Hirdetés

Aktív témák

  • Gizmo94

    veterán

    válasz Drecky #13166 üzenetére

    Valami meghülyült benne, remélhetőleg szoftveresen. Vedd ki az akkut 15 sec.-re és nézd meg,hogy maradt-e a hiba.

    Amúgy olvasom itt a problémákat, kijelzőkről, keretrepedés meg ilyenek..
    Én az enyémet egy éve vettem lassan, de semmi baja nem volt, hibátlan volt mindene. Akkoriban a kijelző sárgásodása volt para, megúsztam azt is. Kicsit később volt egy kis malőr (nem a telefon hibájából) cserélték gariban, a csereteló is hibátlan volt minden tekintetben és azóta is az.Kivéve a rózsaszín foltos hello kitty kamerát,dehát az mind ilyen..

    Egy biztos. Nem kell szégyellősnek lenni, ez egy prémiumkategóriás telefon, ami annyiba kerül, amennyiért bőven legyen hibátlan. Nem vagyok egy fillérfucker,de akkor is! Senki nem lopja a pénzt, a pénzéért pedig hibátlan terméket szeretne kapni. Addig cseréljék, amíg nem találnak egy olyat, vagy adják vissza a vételárat. Ennyi. A gyártónak kellene ügyelni rá,hogy minőséget adjon a pénzért. Tehát nyugodtan határozottnak kell lenni és kierőszakolni egy hibátlan telefont, mert a hibátlan pénzetekért az jár! :)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák