Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #Iceman#

    újonc

    Sziasztok!

    Olyan problémám van, hogy április elején vásároltam egy Samsung UHD LED TVt. Pár napja észrevettem, hogy megjelent rajta két függőleges 1 led sor szélességnyi csík (zöld és kék). Samsungnál bejlentettem szóltak a helyi szervíznek akik a mai napon hívtak föl. A szerelő látatlanban rámondta, hogy a képernyő hiba meg is rendeli hozzá az új képernyőt és cserélik. Azonban a jótállást átböngészve rátaláltam egy pontra, hogy én a készülék cseréjét is igényelhetem, ha az nem jár a javításhoz viszonyítva aránytalan többletköltséggel. Mikor fölhívtam a szervízt ezzel kapcsolatban csak tereltek ahogyan a samsung ügyfélszolgálatos is. Az lenne a kérdésem hogy ebben az esetben jogosan látom én-e úgy hogy cserélniük kellene a teljes készüléket ha én azt kérem. Amennyi infót találtam róla abból az jött ki, hogy a képernyő cseréje egy LED TVnél akár a TV árának 80-85%a is lehet.

    Köszönöm a válaszokat!

  • #Iceman#

    újonc

    válasz PeterPH #100216 üzenetére

    A problémám nekem azzal van, hogy egy kijelző cseréjéhez eléggé meg kell bontani a TVt és nem akarom hogy a későbbiekben ezzel kapcsolatban esetleg valami hiba előjöjjön. Sajnos amilyen szerencsém van van esély rá. Fél éves TVnél eléggé furcsa hogy ennyi idő után rendeltetésszerű használat mellet ez történik hacsak nem gyári hibás. A jótálláson az áll, hogy igényelhetek cserét is abba az esetben ha ez nem jár a szervízhez viszonyítva aránytalan többletköltséggel a tv újonann vásárolt árát is figyelembe véve. Maga a TV 170.000Ft volt. Mikor felhoztam ezt a Samsungos ügyfélszolgálatosnak erre csak azt mondta hogy szerinte javíttatni kéne és ha megint előfordul akkor kérhetek cserét. Csakhogy nem ez van leírva.

Új hozzászólás Aktív témák