Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dzsekobsz

    csendes tag

    Samsung garancia ügyintézéshez szeretnék egy kis segítséget kérni. A samsung webshopból rendelt tv kitöltetlen warrany carddal érkezett meg (gondolom másnak is). Bár az ügyfélszolgálat megerősített abban, hogy a számla is elég a jótállás érvényesítéséhez, de a korábbi fórumos hozzászólásokat olvasva látom, hogy nagyon sok fejfájástól megmenti az embert ha van kitöltött garanciajegye is. Jól értem, hogy ezt elkéri az ember az ügyfélszolgálattól és nincs más teendője, tehát a számla és a garanciajegy mindenféle garanciális ügyintézéshez elegendő?
    Illetve mi a helyzet olyankor ha eladom a tv-t valakinek, ő hogyan tudja érvényesíteni a garanciát? Nyilván ugyanúgy számla és garanciajegy együttesével kellene tudnia, azonban azokon az én nevem fog szereplni. Az ügyfélszolgálat erre annyit mondott, hogy meg kell beszélni a szervízzel, hogy az új tulaj jogosult erre. Viszont ez egy kicsit kényelmetlenül hangzik, mert erre úgyis csak akkor fog sor kerülni amikor van valamilyen probléma a tv-vel.

Új hozzászólás Aktív témák