- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Razr 40 - ultrák árnyékában
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sotiocsi
csendes tag
Üdv!
Nem szoktam fórumokba irogatni, de úgy döntöttem ezt muszály megosztanom veletek, illetve egy ismerősöm mondta osszam meg itt, mások is had röhögjenek.
Samsung 70TU7102 TV várásoltam 2020.09-hóban.
A TV háttérvilágítása bevilágít a kép elé!? vagy valami ilyesmi. Elmozdult a led vagy nem tudom, de elég érdekes. Jelentettem az esetet a Samsungnak telefonon. Távoli vezérlésbe már is be csatlakozott a kedves hangú hölgy. Elmondása szerint ezt a hibát neki is látnia kéne távolról a tesztképen. Mondom "Tessék?" Ő nem lát hibát, fotozzam le és küldjem el. "Hmmm, rendben" Elkészítettem a képeimet amin jól látszanak a hibák, elküldtem, csatolva képeket, számlát, garanciát, stb. Két nap múlva jelentkeztek, "BIZTOS A KÜLSŐ FORRÁS" hmmm, az hát. Netflix és az HBO MAX, és a TV adás is egyszere szar. Szopat a szolgáltató nem? Ezek a képek nem jók, csináljak másikat, 150-200 cm normál fényviszonyok melett stb... sablon duma. De hát akinek van ilyen nagy TV-je az tudja, hogy hiába is akar világosban fotózni a háttér világítás hiba nem fog látszani illetve tükröződik benne minden, így nem lehet megkülömböztetni mi a hiba, és mi az ami tükröződik. Ezt le is írtam a 2. levelemben, és csatoltam még pár képet illetve videót is "https://youtu.be/34jVrphFDFo". Közöltem velük néha vibrál és bevilágít baloldal középen valami, nézzék meg. Válaszuk idézem "Engedje meg, hogy tájékoztassuk, egyeztettünk technikusainkkal az esetre vonatkozóan, és kivizsgáltuk az esetet. A beküldött képek alapján megállapításra került, hogy az Ön által tapasztalt jelenség a LED technológia velejárója, amely bármely más LED tévékészüléknél is előfordulhat, ezért jelen esetben nem indokolt a szervizes beavatkozás. Mivel a képteszten 150-200 cm távolságból az Ön által leírt jelenség nem tapasztalható, ez nem minősül hibának. Tájékoztatjuk továbbá, hogy alternatív lehetőségként megoldást jelenthet a sötét háttér esetén ha csökkenti a fényerőt, a háttérvilágítást. Mindemellett javasolt bekapcsolni az Eco-érzékelő funkciót, amely automatikusan beállítja a tévékészülék fényerejét a környezeti fényerő alapján. Valamint a Fényerő mozgáshoz opciót is lehetősége van bekapcsolni. " Vegyem le a fényerőt? Eco mód? Jóhogy nem azt írja a hülye, hogy nézzem kikapcsolva!!! nem? Ezek után felhívtam őket felháborodva, (szerintem jogosan) hogy ne nézzenek hülyének, küldjenek már egy szerelőt, vagy azt az okos technikust?! Persze küldtem még egy durvább videót! "https://youtu.be/8fxKmomyaB4" Az 5. üzenetemre azt válaszolták, amit a legelsőre, sablon szöveg "csináljon képet 150-200cm normál fényviszonyok melett, stb..." Ugyanis a világosban ezt a hibát nem látni akkor ez nem a TV hibája. Itt adtam át az ügyet a fogyasztó védelemnek. 4-5 nappal késöbb telefonon hívott is a kedves hölgy a fogyasztó védelemtől, Garanciáról egy fotót küldjek el neki. Érdeklődtem tőle mi a véleménye az ügyről. Azt mondta nagyon csúnya a hibája a TV-nek. Nem érti miért ráztak le... Ő látta a hibát, és a technikus?Kiváncsi vagyok mi lesz a vége...
-
Sotiocsi
csendes tag
Megszereztem a szervíz számát, felhívtam őket, azt mondták csak a samsungnál tudom bejelenteni, és ők értesítik a szervízt. Meséltem a nőnek a szitut, azt mondta mondjam azt, hogy nincs kép. Így nem tudnak kérni képet meg semmit. Miután felhívnak a szervízből azoknak már mondhatom a pontos hibát... Nénike nem nekem mondta ezt először ebben is biztos vagyok. Megvárom még a fogyasztóvédelem intéz-e valamit, és ha nem járnak ők se sikerrel, akkor ezt megjátszom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs