- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
wallace 234
őstag
válasz Abel-0101 #148696 üzenetére
Egyáltalán nincs, mivel aki megfelel a minimum követelményeknek, és nincs más akkor már is márka szerviz lehet. Így elég sok a kutyaütő szerviz! Tisztelet a ritka kivételnek. Így akinek gondja van, izgulhat milyen lábbal kelt fel az adott szerviz vezetője.
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Abel-0101 #148733 üzenetére
Az ügyfélszolgálat elsőre készségesnek mutatja magát, amíg arról van szó, hogy vissza kell állítania gyári beállításokat meg "ez az LCD technológia sajátossága". Aztán amikor eszkalálódik a probléma, esetleg a magasabb szintre kerül akkor kiderül mekkora görények. Mivel most már látom, hogy ugyanazokat a módszereket alkalmazzák, az a meggyőződésem, hogy egy meghatározott protokol szerint járnak el, aminek része a fogyasztó szívatása, a névtelen ügykezelés, a színlelés, hogy nem értik a problémát és a csekély fogyasztóvédelmi jogorvoslati lehetőségek kijátszása.
Magyarul fizess paraszt, vedd meg a csilivili sok K-s Qrva jó tv-t, aztán magadra vess, ha rájöttél, hogy átb@sztunk.
-
wallace 234
őstag
válasz Abel-0101 #148738 üzenetére
Ők is csak a munkájuk végzik, rögzítik a hívásokat. De én akárhányszor jelentettem, hogy gondom volt segítettek
Garanciába. Q7 nél volt egy alig látszó vízszintes csík, jeleztem feléjük, hogy gondom van! Át adták a szerviznek és gond nélkül, jöttek és cserélték a panelt. Szerelő annyit mondott, hogy bele lehetne kötni, de ő nem teszi ezt. De aki megjárta velük érhető a negatív kritika! Samsung tehetne többet, de nem tesz. Jut eszembe volt távsegitség és a hölgy nagyon rendes volt és segítőkész volt.[ Szerkesztve ]
-
Marky18
aktív tag
válasz Abel-0101 #148738 üzenetére
Tudatos usernek kell lenni es nem hagyni lepattintani magadat. A telefonnal csak egy kis ticketes ember ul, akinek ki kell pipalnia az osszes bejovo kerest, lehetoleg minel hamarabb, annal jobb.
Azonnal felfele kell eszkalaltatni az ugyet, pontos hibaleirast adni es megemliteni a jogszabalyi kotelezettsegeiket.
Ez minden cegnel alapszabaly.
Új hozzászólás Aktív témák
- AirPods 2 fülhallgató + Vezeték nélküli töltőtok
- LG NanoCell 50NANO813QA 4k Smart TV! 50"/HDR10 pro/Local Dimmig/Game Optimizer/ALLM/Beszámítás
- SMSL DO400 asztali DAC és fejhallgató erősítő, Bluetooth 5.1 LDAC MQA-CD 32bit 768kHz DSD512 eladó
- Sony MHC-V77DW BT Mini Hifi (Hangfal) DVD lejátszással!
- !HIBÁS! XGIMI Horizon Pro
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs