- Mobil flották
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
a347
aktív tag
Sziasztok!
Valami érdemleges különbség a méreten és a generáción kívül az alábbi 2 TV között?
samsung_ue46f6650
samsung ue48h6500köszi a válaszokat
-
a347
aktív tag
válasz nightshadow #77132 üzenetére
Azt látom, hogy a 46 eltünt, de azért ez még jónak számít?
http://www.elektromega.hu/samsung_ue46f6650-p29460.html -
a347
aktív tag
Sziasztok!
Egy furcsa problémával traktálnálak benneteket.
TV: Q80T
Két hónapig hiba nélkül működött a házimozi erősítőmmel az eARC-os Hdmi-n összekötve.
Tegnap pedig:
Oda van bedugva, látja is, hogy van ott valami.
Csináltam egy gyári visszát a Tv-n és az erősítőn is, de semmi.
Most ismeretlen eszköznek látja, pedig eddig a teljes típust felismerte (Yamaha RX-V4a).
A hang hol jön hol nem, néha egyszerre szól a Tv hangszórójával.
A kábel krepált volna be együltő helyébe? -
a347
aktív tag
Külföldi fórumokon és a Samsung felé jelzett tömérdek ilyen hibára egy általános megoldásként javasolt dolog:
TV-beállítások> Általános> Külső eszközkezelő lehetőségre, és kapcsolja ki az Anynet + (HDMI-CEC) funkciót. Tv és erősítő áramtalanít legalább 10 percre, Hdmi kábel kihúzva.
Legtöbbször segít. Ha hazamegyek kipróbálom én is.[ Szerkesztve ]
-
a347
aktív tag
válasz shotika #147394 üzenetére
Nem mondod?🙂
Szerinted eddig hogy használtam?
Tökéletesen működött. Olyan mintha “eldobta” volna az arc funkciót a port. Kipróbáltam az áramtalanításos dolgot, de nem jött be. Hang nem jön át rajta.
Egyébként mindenből a legfrissebb fw van fenn, kábelt is cseréltem.[ Szerkesztve ]
-
a347
aktív tag
válasz stemplar07 #147398 üzenetére
Bocsessz, valóban nem.
-
a347
aktív tag
válasz Celtis #147400 üzenetére
Nem lett változtatva semmi. Egyik napról a másikra jelentkezett a hiba. Tettem még egy kísérletet. Újabb gyári visszaállítás mindkét eszközön. Áramtalanítás, minden kábel kihúzva. Újrakonfig után teljesen rapszódikusan látja hol sima Hdmi-nek hol pedig eARC-osnak a Hdmi aljzatot. A hibaüzenet is feltűnik néha hogy nem ARC támogatott a port. Viszont a hang átjön az erősítőre.
Szóval nem igazán értem. Jó lenne kiszűrni valahogy hogy melyik eszközzel lehet a bibi. -
a347
aktív tag
válasz Celtis #147402 üzenetére
Nem frissült semmi. Firmware biztos hogy nem. Mindenből a legújabb van. Nekem az is furcsa, amit a Tv ír ki. Mármint hogy dugjam át a Hdmi3-as, ARC támogatott portba, holott látja, hogy ott van csatlakoztatva. Bár lehet hogy ez csak egy általános üzenetforma, amit akkor ír ki ha érzékeli hogy ARC kompatibilis eszközt csatlakoztatok és valami nem klappol a kommunikációval.
[ Szerkesztve ]
-
a347
aktív tag
Sziasztok!
Használ valaki esetleg bluetooth fülest TV-vel? Konkrétan egy Q80T-ről lenne szó. Tapasztalható késés a kép és hang között? Milyen a hangerőszint a füles felé? -
a347
aktív tag
Sziasztok!
Q80T-n nézem a foci Eb-t. Ha közelről mutatnak egy futó játékost, akkor közvetlenül a teste előtt egy vékony sávon látszik az aurája, testkörvonala. Nem tudom ezt másképp kifejezni, leírni,
Találkozott már ilyen jelenséggel valaki? Mi okozhatja? -
a347
aktív tag
Na gondoltam egy merészet és átraktam AUTO-ra a motion-t. Voala, tök jó lett. Nincs aura és a kèp is korrekt.
