- Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
- iOS alkalmazások
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
gp A folytatás a tervek szerint május végén debütál az újabb platformokon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
r66
aktív tag
válasz Paypass #1754 üzenetére
Sikerült frissítenem a térképeket, de ilyen egy el.aszott megoldást! Egyáltalán ahhoz, hogy megnézzem, hogy van-e frissítés, aktiváló kódot beírogatni rendszeresen! Nem hiszem el, hogy nem lehetne egyszer az IMEI-hez kötni, aztán kész. Úgy tűnik, az ügyfélbarát programnak vége, feláldozták a pénz oltárán
Előbb-utóbb meg úgyis feltörik ezt a rendszert, az egészből csak a tisztességes felhasználók szívatása marad. Fel vagyok háborodva.
Remélem, elég sokan fogják csesztetni a Sygic-ot ahhoz, hogy a következő frissítésnél egyszerűsítse ezt a mostani rémálmot. -
r66
aktív tag
Szerintem írd meg a magyaroknak, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz. Ez nem állapot, mióta vársz a kódra, két hete? Az ilyen nem ügyfélszolgálat, hanem egy nagy ló.asz. A pénzedért jár neked a szolgáltatás, ha nem biztosítják, akkor az csalás! És van ugyan egy ésszerű várakozási idő, de a mai elektronikus világban az szerintem ilyen esetben nem több, mint max. 3 munkanap.
-
H2zsolt
csendes tag
Már rég a fogyasztóvédelemhez kellett volna fordulni. A termék hibás, 30 napon belül nem tudták megjavítani, hibátlanul működőt nem tudnak adni. Aki már vett annak más típust kell felajánlani vagy a pénzt visszafizetni. A terméket vissza kellene hívni és a további forgalmazást a hibák kijavításáig leállítani. Tudottan hibás terméket nem szabad forgalomba hozni, ha valaki mégis megteszi az büntetésre számíthat. Az eljárás fogyasztói panaszra indul el.
-
madd dogg
senior tag
Ipon-ban vettem.
-
r66
aktív tag
válasz H2zsolt #1768 üzenetére
Tényleg a Sygic-ot szapuljuk. Mi a fenének kell állandóan újraaktiválni egy nyamvadt térképletöltéshez. Lehet, hogy visszarakom az előző verziót.
Lekopogjam, a kütyüm jól navigál az új szoftverrel, azzal nincs bajom. Ámbár a wifi kapcsolódhatna gyorsabban, és szaggathatna kevesebbet. A pozicionálás lehetne gyorsabb is. De a korábbi állapothoz képest nem vészes a helyzet.. -
kelzsoca
félisten
válasz H2zsolt #1768 üzenetére
Mondjuk mert szoftvercsere esetén megváltozott az IMEI szám, ami már fixálva lett, és többet senkinek nem fog elmászni.
Ez egy szoftveres probléma volt, amit már megoldottak, mint ahogy azóta mindenki tudja használni navigációra a készülékét is, mert az is javítva lett.
Mint látod 1-2 usernek valóban vannak problémái az újraaktiválással (ez valóban bosszantó) de ezen felül a többieknek akár már 1 órán belül is megtörtént az újra aktiválás, de ettől még a Sygic jobban figyelhetne ezekre a dolgokra.
Peace
https://vertigostore.eu
-
H2zsolt
csendes tag
Értem én. De miért is jutottunk el idáig? Szerintem egyik cég sem kezeli súlyának megfelelően és jól a helyzetet. Ezt német vagy angolszász piacon nem lehetne megcsinálni.
Én az a tapasztalatlan fogyasztó vagyok, aki egy jó érintőképernyős, egész Európában használható, jogtiszta szoftverrel működő navigációs készüléket akart, folyamatos felhasználói beavatkozás nélkül. Na ezt nem kaptam meg. És aki ma bemegy a boltba és megveszi az sem kapja meg.
Ha visszakeresitek láthatjátok, türelmesen vártam többi sorstársammal együtt. De azt is láthatjátok, hogy már az ismert problémák után is adtak el készülékeket. Nekik vajon mi a véleményük? Ez tisztességes volt velük?
-
H2zsolt
csendes tag
válasz kelzsoca #1773 üzenetére
Nem láttam a válaszod, amíg a sajátomat írtam.
Az ilyen helyzetek kezelésének egy lehetséges módja: amikor a gyártó azt gondolja, hogy orvosolta a korábbi problémát elüld néhány készüléket akkreditált teszt laborokba és közzé teszi az eredményeket.
Ahogy én látom a problémák nem oldódtak meg. Navigáció terén (mert ez az alapfunkciója) meg sem közelíti a gyártó korábbi, "elavultnak" mondott termékeinek színvonalát.
Én azért írom ezeket a sorokat, hogy vegyék komolyan a hazai fogyasztókat is, vagyis minket.
"Langyos a sör, ha nekünk így is jó..."
-
Loituma69
őstag
Na igen Az xTAB 50 egy használható készülék lett a javítás óta, de messze nem csúcs készülék még csak a wayteq gyártmányokon belül sem! Tele van hibákkal sajnos!
-
kelzsoca
félisten
válasz Loituma69 #1776 üzenetére
Amire majd az Ice Cream Sandwich várhatóan megoldást jelent majd.
(#1775) H2zsolt
Visszaolvasva azt látom hogy megvetted a terméket, a szoftveres problémák miatt visszavitted, és visszakaptad az árát, tehát nem rendelkezel a készülékkel, és gondolom már nem is szeretnél tulajdonos lenni, így innentől kezdve a korábbi, már megoldott problémák felhozása csak hangulatkeltésre jó, semmi másra.
Amennyiben rendelkezel a készülékkel (vagy bárki más) és további problémákat vélsz felfedezni, akkor az info@wayteq.eu email címre írhatsz a WayteQ-nek ezzel kapcsolatosan, vagy személyesen, esetleg telefonon is elérhetőek.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
Gaboo77
tag
Nekem még olyan bajom van (új a szoftver), hogy alvó állapot után eldobja a wi-fi-t, meg az sd kártyát. A wi-fit utánna kicsit nehézkesen találja meg. Kelzsoca ezt már egyszer azt hiszem hegesztette ZTE Blade esetén, ergo ismerős a gond számomra... Na ezt még meg kellene csinálni.
-
H2zsolt
csendes tag
válasz kelzsoca #1777 üzenetére
Bár nekem már nincs ilyen készülékem, de a környezetemben van és kipróbáltam a frissítéssel. A korábbi problémát nem oldották meg, csak a helyzeten javítottak. Nagyon lassan talál GPS jelet. Ha elindulsz, és nem várod meg, az tovább ront a helyzeten. Kipróbáltam a 960-as mellett a szélvédőn, az x960 kenterbe veri.
Minek gyártana valaki a saját korábbi eszközénél gyorsabb hardverrel rendelkező, de annál lassabban működő GPS-t? Aki most bemegy a boltba, az szerinted gondol erre?
Ha még mindig nem lennék érthető: hosszú combú, nagy mellűt ígértek, ehhez képest erényöv volt rajta. Attól, hogy ezt leszedték róla, se nem hosszú, se nem nagy.
Nem hangulatot keltek, hanem csalódott vagyok.
-
Loituma69
őstag
válasz H2zsolt #1779 üzenetére
(#1779) H2zsolt Én is azért vettem, hogy majd arcoskodom vele, de nem jött össze!
+1#1777) kelzsoca
Ámen, úgy legyen nekünk már csak a remény maradt! Hat hetet vártam a szerviz miatt, ez az újabb hat hét mire kijön az ICS meg sem kottyan nekem, sőt kezdem élvezni![ Szerkesztve ]
-
Danny_L.hu
tag
Sziasztok!
A következő problémába futottam bele. Ezzel a csodás PhoenixCard programmal felégettem a frissítést az SD kártyára, amit előtte szépen megformáztam (nem gyorsformázás). Betettem az SD slotba, töltőre fel, végig is ment a zöld csík gond nélkül. Majd SD kártyát kivettem, megint teljes formázás FAT32-re és visszatettem az xTab-ba. Következő bekapcsolásnál megint végig szaladt a zöld csík és nyomott egy factory reset-et. Itt felvontam a szemöldököm. Végül tele irattam 0-al az SD kártyát (format X: /fs:fat32 /p:1), visszatettem rá a mentést. Még mielőtt nekiestem volna újra a beállításoknak, leteszteltem, hogy megint akarja-e magát frissíteni...ÉS IGEN!!! Végül a megoldás egyszerű volt, ketté osztotta az SD kártyát, amiből az első részét a Windows nem látja, így az ember már hiába formázgat, csak azt a részét fogja tudni, amit a Windows is lát. Szóval partíciókat előtte le kell törölni, új elsődlegeset létrehozni és azt megformázni. Remélem nem duplikáltam, és tudtam segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
NorCroSS
csendes tag
Sygic újra aktiválásnál elég csak a product code és az indoklás, vagy mindent ki kell tölteni?
Csak mert a device code-hoz Sygic settings-be be kéne lépni, amit ugye a SW frissítés letakarított. -
tjb007
nagyúr
válasz Danny_L.hu #1781 üzenetére
Indítsd el újra a PhoenixCard -ot és a Format to Normal gombra kattintva formázd újra a kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
magyf
csendes tag
Pénteken beszéltem a Sygic Magyarországgal, hogy két hete nem tudom újra aktiválni. Azt mondták ők se tudják elérni őket se telefonon, se emailen. Várjak türelemmel. Csodás.
-
Misi53
tag
hát én is várok 06. 29. óta Sygicre.!!!!
-
Loituma69
őstag
És mennyire érdemes rá várni mert "kiváló szoftver!" Viszont olcsó talán ez az egyetlen előnye
Egészen addig míg ki nem próbálsz egy Primo 2.0-át utána örökre elfelejtitek a sygic-et. Persze ahhoz másik GPS kütyü kell!
Azért ez mekkora baklövés a Wayteq-nak nem elég, hogy maga a kütyü xTAB 50 vérzik több sebből, de még a hivatalosan hozzá adott szoftveraktiválással is gondok vannak!
Fonetikusan és keverve tuu in ván sájze![ Szerkesztve ]
-
Paypass
csendes tag
Tegnap én is használtam. olyan helyen ahol ismerős voltam.
Hiába pipáltam ki hogy kerülje ki a földutat de állandóan
arra akart vinni.Csalódtam a Sygic-be.Bár a városba már
jól elnavigált de azon kívül katasztrófa.A gép nem bírja a
meleget a képernyöről eltünt az alsó rész.Ahogy hült úgy jött
vissza.Megvétele elött körülnéztem a neten hogy mit írnak
róla akkor csak dicsérték, még ezen a fórumom is, most meg
a saját tapasztalomra is támaszkodva bánom a megvételét -
Paypass
csendes tag
válasz kelzsoca #1792 üzenetére
Én elsösorban a Sygic- el vagyok elégedetlen, megpróbálom olyan helyre rakni
a középkonzolom hogy kapjon egy kis hütést elég nagy a kocsi elsö ablaka
próbáltam odailleszteni ott is volt pozició.Én ezt a készüléket csak másodhegedüsnek
szántam van a kocsiba gyári navi csak nem tud magyarul. Az ablakba annyira
meleg még a müszerfal is hogy nem lehetett megfogni azt se.A gyári navi nem akart
földútra navigálni ö tette a dolgát pontosan.A melegedés miatt nem aggódom
van helye a müszerfal közepén.[ Szerkesztve ]
-
cybercom78
csendes tag
Feltettem az új frissítést és azóta szörnyen lassan kezdi használi a műholdakat.
Ma lemértem stopperal ,kimentem a teraszra , tiszta ég, napsütés és pontosan 8perc kell neki, hogy elkezdje használni, pedig pár másodperc alatt talál 12db-ot.
Valamit nagyon elrontottak a GPS kezelő részében a firmware-nek. -
cybercom78
csendes tag
válasz kelzsoca #1795 üzenetére
A tesztet GPS test plus-al, illetve a GPS HUD Pro -val is elvégeztem
és mindegyik 8 percig tartott
Frissités elött ugyanezekkel 30-40 másodperc volt. Azért frissitettem mert előfordult
1x , hogy nem talált műholdat mikor utaztam illetve a véletlenszerű bekapcsolás nálam is előjött,.[ Szerkesztve ]
-
tjb007
nagyúr
válasz cybercom78 #1797 üzenetére
Most akkor mérd le egy navigációs alkalmazással is.
-
kelzsoca
félisten
Igen, ez így van, de már többször is kértük, hogy a különböző Google Play-en, vagy egyéb más forrásból származó GPS teszt programokat mellőzzük, és a ténylegesen navigálásra használt szoftvert használjuk.
A Sygic-nél a következő helyen lehet figyelemmel kísérni:
Beállítások-Hardverbeállítások-GPS Műholdak
https://vertigostore.eu
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 3390 2in1/I5-8350U/16GB/256GB SSD/13.3"FHD touch garanciás laptop eladó
- Samsung Galaxy A52 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- Lenovo X1 Carbon 7th - i5-8265U 1.6GHz 512GB SSD 16GB 14" WQHD (2560 1440) Kijelző
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen