- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atr
újonc
-
FeniX-
aktív tag
Azért gondolnám, hogy nem, mert ezt a lefulladozást, csak és kizárólag melegen és méghozzá akkor csinálja, ha kb. 10 percig állt, miután bemelegedett. ( tipikus, pl. egy bevásárlásnál hazafelé indulva )
és utána a második lámpa után már meg tudja magának tartani az alapjáratot ( és ott láthatóan nem is kell beleszabályoznia, megemeléssel, stb. )Gondolnám, hogyha falsot szív, akkor folyamatosan lenne ez a dolog. És melegen szintén csinál olyat is, leállítás után újraindulva, hogy "hullámzik" ( ezt korábban leírtam ). Egyébként, meg ha egyhuzamban megyek vele, akkor elsőre szinte 0 az esélye, hogy csinálja. ( max ha dugóba kerülök )
-
peti_s
addikt
(#15150) vil59, lehet itt is ez van, köszönöm a választ, meg fogom nézni.
(#15151) FeniX, nem tudom hogy mondjam, de most már nem csak a kormányzásnál, hanem ha jön egy fekvőrendőr akkor is, lehet a felfüggesztésnél nyöszörög valami, megnézem majd, köszönöm a választ! Am megjött a csomag? Jobb lett?
-
FeniX-
aktív tag
válasz peti_s #15154 üzenetére
Várom, mint a Messiást! Csütörtökre ígérte az ebay. :-) A motorhoz a kuplung ( egy napon rendeltem ) már megjött, ez még várat magára.
Off:
Időközben másik "roncsocskát" nézek, egy F astra képében. ( nem tudjátok véletlen, 1.4 16v típust szabad abból venni? nem kereskedő, egy apuka, és a leírás elég részletes, hihetőnek tűnik. )[ Szerkesztve ]
-
pentoda1
csendes újonc
válasz FeniX- #15156 üzenetére
Csődörből vödörbe? Nem egy nagy váltás, én biztosan nem cserélném le a Feldát F Astrára, hacsak nem valami szuper megkímélt (létezik még olyan??), jobban felszerelt példány. Itt inkább szubjekítve kinek mi jön be, ami eldöntheti a kérdést. Az az Ecotec motor nem egy túl jól sikerült konstrukció. Az a rendszer is tud pont úgy szívatni, mint a Simos, de azzal is lehet együtt élni. Nekem a Skoda váltója is jobban bejön, meg az alulra hangolt motor karakterisztikája is bár az enyém 68 lovas (ergó azért megy is). Viszont az Astra nagyobb, talán kézreálóbb is.
-
FeniX-
aktív tag
válasz pentoda1 #15157 üzenetére
Ó, nekem is 68 lóerős, de - az injektor hibájából adódóan - kb. 40-et ha lead, érzetre.
Borzasztóan szenvedős.És az a vicc, hogy az autópályás utazósebességet meg elég gyorsan eléri. 100-110, 3000-es fordulatnál.
Gondolnám, hogy ha falsot szívna, akkor az sem menne.Astrából pedig akkor átállok a 8 szelepes "kádett"-féle motor változatra, az talán üzembiztosabb. :-)
60 lóerő, az nekem tök elég. ( Skodriból is jó lenne, ha meglenne... )[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz tsiga18 #15159 üzenetére
A héten jön meg hozzá az alkatrész ( a pillangószelep ház ) és eladó lesz.
Ha jó lesz, kicsit drágábban, ha nem, akkor úgy.
Legrosszabb esetben az ecseri úti skodapatikás bácsinak eladom alkatrésznek.Fáj miatta a szívem, mert tényleg sok mindent kicseréltettem / megcsináltattam rajta, de eljátszotta a türelmemet és végül csak nem lett belőle autó.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz tsiga18 #15161 üzenetére
Szia, nincs. Volt ezekben egyáltalán?
Megírom, mi lesz vele, én is bíznék benne, hogy ha megjön az alkatrész, legalább értelmesen lehet vezetni végre.
1 éve tuti ezzel bajmolódok. ;-Dupdate: megnéztem, volt tényleg.
750.000-ért árulnak egy szépet. Na, én nem ennyiért fogom, az tuti. ( privát vélemény, hogy annyit nem is ér, akármennyi extra van is benne )[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, jó estét.
Jó lett a felicia. ,-D ( megjött az alkatrész á lá ebay )( úgyhogy eladó, mostmár teljes pompájában )
Részleteket szívesen írok privátban.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Esti humor:
Nézegettem ilyen homasita "utánérzet" cuccokat, és ráakadtam erre.