Viszont, ahogy vége lett a meccsnek azonnal vissza egyedi (2-es) értékekre mert minden “dokumentumfilmes” lett. -
a347
aktív tag
válasz gordonfreemN #149914 üzenetére
Nekem is volt ilyen. Újra be kellett tanítanom a TV-vel a távirnyítót.
Utána már működött. -
a347
aktív tag
Én továbbra is az eARC-al szívok. Többször kiírja a TV, hogy nem megfelelő HDMI portba van dugva az eszköz (esetemben házimozi erősítő), pedig de. A poén az egyébként, hogy általában rendben működik a funkció. Akkor tudom, hogy nem OK, ha a hangbellításoknál nem engedi kiválasztani az áteresztést a digitális hangfolyamnál.
-
-
a347
aktív tag
Sziasztok!
Csak egy kis összefoglaló, hogy mire mentem eddig az earc hibámmal:
A szokásos tortúrák: kábelcsere, legújabb szoftver mindkét eszközön, gyári visszaállítás, áramtalanítás 1 napra. Semmi nem segített. Ekkor fordultam az ügyfélszolgálathoz.Telefonos ügyfélszolgálat:
Hdmi port reset, factory reset, flash reset (ezt nem én találtam ki, így hívta a csaj), nem segített.
Szokásos lezárási duma: kompatibilitási probléma lehet.
Már hogy lenne az, mikor működött a dolog az elején.Időpontfoglalás technikusi segítségre:
Ő nem látja, hogy történt volna Hdmi port reset, ezért megcsinálja.
Ezt nem is értettem. Mit csinált akkor a csaj eddig?
Sakkoztunk mindenféle beállítással. Csak PCM, CEC kapcsolgatás ki-be, earc ki-be. Nem lett jó. Szerinte is kompatibilitási hiba. A Samsung csak a saját eszközeivel garantálja a hibamentes működést. Anyád.Telefonos ügyfélszolgálat:
Mivel látja, hogy a technikus sem segített, akkor kiküldi a szervizt.
HOPPÁ, ez új. Biztos valami kezdővel van dolgom.Szerviz:
Kijött, megnézte, tényleg nem működik.
Megrendeli az alaplapot, pár nap.
Megjött az alkatrész, kicserélte, de most már a kép is hibás lett (valami állandó zaj volt látható a kép felső részén). Viszont ha már kicserélte, legalább kipróbáljuk a hangot. De nem jó.
Vissza a régi alaplap, mert legalább azzal a kép rendben van.
Viszont így kiderült, hogy alaplapcsere sem oldja meg a problémám és azzal KELL lezárnia, hogy a készülék rendben működik, kompatibilitási probléma lehet.Természetesen ez a folyamat nem ilyen gördülékeny volt. Rengeteg hívás, email.
Ha nem jártam a nyakukra, nem igazán akarták előremozdítani az ügyemet.[ Szerkesztve ]
-
a347
aktív tag
válasz Lackó1984 #156676 üzenetére
Igen, sajnos én is küzdök már hónapok óta a Samsunggal emiatt. Tökéletesen működött a hangátváltás tv és erősítő között, aztán egyszer csak már nem. Össze-vissza kell variálni a CEC vagy earch ki-be kapcsolással hogy méltóztasson működni. A legszebb az amikor párhuzamosan szól a tv és az erősítő is. Szóval itt nem kompatibilitási hiba van. Persze ezzel a legkönnyebb takarózni. Lehet hogy egy sima szoftver update-tel nyírták ki az egészet. Tele van a net ezzel a problémával. Sokan írják, hogy Samsung soundbarral is produkál hasonló anomáliákat.
