Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • greenity

    aktív tag

    válasz Mister_X #29 üzenetére

    Hát nézd, nekem is volt rajz és énekórám, mellette pedig pl 8 óra matekom és 2 óra fizikám utolsó évben, matspeces osztályban. Igen jobb lett volna a más elosztás, most már ez van. Az énekóra egy dolog, mi mondjuk kivételesen értelmesen tanultuk még annak idején.

    A gazdasági dolgokat viszont valóban lehetne tanítani, mert pl vicc, hogy valaki érettségivel a kezében egy csekket nem tud kitölteni, de ez csak egy kirívó példa.

    "Egy mosolynál jobb a több"

  • Dany007

    veterán

    válasz Mister_X #29 üzenetére

    Az akkor már nem volt felesleges... :)

    Tényleg meglepő, hogy éneket tartanak végzősöknek... Mégha szakirányú suliról lenne szó.. de informatikai irányultságú iskolában? Végzősnek? Röhej...

    Mi attól ki voltunk kelve anno, hogy építész szakközépben 1-2. osztályban éneket kellett tanulni.
    Senkit nem érdekelt, a tanárt se. Mindenki tisztában volt vele, hogy semmi értelme nincs annak a heti 2 órának. Mégis megtartották. Ezer másik hasznosabb órát eltudtam volna képzelni... Sőt még a testnevelést is értelmesebbnek tartom ennél.
    Egy óra fizikát meg aztán végképp.

    És zöldteának abban nagyon igaza van, hogy a fizikában és a matematikában nem sok képlet meg szabály megtanulása a legfontosabb, hanem a gondolkodásmód!
    Mert ennek segítségével elkerülhető, hogy szerencsétlen ember kiadjon mondjuk 9 ezer forintot egy gumiszalagra ami állítólag feltölti energiával és sikeres ember lesz tőle és hasonlók...
    Mert egy kis gondolkodással meg szemléletmód váltással az ilyenek is elkerülhetőek lennének.

    Egyébként nem viccből írtam amit írtam az elején, hogy kezdek hinni azon összeesküvés-elméleteknek amelyek szerint szándékosan butítják ezt a generációt, mert nem létezik akkora gyökér a döntéshozók körében aki ezt ne látná kristály tisztán...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák