Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spec

    őstag

    Nem teljesen értem ezt a Samsung gariztatási problémázást. Ez legfeljebb egy közvetlen gyártói garanciánál lehet érdekes. A garanciát (jótállást) alap esetben mindig a kereskedőnél kell érvényesíteni első körben, ahol vetted a terméket. Aztán majd ők intézkednek tovább az adott termék szakszervize irányába.
    Szóval ha magát a forgalmazót, kereskedőt úgymond meggyőzöd, hogy a termék hibás, és élni kívánsz, vagy az elállással, vagy a szavatossági időn belüli javítással, esetleg cserével, akkor szakszerviz már nem okoskodhat, hogy de mégse hibás, és nem javítják, nem cserélik. Miért direktben a Samsung supporttal, vagy márka szervizzel viaskodtok, ahelyett, hogy ahol vettétek, ott reklamáltok?

    "They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

Új hozzászólás Aktív témák