Hirdetés

Aktív témák

  • Csepy

    őstag

    válasz #68216320 #44166 üzenetére

    Na, akkor én leírom az én esetemet a recsegő kerettel (leginkább nekem is a jobb szélén recsegett, de máshol is):

    2010.11.02.-án vásároltam Pécsett, az Árkádban található Telenor kirendeltségen egy Samsung Galaxy S I9000 típusú készüléket. Megelégedéssel használtam 2010.11.06-ig, amikor is, éppen csak túl a 72 órás cserén (csak úgy mellékesen: számhordozás miatt még csak nem is tudtam használni 72 órán belül a telefont) elkezdett "szétesni" a kezeim között, ami annyiból állt, hogy akárhol fogtam meg, a keret és a hátlap iszonyatos mértékben recsegett-ropogott. Nem csak "esztétikai" hibáról volt szó, ugyanis ez annyira belehallatszott a mikrofonba, hogy lehetetlené tette az érdemi kommunikációt a vonal túlsó végén lévő hívó/hívott féllel. Ennek hatására, mivel a Telenor már nem cserélte a készüléket, a 4 napos készülékemet szét kellett szedetnem a pécsi Samsung Mobile szervizzel. Előlap/keret/kijelző cserét javasoltak. Mivel olyan ritkaság számba ment 4 hónapja a telefon elülső része, 5 hetet ellett várnom rá. Ekkor továbbra sem volt telekommunikációra teljes körűen alkalmas az eszköz. Majd 2010.12.13-án végre megjött az alkatrész, amit a készséges pécsi szervizes beépített/felszerelt. Minden jónak tűnt, egészen 2 nappal későbbig, amikor is megint elkezdett össze-vissza recsegni a telefon kerete. Ekkor, lévén azt mondták, hogy Pestre kell küldeniük a készüléket és közelegtek az ünnepek, úgy döntöttem, hogy Január elejéig magamnál tartom a készüléket, ha már megvásároltam. Legalább a multimédiás képességeit ki tudjam használni. Hát, videózni karácsonykor nem sikerült, mert össze-vissza nyekergett a felvételen is a keret, élvezhetetlenné téve az egészet. Különböző, személyes, egészségügyi okok miatt 2011.02.17-én leadtam a telefont a pécsi Samsung Mobile szerviz pontban javításra. Felküldték Budapestre a TeleMax GSM Szervizhez. Itt egy hét leforgása alatt rákerült egy új elülső rész (kijelző, keret, gombok, stb...) és átesett egy szintetikus teszten a készülék, majd 2011.02.22-én visszakaptam. Elméletileg megjavítva. 2 nap után újra előjött a probléma, miszerint az egész telefon recseg. Olyan érzés kézbe fogni, mintha szét akarna esni, bármelyik pillanatban; különösen a jobb alsó sarka. Nem beszélve arról az ezúttal újként jelentkező hibáról, hogy a kijelző színei már enyhe szögből nézve is torzulnak; sárga zöldbe, kék szürkébe,fehér/szürke zöldbe megy át. Annak idején az egyik ok, amiért a Galaxy S-t választottam, az a Super Amoled kijelző volt, amit úgy reklámoztak, hogy mindegy milyen szögből nézem, nem torzul. Ez igaz is volt az eredeti és az első csere-kijelzőre. A legújabbra azonban már nem. Mindezeken felül az érintés érzékenysége tökéletesen kaotikus lett. Sokszor jól működött, majd volt, hogy egy ikonra rá kellett „tehénkedni”, hogy érzékelje a lenyomást, írtam olyan SMS-t is, amiből a betűk 1/5-e hiányzott és nem azért, mert elgépeltem.
    Mindezek miatt vissza is vittem a készüléket ismételten a pécsi Samsung Mobile szervizbe, ahol ismételten felküldték a TeleMax GSM szervizbe. Ez 2011.03.09-én történt. Következő csütörtökön, azaz 2011.03.17-én telefonon tájékoztattak, hogy visszaküldték a készüléket és nem javították ki a hibák egyikét sem. Azt persze megint ráírták a lapra, hogy az a fólia, amivel kijött a készülék, karcos. Persze hogy az, mert addig nem rakok rá komoly fóliát, amíg végre nem kapok egy új, hibátlan telefont. Azt sajnálatos módon nem tudom felfogni józan paraszti ésszel, hogy az az indok, aminek okán már kétszer is cserélték a keretét a készüléknek, lévén, hogy recseg-ropog, hirtelen hogyan lett semmis. Ugyanis pontosan ugyanott és ugyanúgy ropog a keret, mint az első cseréjénél. Ott megalapozott volt a panasz, most már nem az.
    Összességében, mind a 4 rublika be van pecsételve a garjegyen, 4 javításon/teszten esett át a készülék, a Samsung pedig kijelentette, hogy mivel a szerviz szerint semmi baja, még csak nem is hajlandók cserélni. Jelenleg ott tart a dolog, hogy elmentem a fogyvédhez és megtettem a hivatalos panaszt. Én meg bekaphatom. Most van egy szarul működő, torz színű (legalábbis ha nem közvetlenül merőlegesen nézek rá) kijelzős, recsegő keretes romhalmazom, mit már 4x szétszedtek ás összeraktak.
    Gratulálok Samsung, bekaphatod :W

    Regards: Csepy

    [ Szerkesztve ]

    Regards: Csepy

Aktív témák