Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keeperv85
nagyúr
Adattovábbításra a föld alatt futó optikai hálózatot és/vagy vezeték nélküli technikát használnak a vasúton. A felső vezeték 253kV vonali feszültséggel és a maga 40-60A-ig terhelhető zárlai áramával nem igazán alkalmas jelátvitelre. Fél méterről is ívet húz, ha nem speciális szikramentes acél-grafit érintkezőket használnak. Egy V63-as mozdony 60-65 kocsi szenet el tud húzni, úfy, hogy a feszültség nem is a fő motorra van kötve. Csak érdekességképpen írtam.
-
Keeperv85
nagyúr
Hopp, kimaradt egy tizedes vessző. 25,3kV-ot akartam írni, elírás volt. Azt nem tudom, hogy most szerelnek-e felső vezeték mellé, de nehezen tudom elképzelni hogy az interferenciát hogy szűrik meg. Nem vitatom hogy igazad van, én még nem láttam ilyen megoldást. Pécset biztos a föld alatt van, hacsak az utóbbi időben nem tervezték át.
szerk: Én másképp emlékszem, de legyen neked igazad. Régen jártam már a műhelyben.
[ Szerkesztve ]