Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sotiocsi

    csendes tag

    Üdv!

    Nem szoktam fórumokba irogatni, de úgy döntöttem ezt muszály megosztanom veletek, illetve egy ismerősöm mondta osszam meg itt, mások is had röhögjenek.

    Samsung 70TU7102 TV várásoltam 2020.09-hóban.
    A TV háttérvilágítása bevilágít a kép elé!? vagy valami ilyesmi. Elmozdult a led vagy nem tudom, de elég érdekes. Jelentettem az esetet a Samsungnak telefonon. Távoli vezérlésbe már is be csatlakozott a kedves hangú hölgy. Elmondása szerint ezt a hibát neki is látnia kéne távolról a tesztképen. Mondom "Tessék?" Ő nem lát hibát, fotozzam le és küldjem el. "Hmmm, rendben" Elkészítettem a képeimet amin jól látszanak a hibák, elküldtem, csatolva képeket, számlát, garanciát, stb. Két nap múlva jelentkeztek, "BIZTOS A KÜLSŐ FORRÁS" hmmm, az hát. Netflix és az HBO MAX, és a TV adás is egyszere szar. Szopat a szolgáltató nem? Ezek a képek nem jók, csináljak másikat, 150-200 cm normál fényviszonyok melett stb... sablon duma. De hát akinek van ilyen nagy TV-je az tudja, hogy hiába is akar világosban fotózni a háttér világítás hiba nem fog látszani illetve tükröződik benne minden, így nem lehet megkülömböztetni mi a hiba, és mi az ami tükröződik. Ezt le is írtam a 2. levelemben, és csatoltam még pár képet illetve videót is "https://youtu.be/34jVrphFDFo". Közöltem velük néha vibrál és bevilágít baloldal középen valami, nézzék meg. Válaszuk idézem "Engedje meg, hogy tájékoztassuk, egyeztettünk technikusainkkal az esetre vonatkozóan, és kivizsgáltuk az esetet. A beküldött képek alapján megállapításra került, hogy az Ön által tapasztalt jelenség a LED technológia velejárója, amely bármely más LED tévékészüléknél is előfordulhat, ezért jelen esetben nem indokolt a szervizes beavatkozás. Mivel a képteszten 150-200 cm távolságból az Ön által leírt jelenség nem tapasztalható, ez nem minősül hibának. Tájékoztatjuk továbbá, hogy alternatív lehetőségként megoldást jelenthet a sötét háttér esetén ha csökkenti a fényerőt, a háttérvilágítást. Mindemellett javasolt bekapcsolni az Eco-érzékelő funkciót, amely automatikusan beállítja a tévékészülék fényerejét a környezeti fényerő alapján. Valamint a Fényerő mozgáshoz opciót is lehetősége van bekapcsolni. " Vegyem le a fényerőt? Eco mód? Jóhogy nem azt írja a hülye, hogy nézzem kikapcsolva!!! nem? Ezek után felhívtam őket felháborodva, (szerintem jogosan) hogy ne nézzenek hülyének, küldjenek már egy szerelőt, vagy azt az okos technikust?! Persze küldtem még egy durvább videót! "https://youtu.be/8fxKmomyaB4" Az 5. üzenetemre azt válaszolták, amit a legelsőre, sablon szöveg "csináljon képet 150-200cm normál fényviszonyok melett, stb..." Ugyanis a világosban ezt a hibát nem látni akkor ez nem a TV hibája. Itt adtam át az ügyet a fogyasztó védelemnek. 4-5 nappal késöbb telefonon hívott is a kedves hölgy a fogyasztó védelemtől, Garanciáról egy fotót küldjek el neki. Érdeklődtem tőle mi a véleménye az ügyről. Azt mondta nagyon csúnya a hibája a TV-nek. Nem érti miért ráztak le... Ő látta a hibát, és a technikus?

    Kiváncsi vagyok mi lesz a vége...

  • Sotiocsi

    csendes tag

    válasz Celtis #152242 üzenetére

    Köszi!

    Ha a fogyasztó védelemmel nem megyek semmire, melyik szervízt hívjam?
    Minden TV-m eddig Samsung volt.
    Mi lehet az LG szervízzel? Ott jobbak a dolgok?

  • Sotiocsi

    csendes tag

    válasz Celtis #152250 üzenetére

    Akkor legközelebb LG-ben gondolkodom.
    A GOV (ügyfélkapu) oldalán belül van fogyasztó védelem, ott kitöltöttem az ürlapot. Azt mondta a csaj a telefonba 2-3 nappal késöbb amikor felhívott, küld a samsungnak levelt ez ügyben.

  • Sotiocsi

    csendes tag

    válasz TZ1 #152251 üzenetére

    Van garancia természetesen, de nem tudok szervíz telefonszámot, csak a Samsung contact-ot, mindenhol az van megadva. Azt kétszer hívtam, de azt mondták küldjek képet, és jelentsem be az oldalukon.

  • Sotiocsi

    csendes tag

    válasz TZ1 #152255 üzenetére

    Megszereztem a szervíz számát, felhívtam őket, azt mondták csak a samsungnál tudom bejelenteni, és ők értesítik a szervízt. Meséltem a nőnek a szitut, azt mondta mondjam azt, hogy nincs kép. Így nem tudnak kérni képet meg semmit. Miután felhívnak a szervízből azoknak már mondhatom a pontos hibát... Nénike nem nekem mondta ezt először ebben is biztos vagyok. Megvárom még a fogyasztóvédelem intéz-e valamit, és ha nem járnak ők se sikerrel, akkor ezt megjátszom.

Új hozzászólás Aktív témák