Mi lehet ez?
Turbó imitátor?"fuel saver", mint hívószó. :-)
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz Mágus2 #15171 üzenetére
Igen,jó hallani,ezt a 400 000 kilómétert.
Ami engem aggaszt a formanomban,hogy alapjáraton,ha leveszem az olajsapkát,akkor erősen löki ki a levegőt.
Ha visszateszem a sapkát és kihúzom a légszűrőházból a kartergázelvezető gumicsövet,akkor viszont a cső végén nincs gázkiáramlás.(nincs eldugúlva,a sapka tiszta)
Lehet,már nagyon megkopottak a gyűrük?
Ha cseréltetném a szelepszár szimmeringeket,javúlna a helyzet?
Nekem úgy tünik,nem füst jön onnan ki,hanem csak levegő,de az erősebb nyomással.
Üdv. -
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Nem annyira illik ide, de Ti mennyire hisztek az ilyen üzemanyag adalékokban, illetve injektor+karbi tisztító löttyök, valamint motor-regeneráló, öblítő, felületbevonó védő,kopásgátló, stb,stb folyadékokban?
Egyiket a benzihez, másikat a motorba kell önteni.
Márkákat most nem akarok írni mert általánosságban érdekel a véleményetek, hogy használtatok-e már ezek közül bármelyiket és és mik a tapasztalatok.
Én is kipróbálnám kicsit, hátha javít a feli motoron valamit, de előbb érdekelne hogy nálatok melyik vvált be.
OMV kútnál tankolok már sima E95-öt, régebben sokáig a max Motion95-öt, meg nagynéha mellé a 100Plus-ot, de őszintén szólva egyiknél se tapasztaltam hogy jobban ment volna, vagy kevesebbet kajált volna.
Lehet hogy ezekkel az adalékokkal többre mennék.
Köszönöm a tanácsokat.
Üdv,
KMarco
-
kmarco05
csendes tag
Na de most komolyan
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Ok, rendben. Motorolajból a Total vagy a Valvoline 10W-40 elég bele, nem? Jó áron vannak és évente cserélem mivel sokat megyek vele.
Üdv,
KMarco
-
peti_s
addikt
(#15155) bringasisti, köszönöm, ehhez ki kell szedni gondolom a lengéscsillapítót, jól gondolom?
(#15166) FeniX-, gratulálok, gondolom megtartod így, további erőben duzzadó km-ket.
(#15179) kmarco05, mi a sok? Én évi 40000-t megyek a Feliciába, 3x cserélek olajat, nyilván ha 1x cserélnék az kevés lenne.
(#15180) FeniX, először én is nézegettem, aztán leszoktam róla, sosem fogyott semmit. A Favorit sem fogyasztja már a 10-40-t, viszont a hűtővizet még mindig eszi, gondolom hengerfejtömítést kéne cserélni, majd meglesz.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #15181 üzenetére
A Favorit és Felicia alkatrész nem egyforma, a megfelelőt kell venni. Kocsi fel, kerék le, lengőkar első gumi kötését lazítani, hátsó gumi kengyelt oldani cserélni, a kocsit kerékre tenni, megtolni fél métert hogy a terpeszt a semleges pozícióba álljon, és meghúzni elöl hátul a gumi lengőkar csatlakozásokat.
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
aktív tag
válasz peti_s #15181 üzenetére
Szia, köszönöm, de kicsit felemásak az érzelmeim a kocsival kapcsolatban. :-)
2 hét konklúziója, hogy bár indulni most 10-ből 9x beindul ( a maradék esetben ugyanúgy jön a fulladozás, meg a lábbal tartás ), de melegen még mindig van az, hogy olyan, mintha most ébredne a kómából. Nem veszi gázra a "lapot", és hogy akármilyen finoman engedem rá a kuplungot, ejti a fordulatot, és alig akar megindulni, mögöttem meg anyáznak.
Próbáltam már, hogy felpörgetem 2500-ra, és onnan indulok ( undorító egy dolog, mert nincs falábam ) és az sem jó.
Mindegy... így is el tudom adni. :-D
A fabiák korai változatában is ez a szív dobog? ( nekem csak az injektorral van gondom, a többi szimpatikus volt, és most is az )
Az 1.4 68 lóerősben. -
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, jó reggelt.
Valemelyikőtök nem tudja véletlenül, hogy hogy a legegyszerűbb kivenni a felicia műszerfalát?
( A világításhoz akartam hozzáférni, ill. a visszajelző lámpákhoz )
Köszi! -
pentoda1
csendes újonc
válasz FeniX- #15188 üzenetére
Nem mostanában csináltam, de valami ilyen rémlik:
Az óracsoport mindkét oldalán van egy egy pirossal jelölt csavar. Azokat kihajtva kivehetők a kapcsolókat tartó konzolok. A jobb oldaliban nem vagyok biztos, de asszem azt sem fogja más. Alattuk van három zölddel jelölt csavar, kihajtod. Kiveszed a kékkel jelölt takarólemezt. Ezután a sárgával jelölt műszerfalborítást fel lehet hajtani. Ennek két akadálya van: a kapcsolókra menő kábelek (ha kell, akkor lehúzogatod őket és akkor félretudod tenni) a másik pedig a felső kormányoszlop burkolat (nekem engedtek a műanyagok annyit, hogy fel tudjam hajtani). Ezután már hozzáférsz az óracsoport felső részén lévő két rögzítőcsavarhoz. Kihajtásuk után már mozog. Már csak a km óra spirál hollandiját kell lehajtani meg a csatlakozókat kihúzgálni és ki lehet venni az óracsoportot. Szűkösen jön ki, célszerű lehet levenni a kormányt. '90-es gépben így van, nem tudom utána a vw módosított-e valamit. Nagy vonalakban ennyi. Jó kínlódást!
[ Szerkesztve ]
-
pentoda1
csendes újonc
válasz Mágus2 #15191 üzenetére
Ja tényleg, favoritot olvasott a szemem a szövegben.
A felicia egyszerűbb, de nem könnyebb.
A képen látható csavarokat kell oldani a takarások kipattintása után. Utána az egész kivehető. A műszeregység két pöcse alul egy egy fészekben ül, felül pedig a 4. képen látható 2 db fém bilincs tartja. A kormány meg még jobban útban van, mint a favoritban. -
FeniX-
aktív tag
válasz pentoda1 #15192 üzenetére
Szuper, köszönöm szépen!
Lesz még kérdésem, csak megpróblok még utánanézni ennek-annak.Peti: 5 kilóból octavia, rendbehozva? Tuti? Kevésnek tűnik, de ha így van, az tök jó.
A múltkor valahol olvastam, hogy "ennyiért" nem is érdemes kintről hozni, de cáfoljatok meg, ha nem így van. -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #15193 üzenetére
Na jó, kérdezek is.
Tehát, elképzelhető, hogy a felicián a kuplungom azért érződik úgy, mintha nagyon hamar befogna, mert bár a kuplung szerkezetet kicserélték, magát a bowdent nem?
Van egyáltalán valamilyen állítási lehetőség a bowdennél?
Mindazonáltal, eléggé fent fog a pedál, az pedig elviekben a kopott kuplung ismérve lenne.
Vagy a megnyúlt kábel lehet a ludas?A jelenség az, hogy akármilyen finoman engedem rá a kuplungot, szinte egyből befog, és ilyen fulladás közeli állapotból akar csak elindulni az autó.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15195 üzenetére
Halihó, köszönöm.
És - csak a rend kedvéért - lazítanom kéne a bowdenen, vagy feszíteni? ( ha túl fent fog ) -
n3szt0r
csendes tag
Sziasztok!
Egyik ismerősömnek van egy formanja, amit valaki nagyon "hozzáértően" szerelgetett eddig.
Mai nap néztem rá és borzasztó állapotban van. Az összes gyertya kb 300km alatt matt feketére beköpve. Stb.
Fő probléma: egyenletlen az alaljárat.
Na már sokadik javítási kisérlet sem hozott eredményt.
Ezek lettek cserélve:
Gyertyák, gyújtás elosztó, meg néhány apróságElőször arra tippeltem hogy valamelyik henger stabil gyújtás gonddal küzd, de egyesével lehúztam a pipákat és három hengerrel hasonló ingadozást produkált.
Generátor rendesen tölt.
Sajnos a karbihoz rendesen hozzányúltak. Szerintem keveréket is barmoltak, mert az alapjárata valahol 1500 nál van.
Szerintem érik a karbi felújítás. Viszont tudnátok valami leírást adni, hogy a 40kWatros verzióhoz?
Előre is köszi
Ezek után az üzemanyag pumpa és a trafó is kérdéses nálam.
De minden tippez szívesen veszek.
"Pull your finger on the trigger!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Nők, nőügyek (18+)
- Mobil flották
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Politika
- Android játékok topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen