- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szederp
csendes tag
Csodák idejét éljük:
Wasteland 2
Tides Of Numenera (planescape örökös!!!)
Pillars of Eternity (Baldur's Gate / Icewind Dale szerű)És ezeket a Fallout 1-2-őn felnövő, a Fallout 3 által kiábrándított emberek tették lehetővé.
Igazán érdemes most élni
-
Szederp
csendes tag
válasz Interceptor #25 üzenetére
Ne haragudj, Interceptor, de amit Te csinálsz azt úgy hívják, hogy relativizálás. Általában a nyugati liberalizmus használja ezt, amikor a valóság nem felel meg a propagandának. Abból áll az egész, hogy a vita tárgya alapjáig lemenő kérdésekkel szeretnék a vitát konkrét tényektől megfosztani, kvázi elméleti síkra terelni.
A "honnantól számít Fallout-nak?" kérdésed pont ilyen. Úgy teszel, mintha nehezen körülírható, alig megfogható elméleti téma lenne a Fallout. Hát nem az.
Vannak kőkemény tények, melyekről nem lehet filozofálni.
Fallout 1-2:
- izometrikus nézet
- körökre osztott harcrendszer
- jól megírt, sokrétű dialógusok
- igazi választás lehetősége mind karakter generálásnál, mind későbbi játék soránHa ezekből csak egy is hiányzik, akkor már megkérdőjelezhető lenne, hogy mivel is játszunk. Ehhez képest nem egy hiányzik:
Fallout 3
- fps nézet, minden előnyével és hátrányával - alapból megszabja a játékélményt
- VATS "taktikai" baromság harcrendszer
- EGYMONDATOS dialógusok
- nincs igazi választás. A No Mutants Allowed Weboldalon volt egy review, mely kifejti, hogy a SPECIAL rendszert úgy alakították át, hogy egy-egy kiosztott pont sokkal kevésbé befolyásolja a másodlagos tulajdonságokat. Ez azt jelenti, hogy szart sem ér a pont, mindenki nagyjából ugyanolyan karakterrel játszik. (Ez nyilván pénzügyi szempont, hiszen a mai konzol-gyerekeket nem érheti bukás élmény...mindenkinek elérhetővé kell tenni a játékot)Hogy is állunk? 4-ből semmi? Ezt neveznéd Fallout "3"-nak? Ugyan kérem.
Pusztán adalékként néhány dolog:
- zene: Mark Morgan felelős a Fallout hangulatért. Szívesen dolgozott volna a "harmadik" részen...de nem kellett.
- story: az Interplay mindig felbéreltek egy írót, aki felelős volt a játék ezen részéért. A Bethesdánál mi történt? Todd Howard sétált valami céges haverjával és a gyerekeikről beszéltek. Nosza, legyen a quest az "apa megkeresése". Hát gratulálok! (keresd meg a neten)Aztán itt van a tévedésed arról, hogy az eredeti Fallout 3 (Van Buren) okozta a cég bukását, meg game over. Nagy butaság. Az Interplay -t 1998-1999-ben kivásárolta a francia Titus és teljesen átalakították a céget. Ekkor kezdtek ilyen hülyeségeket csinálni, hogy a Fallout 3 helyett konzolos Falloutokat kezdtek fejleszteni, mindez a debil Herve Caen cégvezető agyatlansága miatt. Az igazi Fallout 3-at tehát azért kellett lelőni, mert akkorra már semmi nem maradt a cégből, hála az CEO áldásos tevékenységének.
Zárszóként annyit, hogy a Bethesda nem "vétkes", egész egyszerűen az eredeti Interplay és a Bethesda mammutcég között olyan értékrendbeli és filozófiai eltérések vannak, hogy az utóbbi akkor sem tud Fallout játékot készíteni, ha megírják nekik előre.
Hát elnézést a hossz miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Szederp
csendes tag
válasz Interceptor #27 üzenetére
Ahhoz minden joga megvan mindenkinek, hogy azt mondja "szerintem ez Fallout". Ezzel a logikával csak az a baj, hogy nem érvelésen alapszik, tehát a polémiát abba is hagyhatjuk. Vagy szubjektív megítélés alá esik, hogy mi fallout és mi nem....és akkor bárki mondhat bármit, vagy megpróbáljuk felsorolni a játékelemeket és abból leszűrni, hogy mennyire metszi egymást a két halmaz. Ez utóbbi - remélem egyetértesz - objektívebb. Én ez utóbbit próbáltam meg.
Ha pusztán a játék történetére és világára korlátozzuk a vizsgálódást, akkor a Brotherhood of Steel is megfelelő Fallout 3-lenne. Egy játéknak csak része a történet. Interaktív alkotásról lévén szó legalább olyan fontosak azok a játékelem és játékmechanikát érintő pontok amiket én felsoroltam és azok alapján bizony ez két különböző játék ugyanabban az univerzumban.
[ Szerkesztve ]
-
Szederp
csendes tag
Iszonyatosan érdemes ilyet csinálni
https://www.youtube.com/watch?v=xzYmQyHl2bc
Hogy a francba lehet, hogy ezt nem látjuk a Wasteland 2-ben? Hogy lehet ez? Ezek 15 éves dolgok...és mégsem elég jók? Hogy megy le a nap...hogy tükröződik mindez a tartályokon?
[ Szerkesztve ]