Új hozzászólás Aktív témák

  • SziberTomi

    tag

    Nagyon szépen köszönjük a megkeresését és részletes tapaszlatait megosztását a Grand X IN készülékének használatáról.

    A kérdéseire válaszolva,azt tudnám önnek mondani egyelőleg az, hogy hivatalos gyári Jelly Bean szoftverfrissítés lesz-e Grand X IN készülékre az két tényezőtől függ
    Mobilszolgáltató kérése (az általában a készülék eladott mennyiségen alapszik)
    Felhaszánálok kérése, Pl. olyan szoftveres híbák merülnek fel egymás után amelyek súlyosan megakadályozzák készülék normál használatát, és nagyon mennyiségben okozzák telefon visszahozatát.

    Az ön által jelezett problémákat mi már időben visszajeleztük R&D részlegünk felé, jelenleg egy újabb szoftverfrissítés verzión dolgozunk, amelynek hivatalos kiadása után remélhetőleg megoldódnak az eddigi szoftver által okozott problémák.

    Ha önnek szeretne hozzájárulni munkáinkhoz, akkor azt szeretnénk megkérni öntől, hogy jutassa vissza a készülékét valamelyik T-Mobile végpontjába, ott le fogják lecserélni az ön készülékét egy új Grand X IN készülékkel, a lecsereélt híbás készüléket pedig eljutatjuk laborviszgálatra, ahol szakembereink szakszerűen fogják megvizsgálni és letesztelni a készülékét. Bizom abban, hogy az ön segítésgétől okosabbak leszünk a problémák megoldásán. Kérem, amennyiben ön úgy döntött hogy lecserélteti a készülékét T-Mobile-lal, akkor tessék előtte jelezni felém, mert ezen előre le kell egyeztetnem T-Mobile-lal.

    Ezt a választ kaptam a mai nap folyamán

Új hozzászólás Aktív témák