujtókábel elosztófedél pipa rotor TESLA ez a legjobb választás.
Nem keményedik ki nagyon jól vezet bazi hidegben is.
Nem sokkal drágább mint a többi gagyi.Ha van ismerős Párkányba menet nagyon jól be lehet vásárolni a kocsihoz.
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
A benzint leveszed minimumra a levegőt felteszed maximumra.
Ezt úgy értem, hogy valakid beül az autóba a benzin azaz CO csavart addig tekered minimum felé amig még van alapjárat.
Utánna a levegő csavart kezded el csavarni kifelé amitől elkezd emelkedni a fordulat.
Beállítod úgy 800-900 közé.
Mész vele egy karikát ha minden oké úgy húz ahogy kell akkor elégedetten elpakolod a szerszámokat:-D
Ha nem akkor egy kicsit visszább veszed a levegőt és adsz egy kis benzint.
De a 800-900 közötti tartományban jó szokott lenni.Renault power
-
rob210
nagyúr
Én ebben nem hiszek.
Viszont van egy fajta benzinadalék ami nagyon jót tesz a kocsinak.
1500km megtétele után egy teljes tank benzinhez kell hozzáadni.
Tisztítja a szennyeződéseket a karburátorból, a befecskendező rendszerből.(kinek milye van) és a csöveket is "átmossa". Nekem ez bevált és a fogyasztásomat is csökkentette valamelyest.Igaz én egy fogyasztáscsökkentő berendezést is használok, tehát akinek nincs fent ez csak az adalék az lehet többet spórol rajta.
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1030 üzenetére
Ha agyon pumpálod sem jó.
A túl sok benzin is okozhat fulladást.
Holnap akkor próbáld meg úgy ahogy most leírom.Lemész AC-n nyomsz 2 azaz kettőt.
Utánna beülsz nyomsz 1 azaz egy gázfröcsöt.
Elfordítod a gyujtáskulcsot megvárod amig minden lámpa felvillan kialszik mittudomén mit csinál.
Ahogy szabályos.
Majd utánna indítasz úgy hogy mikor 2 öt tekert az önindító nyomsz egy fél gázt és benyomva is hagyod a pedált.
Ha így sem indul el akkor vidd el egy szerelőhöz aki a karburátor gyujtás és AC nagy mestere mert ezekkel lehet hiba.Gyertyát ugye cseréltél?
Renault power
-
printer
csendes tag
válasz semetka #1034 üzenetére
Ha már szerelőnél van a gép már mindegy , viszont a későbbiekre még jó ötlet lehet ,hogy a benzincsőre a karburátor elé 2-3 centivel egy átláttszó benzinszűrőt ajánlottam volna .Nekem is van ,látom meddig tartja meg az AC a benzint ,a koszt megfogja még a karburátor előtt. 1-1,5 évig bírják addigra elfeketedik meg mindenféle apró koszok úszkálnak benne .
Tudom ,hogy ez téged nem vigasztal és lehet hogy elment a kedved a Favitól ,de remélhetőleg valami apró probléma lesz ,mert ezek a motorok kicsit zajosak ,kicsit erőtlenek ,de ha benzin és szikra van akkor indulnak . -
Jansz
csendes tag
válasz semetka #1039 üzenetére
Sziasztok! Olvasom itt a hozzászólásokat ,nekem a favorittal semmi hasonló gondom nincs.Lehet ,h kicsit nagyképűen hangzik meg minden,de büszke vagyok az én kis autómra,bármikor, reggel ha minusz 1, ha minusz 10 akkor is két gázfröccs,kulcs elfordít és pöccre indul nem köszörül semmi ,annyi ,h az olajnyomásvisszajelzőm világít kb 10-15 mp-ig.Sztem nagyon meg van dermedve az olaj ,mondjuk elég sűrű is 10W 40 -es castrol.De ettől eltekintv én szerencsés vagyok , a szívatóm is jó megnyomom a gázpedált és visszaáll a fordulat.Annyi ilyenkor ,nagy hidegben a legnagyobb bosszúság vele,h akárhogy csukom be az ajtókat belülről is lejegesednek az ablakok mert nincs garázsom
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1049 üzenetére
Itt most -14°C van.
Bazi hideg magyarán.
Ilyenkor nekem is kell egy kis eszmélésnyi idő az aksinak.
De nálam az aksi az ami elgondolkodik egy pillanatra mielőtt indítana.
De semmi baja csak egyszerűen ilyen.Beülök elfordítom a gyujtás kulcsot egy nyekkenés 1 másodperc eltelik majd egy forgatás és indul.
Szeretem ezt a kisautót.
De annyi mindent lehetne még csinálni rajta
Sok pénzem lenne olyan szép autót faragnék belölle.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1059 üzenetére
Az elsőket, simán lehet cserélni.
A régiről lefekszelet a tuskókat felheggeszted erre és kész is.
Sínbe visszacsúsztat ennyi.
A hátsó az nagyobb szívás oda nem tudom milyen rögzítő fülek vannak feltéve.
De effektív azzal sokat nem nyersz ha kicseréled, dobsz rá egy üléshuzatot és ennyi.
Az első ülés az más, mert abbol vannak nagyon fapadosak.
Az escort ülés egyébként nem rossz.Én Renault 19 esekét néztem ki.
Aztán mire megvettem őket eladtam az atót
De gondolkozom rajta beteszem, a VW-be mert ezek fűthetőek meg deréktámaszosok.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1066 üzenetére
A váltó kulisszán kívülről jön a hang vagy belülről?
Minden sebességnél vagy csak a kettesnél?Illetve 2-esnél akkor is kiadja a hangot amikor berakod kettőbe meg amikor kiveszed kettőből?
No csak azért kérdezem, mert ennek egy műanyag perselyes cucc van a kaszni alatt amivel becsatlakozik a váltókar a váltó rudazatra.
Ha ez a persely elkopik eltörik akkkor szokott hülye hangot kiadni.
30-40 perc alatt ki lehet cserélni és nem is nagy összeg.Viszont az autó alatt van tehát szivolás meló
A váltókar holtjátéka mekkora, mert az annak a biztos jele, hogy ha nagy a holtjáték.
Renault power
-
semetka
őstag
válasz semetka #1069 üzenetére
megjegyzés: Most voltam az autónál lent, megmozgattam a váltókart és most nem adta azt a hangot. Csak mikor bemelegedett. Kíváncsi leszek ha megyek legközelebb és bemelegszik csinálja-e. Eddig még sosem hallottam melegen se csak ma. Remélem nyugodtan hátradőlhetek, hogy nincs baja a váltónak.
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen