Hirdetés

Aktív témák

  • djapor96

    őstag

    válasz DeathAdder #9469 üzenetére

    Várj egyenlőre, mert rootolni kell a telót először hozzá..... de amíg esély van a garira, addig ne kezdj bele..... Szóval, hívd fel ezt a számot: 06-80-7267864 (SAMSUNG)

    Add elő az alábbiakat:

    Van egy Vodás S2-ed, amin KIES-es frissítést követően eltűnt az IMEI szám. Vodás számlád és garijegyed van. Hova adhatod le, hogy a lehető leggyorsabban kész legyen.

    Ha a Vodához küldenek, szerintem ne erőltesd, hogy Ők mint mondtak, csak azt, hogy te jobban bízol a gyári szervízbe....

    (Elvileg a honlapjuk szerint, a vásárlás számlájával garijegy nélkül is beveszik garanciális javításra)

    Legyél határozott és legyen kevés melléduma.... csak konkrétan mi a baj és milyen megoldást tudnak..... ez egy 150eFt-os telefon.....

    A Voda szervíz ezek szerint egy rohadék..... a T-nél simán javítanak piszkált telefont is....garisan....

    Qtek S100, Mio A701, HTC Kaiser, Samsung Omnia i900, Xperia X10i, Samsung S2, Huawei U8500, Samsung Note , HTC One, Samsung Ace 3, Lenovo Vibe X2, S850, Huawei P8 lite, P9 lite, Mi Mix 2, Mi9 Lite, Mi11 Lite, Samsung Galaxy Z Fold 3

Aktív témák