-
a347
aktív tag
Az eARC-al kapcsolatos problémám újabb színtet lépett az ügyintézésben. Az ügyélszolgálat megkért, hogy írjak levelet a Központi Samsung ügyfélszolgálatnak - Nem is értem akkor eddig kivel társalogtam december óta - Újra le kellett írnom a hibajelenséget, mik történtek az elhárítással kapcsolatosan. Be kellett küldenem minden papírt, számlát, munkalapot. Szép kis litániát írtam, amiben külön kitértem arra a Samsung által mantrázott "nem kompatilibilis a két eszköz" indokra, amit nem vagyok hajlandó elfogadni. Kértem, hogy amennyiben ragaszkodnak ehhez az állításukhoz, kutya kötelességük a szervizest úgy küldeni ilyen hiba esetén, hogy nála van egy earc-os soundbar. Pár nap múlva kaptam egy jegyzőkönyvet, amiben utasítják az Oktogon szervizt egy bevizsgálásra. Ma felhívtak, hogy szerdán jönnének is egy soundbar-al egyetemben. Nagyon kiváncsi vagyok az eredményre. Bár onnantól kezdve fingom nincs hogyan tovább, ha az általuk hozott hangkeltővel tökéletesen fog működni a TV.
-
a347
aktív tag
Ma megvolt a nagy teszt. Kijött az Oktogonos emberke. Hozott egy Samsung és egy Lg soundbart. Naná, hogy egyik sem volt eARCH-os. Persze mindkettővel rendben működött a TV. Az erősítőmmel pedig továbbra is szívok. Tesztelt, fotózott, papírozott, elment. Majd a gyártó visszajelez hogyan tovább. Király...
-
-
a347
aktív tag
Megszülte a Samsung a választ:
Márkaszervizünk tájékoztatása alapján két készülékkel is tesztelték a fent nevezett televíziót,
amelyből az egyik egy Samsung hangprojektor volt. Szervizpartnerünk szakvéleménye szerint
az Ön készüléke mind a két termékkel hibátlanul, a műszaki előírásoknak megfelelően
működött.
Továbbá szeretnénk tájékoztatni, hogy Társaságunk nem illetékes harmadik fél által gyártott
termékeket illetően, ezen készülékek esetén nem tudjuk garantálni azok Samsung termékekkel
való kompatibilitását.
Hivatkozva az e-manual 18. oldalára szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy előfordulhat,
hogy egyes HDMI-kábelek és eszközök az eltérő HDMI-specifikációk miatt nem
kompatibilisek a tv-készülékkel.
Javasoljuk, hogy egyeztessen a harmadik fél által gyártott termék gyártójával vagy
forgalmazójával a tapasztalt problémát illetően.
A fentiek értelmében tájékoztatjuk, hogy készüléke a gyártói paramétereknek megfelelően
működik, így az nem igényel szervizes beavatkozást.Ezek tényleg ilyen hülyék?
A teszt nem is eARCH-os eszközzel volt elvégezve, ami a szakvéleményben leírásra is került. Illetve a használati útmutatóban eltérő HDMi specifikációjú eszközökről szól a fáma. Az erősítő és a tv papíron ugyanolyan szabványú Hdmi 2.1, eARCH kompatibilis csatlakozóval rendelkezik. Arról ne is beszéljünk hogy a két eszköz normálisan működött együtt. Hogy lettek egyszerre nem kompatibilisek egymással.[ Szerkesztve ]
-
a347
aktív tag
válasz wallace 234 #157196 üzenetére
Az Oktogon szervíz Pestről delegált egy embert egyenesen hozzám, 100 km-re tőlük. Szóval ilyen szempontból VIP szolgáltatást kaptam
-
a347
aktív tag
válasz wallace 234 #157198 üzenetére
Először Szolnokról voltak. Akkor lett volna alaplapcsere, csak az új is hibás volt. Viszont a szervizes úgy kommunikálta a központ felé hogy minden jó lett a cserealkatrésszel. Ezt nehezményeztem a Hivatalos magyarországi Samsung irányába. Ők utasították az Oktogont a hiba feltárására. Itt tartunk december óta. Vicc az egész.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Mobil flották
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Autós topik
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Denon Home 250 (Újszerű) 4db wifis, bluetooth-os multiroom hangszóró. Garancia.
- Denon Home 350 (Újszerű) wifis, bluetooth-os multiroom hangszóró. 1év Garancia
- Jbl Quantum Duo hangfalpár (új, bontatlan)
- SAMSUNG (QE65S90CAT) 165CM 4K Q-OLED SMART 2024 PRÉMIUM ! AKCIÓ
- SAMSUNG (QE65QN800AAT) 165CM 8K NEO Q-LED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest