Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mdanee

    tag

    Na, megvolt az ED-s garanciális javítás (WIFI hiba). Nem vagyok teljesen elégedett. Tegnap előtt hívtam fel őket, a központi információs számon, hogy már több mint 3 hete adtam át a készüléket, mikorra várhatom. Igazából fogalmuk se volt, talán a héten. Másnap bementem más ügyben az üzletbe, és -ki tudja mióta- ott volt, értesítést persze ne kaptam. Jó, ez egy dolog. Nézegettük a szervizlapot, rajta van az új IMEI szám, meg a kijelzőn a gyári fólia. Cserélték gyakorlatilag az egész telefont. Rá is kérdeztem, hogy akkor a jótállás újraindul-e? Nemleges választ kaptam. Máshogy emlékeztem, otthon utána is olvastam, és persze mást is találtam (alulról a 3. bekezdés az ide vonatkozó). Ennyire töknek néznek? Vagy az információ nem helyes, amit találtam? Valaki nálam okosabb esetleg?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák