Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Callisto

    őstag

    válasz marinea2 #152295 üzenetére

    Igen. Ugyanazt a sablon szöveget küldték kétszer mire nagy ronda levelet írtam (szégyelltem is). Nem foglalkoztak vele. Erre megírtam nekik, hogy magyar törvények szerint kötelességük hibát garanciaidő alatt javítaniuk amit láthatóan nem hajlandóak. Mivel ez egyértelműen hibás működés ezért ügyvédem fogja megkeresni őket. Aznap hívtak telefonon, hogy megoldást találjunk. Bár nálam nem képpel volt gond, hanem earc hang hagyott ki időnként 1-2 másodpercre. Megbeszéltük, hogy ha szoftveres hiba és javítják nincs gond, de ha nem tudják javítani pl. fél év alatt se akkor jegyezzék fel a hiba bejelentést és majd térítsék vissza az árát. (Firmwareben javítva lett aztán.)

    "A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Új hozzászólás Aktív témák