Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz rasky #11663 üzenetére

    Alapból mindig megkérdezik, hogy használsz-e routert, és ha igent mondasz, akkor kipróbáltatják router nélkül, és ha azt mondod, hogy úgy jó, akkor lepattintanak, de van egy megoldás a dologra!

    Csináld azt, hogy az elkövetkező 2-3 napban, naponta többször húzd ki a telefonkábelt a modemből, majd 5-10 perc múlva dugd vissza! Aztán a 2-3 nap elteltével hívd fel őket, és mondd azt, hogy naponta több alkalommal szakad a net, és a csatlakozás is hosszú időt vesz igénybe, ami akár 10 perc is szokott lenni szakadás után! Ezt ők is látni fogják a logokban, hogy valóban vannak szakadások, és ki fogják cserélni a modemet! A kiküldött szerelőnek meg mondd meg, ha próbálgatja, hogy van amikor órákig jó, aztán kész megint eldobja... Úgysem fog annyit ott ülni, és kísérletezni, hanem kicseréli majd a modemet!

    Ez persze csak akkor igaz, ha szerződés szerint a modem az övéké, ezt Neked kell tudni!

    Vagy vehetsz egyet saját pénzen, ami körülbelül 6k újonnan!

    Nekem anno az Invitel úgy cserélgette, mint az alsóneműt... Bejelentettem a hibát, már jöttek is az új modemmel! Mivel azonban más probléma volt, ismét kiküldtek egy szerelőt, aki megint hozott egy modemet, de ő már be sem jött, csak a kapuban odaadta a családnak, hogy majd cseréljük ki... Persze a "régi" mindig ott maradt nálam! Bent az asztalon gyűjtöttem a modemeket, még aztán egyszer kijött valaki, aki meg is javította a vonali hibát!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák